خبرگزاری کار ایران

بهترین جراح بینی غضروفی در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۰۱۲

آیا شما از بینی خود ناراضی هستید و به این موضوع فکر می‌کنید که کلینیک معتبر و شناخته شده را برای انجام جراحی بینی انتخاب نمایید؟ خوشبختانه تنوع در بین روش‌های عمل بینی باعث شده است که تقریباً بتوان این عمل زیبایی را برای همه افراد انجام داد. اما چیزی که اهمیت دارد، انتخاب روش مناسب برای فرد متقاضی است چون بینی افراد با یکدیگر متفاوت است و جراح باید به اندازه‌ای قوی و توانمند باشد که بتواند به بهترین شکل ممکن، عارضه موجود در بینی و نقص‌های موجود در ظاهر بینی را درمان نماید. اگر به دنبال بهترین جراح بینی غضروفی در تهران هستید پیشنهاد می‌کنیم حتماً در جلسه مشاوره کلینیک شیرنگی شرکت نمایید. در حین جلسه متخصص برای شما به طور کامل توضیح می‌دهد که براساس فرم بینی شما، کدام روش گزینه مناسب‌تری است و همچنین تمامی نکات شامل مراقبت‌های قبل و بعد از جراحی، روند انجام کار و همچنین دلیل انتخاب روش را برای شما شرح می‌دهد. پیشنهاد ما این است که این مطلب را نیز با دقت مطالعه کنید تا اطلاعات پایه در زمینه جراحی بینی را به دست بیاورید.

آشنایی با روش‌های جراحی بینی

همه متقاضیان عمل بینی باید با روش‌های انجام این عمل آشنایی داشته باشد تا زمانی که متخصص در جلسه مشاوره توضیحاتی را برای آن‌ها ارائه می‌کند، بهتر قادر به درک این مطالب باشند:

-        جراحی بینی باز

اگر در بین دوستان و آشنایان شما کسی وجود دارد که عمل بینی را انجام داده است، شاید اصطلاح جراحی بینی باز را از زبان او شنیده باشید.حتماً این سؤال برای شما به وجود آمده است که این روش چگونه انجام می‌گیرد و مگر می‌شود که عمل بینی را به روش دیگر نیز انجام داد؟ شما زمانی که به کلینیک شیرنگی مراجعه می‌کنید در اولین قدم متخصص از شما می‌خواهد عکسبرداری‌های را از بینی خود انجام دهید تا بتواند ساختار داخلی بینی را بررسی کند. براساس شدت ناهنجاری‌هایی که در بینی وجود دارد، متخصص از عمل بینی باز یا بسته استفاده می‌کند. هر اندازه شدت عارضه در بینی شما بیشتر باشد، متخصص ترجیح می‌دهد به سراغ جراحی بینی باز برود. اما نحوه انجام این روش به چه صورت است؟ ابتدا باید برشی بر روی بینی انجام گرفته و پوست روی تیغه بینی به طور کامل برداشته شود. در چنین شرایطی جراح بهتر می‌تواند ساختار داخلی بینی را رؤیت کرده و نسبت به برطرف کردن نقص‌های موجود در ساختمان بینی اقدام نماید. مهمترین مزیت عمل بینی باز، تسلط بیشتر بر روی ساختار بینی است چون متخصص می‌تواند تمامی قسمت‌ها شامل غضروف، تیغه میانی بینی و مجاری را به طور کامل بررسی کرده و هر عیبی که در آن وجود دارد را برطرف کند. از طرف دیگر اگر شکستگی در داخل استخوان بینی وجود داشته باشد و یا شما مبتلا به انحراف بینی باشیدف می‌توانید به راحتی با این روش مشکل را برطرف ‌نمایید.

بهترین جراح بینی غضروفی در تهران

-         جراحی بینی بسته

عمل بینی بسته به روشی گفته می‌شود که بدون برداشتن لایه رویی بینی پیش خواهد رفت. یعنی متخصص برش‌هایی را در قسمت داخلی بینی ایجاد کرده و بدون اینکه لایه روی بینی برداشته شود، باید جراحی را انجام دهد. مسلماً این روش هم سرعت بهبودی بیشتری خواهد داشت و هم چون بخیه‌ها در ناحیه داخلی بینی اجرا می‌گردند، لذا خطر تشکیل اسکار وجود ندارد. اما توجه داشته باشید که اگر قرار است برای عمل بینی غضروفی خود به سراغ جراحی بینی بسته بروید، مهارت متخصص اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. جراح باید به اندازه‌ای تبحر داشته باشد که بتواند بدون رؤیت ساختار داخلی بینی، عمل را به بهترین شکل ممکن پیش ببرد. در چنین شرایطی مراجعه کردن به بهترین دکتر عمل بینی در تهران اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. شما با مراجعه کردن به کلینیک شیرنگی می‌توانید تحت شرایط کاملاً استاندارد، با تجهیزات پیشرفته و به دست یک جراح زیبایی حرفه‌ای، عمل بینی غضروفی خود را انجام دهید.

شما چه تیپ بینی دارید؟

 بعضی از مردم بینی‌های کشیده دارند ولی برخی دیگر بینی پهن و نرمی داشته و زمانی که می‌خندند بینی آن‌ها پهن‌تر می‌گردد. این نشان می‌دهد کف ساختار داخلی بینی افراد با یکدیگر کاملاً متفاوت است و این موضوع زمینه ژنتیکی دارد. وقتی که شما به جراح بینی مراجعه می‌کنید تا عمل بینی را با هدف درمانی یا زیبایی برای شما انجام دهد، قطعاً توضیح خواهد داد که شما چه تیپ بینی دارید و به همین دلیل باید چه روش جراحی را برای شما اجرا کند. اگر شما روبروی آینه بایستید، با چند راهکار که به شما پیشنهاد می‌دهیم به راحتی می‌توانید متوجه شوید چه نوع بینی دارید:

-         بینی استخوانی

در این فرم بینی، تیغه بینی کشیده و غضروف نوک بینی بسیار سفت و محکم است. روبروی آینه بایستید و با خود حرف بزنید و بخندید. مشاهده کنید که آیا بینی شما پهن می‌شود یا خیر. در بینی‌های استخوانی به دلیل اینکه هم تیغه میانی و هم غضروف سخت و محکم هستند، بنابراین نوک بینی نیز محکم شده و در زمان صحبت کردند یا در زمان خندیدن پهن نمی‌شود. از طرف دیگر اگر شما نوک بینی را با دست خود بگیرید، نمی‌توانید به راحتی آن را به طرفین صورت خود منحرف نمایید.

-         بینی غضروفی

در مقابل بینی استخوانی، بینی گوشتی یا غضروفی قرار دارد. دقیقاً ویژگی‌های این تیپ بینی مخالف با ‌بینی استخوانی است. به این معنا که اگر شما لبخند کوچکی بزنید، بینی شما کمی پهن می‌شود. نوک بینی بسیار نرم و انعطاف‌پذیر است و با حرکات دست به طرفین صورت خم می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های بینی گوشتی، جوش‌های سیاه رنگی است که بر روی نوک بینی دیده می‌شود. عمل بینی غضروفی سخت‌تر است چون در کنار برطرف کردن عارضه‌های موجود در بینی، شما باید حتماً پیوند غضروف را نیز انجام دهید تا نوک بینی سفت شود.

بهترین جراح بینی غضروفی در تهران

چگونه بهترین جراح بینی غضروفی در تهران را انتخاب کنیم؟

 برای انجام هر عمل زیبایی باید به اندازه کافی برای پیدا کردن یک متخصص ماهر و کارکشته وقت بگذارید. نباید تنها به تجربه‌ دوستان و آشنایان خود اکتفا کنید چرا که وضعیت هر فرد مختص او بوده و در نتیجه شدت عملی که قرار است بر روی صورت شما انجام ‌گیرد، با دوستان شما کاملاً متفاوت است. البته مشورت گرفتن از کسانی که قبلاً به یک جراح مراجعه کرده و عمل را تحت نظر او انجام داده‌اند، می‌تواند به شما در انتخاب بهترین دکتر عمل بینی غضروفی در تهران کمک کند ولی باز هم باید موارد دیگر را بررسی نمایید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. برای مثال:

-         به سراغ جراحی بروید که سابقه زیادی در زمینه عمل بینی غضروفی دارد چون همانطور که گفته شد این عمل سخت‌تر است و مدت زمان بیشتری را می‌طلبد. اگر متخصص به خوبی نتواند پیوند غضروف را انجام دهد ممکن است فرم بینی شما زشت شود.

-         حتماً به جراحی مراجعه کنید که هم دارای مدرک تخصصی معتبر از نظر وزارت بهداشت است و هم دوره‌های تکمیلی در کشور‌های اروپایی را سپری کرده است.

-         محل فعالیت جراح نیز بسیار اهمیت دارد. حضور جراح در کلینیک‌های مجهز و حرفه‌ای، تضمین‌کننده نتیجه نهایی عمل بینی غضروفی است. پس حتماً وضعیت کلینیک را نیز از نزدیک مشاهده نمایید.

-        همچنین پیشنهاد ما این است که در جلسه مشاوره با جراحی، از او بخواهید که نمونه کار‌های قبلی خود را که در زمینه عمل بینی گوشتی به شما نشان داده و حتی در صورتی که محدودیتی وجود ندارد، شماره تماس متقاضیان قبلی را در اختیار شما قرار دهد تا از آن‌ها نیز در مورد عملکرد متخصص سؤال بپرسید.

 با برآیند تمامی موارد، می‌توانید بهترین جراح عمل بینی گوشتی را در تهران انتخاب کنید. کلینیک دکتر سعید شیرنگی یکی از شناخته‌شده‌ترین، مجهزترین و استانداردترین مراکز در تهران است که در کنار انجام انواع عمل‌های زیبایی و درمانی، جراحی بینی را نیز برای شما عزیزان تحت نظر متخصص حرفه‌ای انجام می‌دهد.

چرا کلینیک شیرنگی را برای جراحی بینی غضروفی انتخاب کنیم؟

 همان گونه که گفتیم برای یافتن بهترین جراح بینی غضروفی در تهران می‌توانید به کلینیک شیرنگی بروید. مجموعه خدماتی که در این مرکز برای شما عزیزان ارائه می‌گردد عبارتند از:

-         ابتدا جلسه مشاوره برای شما عزیزان برگزار می‌شود تا نکات توجیهی برای شما ارائه شده، تیپ بینی به صورت اولیه تشخیص داده شود و متخصص تمامی آزمایش‌ها و تست‌هایی را که لازم است انجام دهید، برای شما لیست نماید تا در جلسه بعدی تمامی این تست‌ها را به او ارائه کنید.

-        در جلسه دوم براساس عکسبرداری و آزمایشات انجام شده، بهترین روش جراحی برای شما انتخاب خواهد شد. در این جلسه کارشناسان ما باید نکات مراقبتی قبل و بعد از عمل بینی غضروفی را به طور کامل برای شما شرح داده و حتی کاتالوگی را در اختیار شما قرار دهند تا بتوانید با مرور کردن آن‌ها، نسبت به مراقبت از خود اهتمام بیشتری به خرج دهید.

-         متخصص برای شما توضیح می‌دهد که دلیل انتخاب روش پیشنهادی برای درمان ناهنجاری موجود در بینی غضروفی و زیباتر کردن چهره شما چیست.

-         تاریخ عمل براساس شرایط و درخواست شما تعیین می‌گردد. قبل از عمل بینی غضروفی باید نکات مراقبتی را رعایت کنید و در صورتی که به مشکلی برخورد کردید، با جراح در میان بگذارید.

-         کلینیک دکتر شیرنگی متعهد است که تمام متقاضیان خود را بعد از عمل بینی نیز مورد حمایت خود قرار داده و تا زمانی که مطمئن نشود فرد متقاضی به نتیجه ‌ایده‌آل خود رسیده است، در خدمت شخص خواهد بود.

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز