خبرگزاری کار ایران

پشت پرده خدمات طراحی سایت در اصفهان!

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۹۳۰

طراحی سایت در اصفهان به یکی از پر مخاطب ترین ابزار های بازاریابی اینترنتی تبدیل شده است. اما پشت پرده این خدمات چیست؟!

مقدمه ای بر بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی در اصفهان و تمام نقاط ایران گذشته چندان طولانی ندارد. اما با گذشت زمان و تاثیر عوامل مختلف بازاریابی سنتی جای خود را به بازاریابی اینترنتی داده است. بازاریابی اینترنتی دارای ابزار های مختلفی است از شبکه های اجتماعی گرفته تا وبسایت و ابزار های پیشرفته تر دیجیتال مارکتینگ. افراد بسیاری با استفاده از شبکه های اجتماعی بعنوان یک ابزار دیجیتال مارکتینگ رایگان توانسته اند فروش خود را به میزان چشمگیری افزایش دهند. اما دیجیتال مارکتینگ محدود به اینستاگرام و تلگرام نبوده و نیست. در این مطلب به همراه یکی از کارشناسان گروه تبلیغاتی آیتوک به سوالاتی در خصوص طراحی سایت پرداخته ایم.

چرا داشتن سایت و طراحی سایت در اصفهان مهم است؟

برای شروع یک کسب و کار در قدیم مهمترین اصل فراهم نمودن مواد اولیه مثل اجناس و داشتن محل کسب مثل مغازه بود ولی امروزه برای شروع کسب و کار شما علاوه بر فراهم نمودن موارد گفته شد ، می بایست در فضای مجازی نیز حضور داشته باشید . داشتن وب سایت یکی از مهمترین راه های حضور در فضای اینترنت و فضای مجازی است . سایت به شما این امکان را می دهد که شعبه غیر حضوری کسب و کار خود را در بستر اینترنت دایر نمایید . شعبه ای که در هر ساعت از شبانه روز و در هرجایی از دنیا امکان دسترسی به آن می باشد . شعبه ای که تمام محصولات را مشتریان یکجا می بینند و به آنها دسترسی دارند ، شعبه ای که سوالات مشتریان را به صورت کامل و دقیق پاسخ می دهید ، شعبه ای که با مشتریان خود ارتباط فرهنگی برقرار می کنید و به آن ها می گویید که برای شما مهم هستند.

تمام ویژگی های گفته شده برای یک سایت فروشگاهی بود اما برای سایت های خدماتی قضیه مقداری متفاوت تر است . یک سایت خدماتی یک ویژگی به خصوص دارد و آن هم فروش خدمات است ، خدمات کالای فیزیکی نیست که نیاز باشد با سیستم های حمل و نقل به دست مشتری برسانید ! مشتریان سایت های خدماتی به دنبال راه حل یک مشکل ، آموزش یک موضوع و پاسخ یا مشاوره گرفتن در باره ی موضوعی خاص هستند و برای دریافت این خدمات هزینه پرداخت می کنند . این جا است که قضییه متفاوت می شود ، مشتریان شما دیگر از تمام دنیا می توانند خدمات شما را خرید کنند و به آن دسترسی کامل داشته باشند ! و این فوق العاده است!!

 

بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان

کرونا ؛ یک دلیل نه چندان قدیمی برای داشتن سایت

کرونا سال 2019 در دنیا وارد شد و در اواخر سال 1398 وارد ایران شد . در ابتدا همه فکر می کردند که کرونا هم مانند آنفولانذا و بیماری های ویروسی دیگر خطر زیادی ندارد اما رفته رفته و با گسترش این بیمری در سراسر دنیا و آمار رو به افزایش تعداد مرگ و میر این ویروس ، ترس و واهمه بر همگان القا کرد . اما نکته ای که در رابطه با آن روز های سخت باید به آن اشاره کرد این است که خیلی از کسب و کار ها بدلیل ترس از سلامتی در محل کار خود حاظر نشدند و بعضی ها هم بدلیل مبتلا شدن به ویروس قادر به حاضر شدن در محل کسب خود نبودند . آن روز ها کسب و کار هایی که تا آن موقع هیچ حضوری در بستر اینترنت نداشتند تصمیم به حضور در شبکه های مجازی گرفتند  که البته تاثیر خوبی هم داشت و خطر تعطیلی کسب و کار را تا حد زیادی بر طرف کرد ، اما همان روزها تعدادی از کسب و کار هایی که دارای سایت بودند و محصولات خود را از طریق سایت به فروش می رساندد سود های خیلی زیاد کسب کردند ! چرا که اکثر مردم در خانه بودند و برای تامین مایحتاج زندگی و حتی خرید های مورد نظر خود ترجیح می دادند غیر حضوری این کار را انجام بدهند . در همان روز های کرونا خیلی از صاحبان کسب و کار دست به عمل شدند و طراحی سایت خود را شروع کردند خیلی از آنها به طراحی سایت در اصفهان و شهر های دیگر روی آوردند.

گروه تبلیغاتی آیتوک فعالیت خود را قبل از شیوع ویروس کرونا با طراحی سایت در اصفهان و مهندسی سئو در اصفهان شروع کرد . امکانی که همه ی صاحبان کسب و کار به آن نیاز دارند .

پشت پرده خدمات طراحی سایت در اصفهان!

طراحی سایت در اصفهان توسط گروه تبلیغاتی آیتوک

برای طراحی سایت در اصفهان به کجا مراجعه کنیم ؟

ما می توانیم خدمات طراحی سایت در اصفهان برای شما انجام دهیم و همچنین خدمات طراحی سایت در استان های دیگر کشور را نیز انجام می دهیم ، خدماتی که در زمینه طراحی سایت در اصفهان به شما ارائه می دهیم شامل ؛

  • طراحی وبسایت کاملا اختصاصی
  • لینکسازی و تکمیل صفحات داخلی
  • خریدهاست پر سرعت به همراه بکاپ گیری روزانه
  • دریافت اینماد و اتصال درگاه پرداخت
  • قابلیت ورود با موبایل
  • قابلیت صدور فاکتور
  • قابلیت اتصال به سیستم انبار داری و حسابداری فروشگاه
  • قابلیت ارسال پیامک خرید به مدیر فروشگاه و مشتری
  • قابلیت چت آنلاین
  • اتصال به شبکه های اجتماعی

همچنین در پایان اتمام مراحل طراحی سایت و تحویل سایت ، آموزش کامل مدیریت سایت شامل مدیریت صفحات ، انتشار مقاله ، قرار گیری و مدیریت محصولات و ... به شما ارائه می شود.

اما مطلبی که مهم است و باید توجه داشته باشید این است که فریب طراحی سایت های ارزان قیمت را نخورید. متاسفانه با داغ شدن بازار این رسته از دیجیتال مارکتینگ افراد بسیاری با سو استفاده از ناآگاهی افراد اقدام به طراحی سایت های با قیمت بسیار ارزان میکنند که این وبسایت ها نه تنها کمکی به افزایش فروش شما نمی کند بلکه باعث افزایش هزینه های شما نیز می شود. بعنوان مثال با تهیه یک هاست ضعیف ، قالب رایگان و مطالب تکراری باعث جریمه شدن سایت شما توسط گوگل می شوند. این موضوع باعث می شود شما از ادامه راه خود منصرف شوید و یا هزینه چند برابری را بر شما تحمیل میکند.

گروه تبلیغاتی آیتوک از سال 1395 فعالیت خود را در حوزه دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات کسب و کار ها شروع کرد و تمرکز خود را برروی ارائه خدمات طراحی سایت در اصفهان ، مهندسی سئو در اصفهان و بهینه سازی سایت ، مدیریت شبکه های مجازی و ... گذاشته است . هدف اصلی ما از ارائه خدمات ارائه بالا ترین سطح خدمات و کیفیت به مشتریان بوده و هست . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت در اصفهان و همچنین مشاهده نمونه سایت های طراحی شده می توانید به آدرس سایت ما به نشانی www.itookteam.ir مراجعه نمائید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز