خبرگزاری کار ایران

خرید روفرشی کشدار ترمه طرح جدید در ایران

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۸۲۲

استفاده از روفرشی در فرهنگ ایرانیان بسیار رواج دارد. امروزه مدل های جدید و کشدار این محصول روانه بازار شده است که یکی از مهم ترین مزیتهای آن این است که زیر پا جمع نمی شود.

تقریبا همه بانوان چه خانه دار و چه شاغل، به نظافت و تمیز بودن فرش اهمیت خاصی می دهند که از جمله فاکتورهای مهم این تمیزی روفرشیها به حساب می آیند که یکی از این عوامل مهم در نگهداری دوام و عمر فرش های خانه نیز است و قیمتهای خرید و فروش روفرشی کشدار ترک و روفرشی ترمه به جنس، متراژ و طرحهای آن بستگی دارد. برای اطلاعات بیشتر با آراد برندینگ همراه باشید. عرضه روفرشی گرد کشدار سبب شده تا نیاز اقشار بیشتری برای پوشاندن تمام فرش های منزل خود در اشکال مختلف برطرف گردد.

این روزها که سبک زندگیها تغییر کرده و به سمت آپارتمان نشینی رفته است، فضای کافی برای شستن فرش وجود ندارد و یا با دردسرهای اعتراض همسایگان همراه است که روفرشیهای کشدار ارزان قیمت این مشکل را حل کرده اند. روفرشی گرد کشدار شیک و بی نظیر بوده و از بهترین الیاف تولید شده است و دارای ضخامت های متنوعی بسته به نوع مصرف آن می باشد، فلذا افراد می توانند از آن به راحتی برای محافظت از فرش های خود استفاده کنند.

 

روفرشی کشدار طرح جدید

محصولات ارائه شده در این مرکز با نام روفرشی کشدار طرح جدید با کیفیت بالا، تنوع طرح و رنگ های مختلف ارائه می شود. افرادی که به زیبایی دکوراسیون اهمیت می دهند جذب محصولات این مجموعه می شوند. به علت کاربرد و زیبایی این محصول، امروزه متقاضیان زیادی برای پوشش محیط های خود به خرید عمده این محصول روی آورده اند. شما نیز می توانید برای دیدن نمونه کارها و اقدام نسبت به خرید آن ها، از طریق سایت بالا با ما در ارتباط باشید.

خرید روفرشی کشدار ترمه طرح جدید در ایران

روفرشی کشدار فانتزی و ساده در داخل ایران تولید فراوانی دارد اما نوع وارداتی آن نیز در بازار یافت می شود. این محصول را می توان از روش های مختلفی از بازار تهیه نمود. خریداران عمده با مراجعه به سایت ما، می توانند پس از مشاهده طرح های مختلف این محصول و استعلام قیمت هر نمونه، سفارش خود را ثبت نمایند. در خرید اینترنتی هزینه تمام شده برای تهیه محصول تا حد قابل توجهی کاهش می یابد.

 

خرید روفرشی کشدار ترمه

با افتخار ما مجموعه ای در جهت خرید روفرشی کشدار ترمه و روفرشیهای ترک با هر طرح و رنگی می باشیم که این محصولات را در ابعاد 3، 6، 9 و 12 متری و در برندهای برتر ایرانی و ترک به بازارهای داخلی عرضه می نماییم. در قدیم روفرشیها تنوع زیادی نداشتند و به شکل تکه پارچه ای ساده بودند که روی فرش قرار می گرفت اما امروزه تولیدکنندگان روفرشیهایی کشدار با طرح و رنگ متفاوت همچون فرش تولید می کنند که سبب شده میزان خرید روفرشی کشدار ترک بالا رود.

خرید روفرشی کشدار ترمه طرح جدید در ایران

ما به شما تمامی نکات یک خرید رضایت بخش را از روفرشیهای کشدار را گفتیم، حال اگر قصد خرید این محصول را از ما دارید، خیلی خرسندیم و شما را با مشاورین فروش خود آشنا می نماییم تا تمامی سوالات خود را در باب خرید و فروش این محصول و شرایط فروش نقدی و اقساطی آن را به طور کامل برایتان شرح دهند، سپس شما می توانید با خیال راحت این محصولات را سفارش داده و منتظر تحویل این محصولات جلو درب خود باشید.

حتی تصور این که کودکی فرش گران قیمت، رنگ روشن و زیبای تان را کثیف و دچار لک نماید و یا مهمانی که ناخواسته سبب لکی بر روی فرشتان شود، هم آزار دهنده است، البته امروزه با آمدن روفرشیهایی که کاملا شبیه فرش هستند و با آن مو نمی زنند که ارزان تر از آن نیز هستند، این مشکل از بین رفته و برطرف شده است.

پارچه های ضخیم با طرح و رنگهای گوناگونی چون فرش که به منظور حفظ آن از نور آفتاب، گرد و غبار، ایجاد لکه های احتمالی، بر سر فرش می اندازند را روفرشی می نامند، جالب است بدانید این محصول کاملا ایرانی است که اولین بار پنجاه سال پیش یا بیشتر، در یزد تولید شده است که تولیدکنندگان امروزی با کشدار کردن این محصول و طرحهای جدید انقلابی در این صنعت ایجاد کرده اند.

همانطور که گفته شد این محصول قبلا به صورت کاملا ساده بوده اما امروزه اغلب آنها را با طرحهای متنوع و به صورت کاملا دو رو با کمک ماشینهای بافندگی مدرن امروزی مانند دستگاه راپیری استفاده می کنند که دارای سیستم ژاکارد می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز