خبرگزاری کار ایران

میلیاردر شدنم را مدیون ایده پدرم هستم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۳۳۲

پدرم در عرصه تجارت یک تاجر خوش نام و مشهور بود و زمانی که به من پیشنهاد داد که من هم وارد حرفه او بشویم استقبال کردم و تصمیم گرفتم تجارت خود را در کنار پدرم در زمینه محصولات جیوه دار آغاز کنم که با موفقیت های بسیاری ام همراه بود.

عکس رادیو جیوه دار

جیوه، ماده ای نسبتا مایع با رنگ قرمز می باشد و در وسایل الکترونیکی، مثل لامپ ها و تلویزیون به کار برده می شود یکی دیگر از انواع عکس رادیو جیوه دار، جیوه خفاش می باشد، که می توانید عکس تلویزیون جیوه دار قرمز خفاش آن را مشاهده کنید. جیوه خفاش، نوعی جیوه می باشد که در لانه خفاش ها یافت می شود.

جیوه خفاش به رنگ نقره ای می باشد و چیزی شبیه به تخم مرغ است. گفته شده که جیوه خفاش، اثر شفابخشی دارد که این موضوع کاملا غلط است و باعث شده که امنیت این موجودات به خطر بیفتد.

همان طور که می دانید جیوه، تنها فلز مایع می باشد و در ساخت دماسنج و فشارسنج از آن استفاده می کنند جیوه به دلیل سمی بودن، عوارض زیادی را به همراه دارد.

 

عکس تلویزیون جیوه دار

در گذشته در بسیاری از وسایل الکترونیکی به خصوص عکس تلویزیون جیوه دار استفاده می شده است که برای تشخیص تلویزیون قدیمی جیوه دار قرمز باید از وسایل و دستگاه های مخصوصی استفاده کرد.

با بازیافت این وسایل از جمله تلویزیون، رادیو و غیره، مجدد جیوه قرمز را وارد چرخه تولید می کردند که این عمل از نظر صرفه جویی در مصرف انرژی بسیار تاثیر گذار است.

میزان رسانایی گرمایی جیوه قرمز بسیار پایین می باشد، به همین دلیل در بسیاری از لوازم الکترونیکی و برقی مثل تلفن، تلویزیون قدیمی از جیوه استفاده می شده است و با گذشت زمان از میزان استفاده آن کم شده و از فلزات دیگر استفاده می شود.

امروزه با توجه به قیمت بالای جیوه، برخی افراد که از قدیم تلویزیون های قدیمی جیوه دار دارند در تلاش برای به دست آوردن آن جیوه تلویزیون جهت فروش می باشند.

با توجه به خواص جیوه قرمز و ارزش بالای و کاربرد فراوان آن در دندان پزشکی، دماسنج، سلاح های هسته ای و سایر سیستم های تسلیحاتی، بسیار قیمت بالایی دارند و خرید و فروش آن ممنوع شده است.


میلیاردر شدنم را مدیون ایده پدرم هستم

عکس اتو جیوه دار

پنکه قدیمی جیوه دار قرمز یکی از اقلامی است که به اعتقاد برخی هنوز هم این نوع عکس اتو جیوه دار وجود دارد و حتی عده ای می گویند که در لوازم قدیمی مثل چرخ خیاطی و پنکه تلویزیون قدیمی نیز ممکن است این ماده افسانه ای یافت شود.

جیوه قرمز یک ماده خطرناک و افسانه ای است که ظاهرا می تواند بسیار مخرب باشد و قدرت انفجار بسیاری داشته باشد، اما درحال حاضر هیچ نشانه ای از وجود این ماده سمی وجود ندارد؛ البته جیوه می تواند از ترکیب (اکسید جیوه) نیز باشد، مثلا (لفا مرکوری یدیدیکی) نوعی از جیوه قرمز است که بسیار سمی بوده اما قابلیت انفجار ندارد.

فردی به اسم سام کوهن که ملقب به پدر بمب نوترونی است می گوید: بعضی از ترکیبات جیوه می تواند خاصیت انفجاری داشته باشد که تیوسانات جیوه یکی از این ترکیبات است.

در حقیقت اگر این ماده وجود خارجی داشته باشد، یک ماده بسیار عجیب است که سازندگان آن هم به مهم بودن این مسئله پی نبردند.


میلیاردر شدنم را مدیون ایده پدرم هستم

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز