خبرگزاری کار ایران

با حذف هزینه های مازاف درآمدم چند برابر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۵۷۸

هزینه‌های اضافی و مازاد همواره به‌عنوان یک چاهِ عمیق در مسیر ثروتمند شدن در ایران شناخته می‌شوند. برای حذف آنها، بهتر است به سبک زندگی خود توجه نموده و این چاه‌های هزینه را پیدا کنید. من به جای این مورد درآمدم را صرف سرمایه گذاری در محصولات پر سود مانند خرما و خامه کردم که خوشبختانه چندین برابر آن به من بازگشت.

خرما خشک

افرادی که دیابت دارند نیز می توانند با مصرف روزانه از خرما خشک بدن خود را از مقاومت به انسولین نجات داده و همچنین اگر بعد از غذا مصرف شود می تواند با آزادسازی فیبری که در آن موجود است کربوهیدرات غذا را با سرعت کمتری جذب کرده و در نهایت قند خون به آرامی بالا برود.

خرما به دلیل فیبر زیادی که دارد برای افرادی که دارای یبوست هستند بسیار مفید است و می تواند از یبوست افراد جلوگیری نماید.

این محصول در راستای داشتن آنتی اکسیدان های قوی می تواند در جلوگیری از بیماری‌ های همچون سرطان و یبوست بیشترین تاثیر را داشته باشد.

 

خامه شکلاتی

برای تهیه شکلات مایع خامه ای ابتدا لازم است مواد اولیه آن را آماده کنیم و در دسترس قرار دهیم. مواد اولیه خامه شکلاتی شامل شکلات تخته ای ۷۵ گرم، پودر کاکائو ۲۰ گرم، شکر 4۰ گرم یا کمتر، وانیل به دلخواه و خامه ۲۰۰ سی سی می باشد که در اینجا روش تهیه آن را مرحله به مرحله به شما آموزش می دهیم.

در مرحله اول شکلات تخته ای را خرد می کنیم و در ظرف شیشه ای مناسب قرار می دهیم و سپس برای آب کردن شکلاتها از آب جوش استفاده می کنیم به این صورت که آب جوش را در یک قابلمه می ریزیم و ظرف شیشه ای که حاوی شکلات تخته ای خرد شده است را روی آب جوش قرار می دهیم تا بر اثر گرم شدن ذوب شود و سپس به آن وانیل، خامه و شکر را اضافه می کنیم و با هم زن برقی به خوبی به هم می زنیم تا کاملاً یک دست شود، سپس پودر کاکائو الک زده را به ترکیب اضافه می کنیم و با همزن برقی هم می زنیم تا به طور یکنواخت پخش شود.

در مرحله دوم قابلمه ای را پر از یخ می کنیم و ظرف خامه شکلاتی را روی آن قرار می دهیم تا سرد شود و سپس آن را با هم زن برقی به خوب هم می زنیم تا خامه فرم بگیرد. پس از فرم گرفتن، خامه شکلاتی ما آماده است و می توانیم آن را در وعده صبحانه، میان وعده و یا در تهیه کیک و موارد دیگر مصرف نماییم.


با حذف هزینه های مازاف درآمدم چند برابر شد

خرما کبکاب

خرما کبکاب طعم ملایم و خوشمزه ای دارد و خواصش بیشتر از خرما های دیگر می باشد.

سرشار از منیزیم، پروتئین، منگنز می باشد که بعد از هر بار میل کردن با توجه به طبع خرما کباب انرژی بسیاری زیادی به بدن می رساند.

مناسب کسانی که فعالیت زیاد دارند و همچنین مناسب ورزشکاران می باشد که بعد از هر بار میل کردن خرما انرژی به دست بیاروند و تحرک بیشتری داشته باشند.

بی شک یکی از میوه هایی که سرشار از خواص بیشمار می باشد خرما کبکاب هست. خواص خرما کبکاب نسبت به خرما های دیگر بیشتر است و سرشار از مواد غنی و معدنی است.


با حذف هزینه های مازاف درآمدم چند برابر شد

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز