خبرگزاری کار ایران

معرفی بهترین آموزشگاه تخصصی کاشت و طراحی ناخن

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۷۳۹

امروز قصد داریم به معرفی تخصصی ترین مرکز آموزش ناخن در کشور بپردازیم ، یکی از دوره های آموزشی با اهمیت در اموزشگاه عریس، دوره های حرفه ای آموزش کاشت و طراحی ناخن است. آموزشگاه عریس بعنوان یکی از بهترین آموزشگاه ناخن و یکی از معتبرترین  مراکز آموزشی برای اموزش کاشت و طراحی ناخن بصورت تخصصی در ایران بوده. آموزش کاشت و طراحی ناخن یکی از لاین های تخصصی است که به تجربه بالایی نیاز دارد. در دوره آموزش کاشت و طراحی ناخن آخرین متد و تکنیک های روز در زمینه ناخن به صورت جامع و کاملا حرفه ای به هنرجویان آموزش داده می شود. این اموزش ها با استفاده از بهترین تکنیک های روز در آموزشگاه عریس انجام می شود.

سرفص های آموزش ناخن در آموزشگاه عریس

• برخی از سرفصل های آموزش طراحی و کاشت ناخن عبارتند از 1- معرفی و آشنایی با ساختار ناخن 2-  انواع متدهای مانیکور و پدیکور بصورت خشک و تر  3-انجام  اکسپرس مانیکور (سالنی) 4- نحوه انجام  اسمارت مانیکور و ایجاد قاب5-  ژل پولیش ناخن طبیعی یا همان ژلیش ناخن  6-آموزش  نحوه صحیح تیپ گذاری و آماده کردن بدون صدمه به ناخن های طبیعی 7-  موادگذاری 8- انواع مختلف کاشت ناخن صورت: طبیعی / هلویی / میکس / کاور8- سوهان کشی سرعتی و اصولی ناخن 9- ایجاد قاب برای ناخن ها و نحوه استفاده از لاک ژل از زیر کوتیکول10-  اینتریور دیزاین: گل خشک، مرمریت، سیلک، آکریل، تور، گرانیتی، پولک 11-  از بین بردن ایرادات / شناخت عوامل لیفت مواد / ترمیم کردن شکستگی ناخنها• کاشت بدون استفاده از سوهان (قالب / دوآل سیستم) و صدها مبحث آموزشی تخصصی و حرفه ای دیگر که تنها در آکادمی عریس خواهید یافت .

نتیجه گیری

اگر قصد گذراندن دوره هی آموزش ناخن را دارید و بدنبال یک مرکز فوق تخصصی و جامع کاشت ، طراحی و ترمیم ناخن هستید ، ما به شما آکادمی عریس را پیشنهاد میکنیم . شما با حضور در دوره های آموزشی ناخن در آموزشگاه عریس توانایی آنرا خواهید داشت که پش از اتمام کلاس خود وارد بازار کار شده و بصورت یک ناخنکار حرفه ای مشغول بکار شوید . شما همچنین میتوانید در صورت تمایل سایر دوره های آموزش حرفه ای همچون آموزش کاربا مواد ، آموزش کراتینه و احیا ، آموزش اکستنشن مو ، آموزش کوتاهی مو ، آموزش گریم عروس و ... را در این آموزشگاه بگذرانید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز