خبرگزاری کار ایران

آشنایی با آزمایشگاه فرین به روز ترین آزمایشگاه در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۴۵۷

آزمایشگاه فرین به وسیله متخصصان پاتولوژی در سال ۱۴۰۰ احداث شد. این متخصصان حداکثر سال‌های متوالی در این حیطه به کار مشغول بودند و دارای تبحر و مهارت خاصی بودند. آن‌ها با تأسیس این مجموعه خواستند تا با تکیه بر دانش و تبحر، خدمات درست و به هنگامی را به بیماران خود عرضه نمایند. استفاده از بهترین و مناسب ترین ابزار نوین و همچنین پرسنل کار بلد در محیطی دلپذیر و آرام‌بخش توانسته فرصتی را برای بیماران فراهم نماید تا بتوانند بدون هیچ ترسی از خدمات این آزمایشگاه بهره مند شوند.

ما در آزمایشگاه پاتوبیولوژی فرین، متخصصین و پرسنلی هستیم که مشتاق ارائه بهترین خدمات با محوریت رضایتمندی بیمار می باشیم و نسبت به تقویت و رشد علمی مجموعه و پیشرفت آن متعهد هستیم.

از جمله آزمایشاتی که در آزمایشگاه فرین صورت می گیرد می توان آزمایش چربی خون، تیروئید، آزمایش مدفوع، آزمایش خون، پاپ اسمیر و... را نام برد. به منظور اینکه بتوانید هر چه بیشتر با خدمات این مجموعه آزمایشگاهی آشنا شوید به شما توصیه می شود که به وب سایت رسمی این مجموعه رجوع نمایید. همچنین از این طریق می توانید به اخذ داده ها و معلومات بیشتر از خدمات مشاوره ای این مجموعه هم برخوردار شوید.

پرسنل این مجموعه با استفاده از مدرن ترین تجهیزات و همچنین متخصصان متبحر و اکیپ حرفه ای در تلاش است تا مناسب ترین خدمات را به بیماران خود عرضه نماید.

شما در آزمایشگاه فرین با استفاده از مدرن ترین فناوری و ابزارها و متخصصان و پرسنل باتجربه، آزمایش خون خود را انجام می دهید. این تست در تشخیص خیلی از بیماری ها، چون قند خون، تیروئید و حتی کرونا کارایی بسیاری دارد. هم چنین در آزمایشگاه فرین کادر مجرب خود را برای انجام آزمایش خون به خانه یا مکان مدنظر شما هم می فرستند که می توانید از این مورد مهم هم برخوردار شوید.

آشنایی با آزمایشگاه فرین به روز ترین آزمایشگاه در تهران

در آزمایشگاه فرین از چه متخصصانی بهره می برند؟

همان گونه که می دانید در بهترین آزمایشگاه های پاتوبیولوژی در کشور نظیر آزمایشگاه فرین از پرسنلی که شامل تخصص های متنوع می باشند بهره برده می شود. این متخصصان به شرح زیر می باشند:

پاتولوژی آنامیک

اشخاصی که در این حیطه تخصص و تجربه دارند در حیطه پاتولوژی جراحی، پاتولوژی کالبد شکافی و سیتوپاتولوژی هم مشغول به کار می باشند و تخصص دارند.

پاتولوژیست

از متخصصان در آزمایشگاه فرین می توان به پاتولوژیست اشاره نمود. متخصصانی که به ارزیابی و بازشناسی بیماری می پردازند پاتولوژیست می گویند. این اشخاص امکان دارد از تخصص کافی در یکی از موارد آسیب شناسی بدن چون پاتولوژی خون، پوست، سیتوپاتولوژی و نورولوژی و... برخوردار باشند. این اشخاص در زمان انجام تست های بالینی حضور دارند. همچنین با تشریح نتایج آزمایش ها می توانند به پزشکان یاری رسانند.

آشنایی با آزمایشگاه فرین به روز ترین آزمایشگاه در تهران

در آزمایشگاه فرین از چه متخصصانی بهره می برند؟

 

پزشکان در آزمایشگاه فرین در تفسیر انواع جراحی و نمونه برداری به پزشکان متبحر و متخصص در این مجموعه کمک بسزایی می کنند.

متخصصان فناوری سیتوت

پزشکان آزمایشگاه فرین به جای آزمایش روی بافت به تست نمونه های کوچک سلول می پردازند. پس از نشانه گذاری سلول ها در تصاویر، آن را توسط یک کارشناس فناوری اطلاعات به پاتولوژیست عرضه می دهند.

راه اندازی آزمایشگاه فرین

از دیگر متخصصان در آزمایشگاه فرین می توان به هیستوتکنولوژی اشاره نمود. این اشخاص مسئولیت مدیریت وارسی سلول ها را بر عهده دارند. به گونه ای که پرسنل‌ تولید اسلاید، پروسه هایی چون تثبیت بافت، نشاندن آن در پارافین، برش دادن بافت و رنگ نمودن آن ها را بر روی اسلاید ها اعمال می نمایند.

شیوه انجام آزمایش خون در آزمایشگاه فرین

جهت انجام آزمایش خون بهتر است به آزمایشگاه فرین رجوع نمایید. نظر به اینکه بعضی از اشخاص امکان دارد مسائل و مشکلاتی در حیطه رجوع داشته باشند یا به علت ترافیک بالا قصد رجوع نداشته باشند. در این صورت پرسنل این مجموعه خدمات خود را در مکان مدنظر شخص ارائه می دهند و برای گردآوری نمونه به محل مورد نظر فرستاده می شوند.

پرسنل این مجموعه توسط ورید، دست و بخش جلویی آرنج، خون را می گیرند. اگرچه احتیاجی نیست که بترسید چرا که پرسنل این مجموعه از مواد بی حسی و همچنین ضد عفونی کننده جهت این کار استفاده می کنند. به هیچ وجه نگران از دست دادن خون نباشید چرا که به میزان خیلی کمی از شما خون گرفته می شود. پس از آن نمونه ها به این مجموعه پاتوبیولوژی ارسال می شوند و بعد از اعمال پروسه آزمایش، همه نتایج در سایت مورد نظر قرار داده می شود. پس از آن شخص می تواند با رجوع به پزشک معالج خود، تفسیر و شرح آزمایشات خود را بداند.

نکات مهم در خصوص راه اندازی آزمایشگاه فرین

جهت راه اندازی آزمایشگاه فرین ضروری است که شخص افزون بر عرضه اسناد و مدارک مربوطه از سیستم های پیشرفته و نوینی بهره ببرد. تا بدین صورت بتواند آزمایش های روزانه، تخصصی و فوق تخصصی را برای کلیه رجوع کنندگان مخصوصاً بیماران در طی زمان اندکی به انجام برساند. مسئله حائز اهمیت دیگر در راه اندازی این آزمایشگاه این است که بایستی متخصصین متبحر و کار بلد در این مجموعه به کار مشغول شوند. چرا که اشخاص متبحر می توانند با تمرکز بر دلایل ایجاد شده بیماری و وارسی تحولات فیزیولوژیک به شناخت و درمان بیماری ها کمک بسزایی کنند.

خدمات آزمایشگاه فرین

جهت انجام آزمایشات کل بدن که متخصص برای شما نوشته است، می توانید به معتبرترین آزمایشگاه پاتوبیولوژی در تهران به اسم آزمایشگاه فرین رجوع نمایید. حتی چنانچه مریض شما در وضعیتی است که نمی تواند از خانه خارج شود این مجموعه می تواند پرسنل متخصص خون گیری و... را به محل مدنظر شما اعزام نماید.

از خدمات آزمایشگاه فرین می توان عرضه خدمات مختلف به پرسنل مؤسسات و نهادها از جمله گرفتن تست کووید ۱۹ و... را نام برد. رجوع به خانه سالمندان در نواحی متنوع شهر یکی دیگر از خدمات آزمایشگاه فرین است. همچنین این آزمایشگاه پاتوبیولوژی با بیمه های بسیاری قرارداد دارد و می تواند خدمات مختلف خود را به اشخاصی که تحت پوشش بیمه هایی چون خدمات درمانی، تأمین اجتماعی، بیمه سلامت همگانی، بیمه های مسلح، بیمه شهرداری و بیمه سامان هستند عرضه نماید. در این صورت کلیه این موارد ذکر شده در کنار هم توانسته این مجموعه را به بهترین آزمایشگاه در تهران مبدل نماید.

کادر مجرب این مجموعه مشتاق عرضه برترین خدمات بر مبنای رضایتمندی مراجعه کنندگان است. همچنین در قبال پیشرفت و رشد علمی آموزشگاه و توسعه یافتن آن متعهد می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آزمایشگاه فرین می توانید از وب سایت این مجموعه به آدرس https://farinlab.com/ دیدن فرمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز