خبرگزاری کار ایران

خرید میکروسوئیچ لباسشویی _ هرمس پارت

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۸۲۳

لباسشویی یکی از وسایل بسیار پر کار در آشپزخانه است که فرآیند شستشوی لباس ها را به کمک آب گرم و مواد شوینده به انجام می رساند. اگر این آب گرم از درب دستگاه نشت کند، آسیب جدی به کف آشپزخانه و سایر لوازم برقی وارد می کند. به همین دلیل در دستگاه از قطعه ای به نام میکروسوئیچ استفاده می شود.

قطعه ای که روی درب لباسشویی قرار می‌گیرد و با بسته شدن کامل درب دستگاه، مدار برق برد الکترونیکی لباسشویی وصل می شود. اگر این قطعه ایرادی پیدا کند، یا درب دستگاه به درستی بسته نشود، لباسشویی کار خود را آغار نخواهد کرد و پیغام باز بودن درب را به کاربر مخابره خواهد کرد.

در صورتی که میکروسوئیچ لباسشویی شما ایراد پیدا کرده و قصد خرید این قطعه را دارید، می توانید این کار را از طریق فروشگاه اینترنتی قطعات یدک لوازم منزل هرمس پارت انجام دهید. در ادامه به بررسی دلایل و نشانه های خرابی این قطعه، می پردازیم.

دلایل ایراد در میکروسوئیچ لباسشویی

میکروسوئیچ، یکی از قطعات حساس لباسشویی است که ممکن است به دلایلی که در ادامه می آید، دچار ایراد شود:

  • محکم بستن درب ماشین لباسشویی
  • باز کردن درب دستگاه با زور یا کشیدن آن قبل از تمام شدن کار لباسشویی
  • داغ شدن بیش از حد پلاتین های میکروسویچ لباسشویی
  • نوسانات شدید برق که در کشور ما فراوان است، یکی دیگر از علت های مهم خرابی میکروسوئیچ لباسشویی است. به همین دلیل، قرار دادن محافظ جریان برق سر راه دستگاههای مختلف از جمله لباسشویی بسیار مهم است.
  • ریختن آب روی میکروسوئیچ نیز احتمال سوختن این قطعه را بالا می‌برد.

اگر این مسائل برای میکروسوئیچ رخ دهد و قطعه آسیب ببیند، مهم ترین نشانه این است که با وجود بسته شدن درب دستگاه، باز هم پیغام باز بودن درب را مشاهده خواهید کرد. در این صورت دیگر، بستن درست درب هم به رفع این پیغام کمک نخواهد کرد و احتمالا نیاز به تعویض میکروسوئیچ لباسشویی دارید. اگر میکروسوئیچ لباسشویی در میانه کار یا پایان فرآیند شستشو، ایرادی پیدا کند، احتمالا مشکلاتی از قبیل نچرخیدن دیگ و باز نشدن درب دستگاه را نیز تجربه خواهید کرد. اگر نیاز به این کار داشتید، ابتدا باید مدل میکروسوئیچ لباسشویی خود را بشناسید. در ادامه در خصوص مدل های مختلف میکروسوئیچ نکاتی را می خوانیم.

خرید میکروسوئیچ لباسشویی _ هرمس پارت

انواع میکروسوئیچ لباسشویی

اگر به دنبال خرید و تعویض میکروسوئیچ لباسشویی خود هستید، حتما ابتدا باید به کمک فرد متخصص و کارشناس، نوع میکروسوئیچ لباسشویی خود را تشخیص دهید. اما به طور کلی، میکروسوئیچ های داخل لباسشویی در دو مدل اهرمی و پیستونی وجود دارند. مدل اهرمی به صورت شعاعی حرکت می‌کند، به این معنا که حول یک محور ثابت می‌چرخند. بنابراین سوئیچ با حرکت این اهرم به چپ و راست یا بالا و پایین عمل کرده و قفل می شود. در مدل پیستونی با فشردن یا کشیدن پیستون متصل به عملگر، سوئیچ شروع در مدار قرار گرفته و متناسب با نوع کاربرد که می‌تواند شامل یک غلتک یا فنر باشد، کار خود را آغاز می‌کند. میکروسوئیچ در لباسشویی در یک مدار بزرگتر قرار گرفته و با یک ضربه به کانکتور مدار اصلی، اجازه آغاز برنامه های برد الکترونیکی را، به دستگاه می دهد. البته بعضی میکروسوئیچ‌ها می‌توانند لامپ یا الکتروموتورهای کوچکتر را، به صورت مستقیم کنترل ‌کنند. اگر مدل میکروسوئیچ لباسشویی مورد نیاز خود را می شناسید، کافیست در سایت هرمس پارت، مدل مورد نیاز خود را خریداری نموده و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

نحوه تست میکروسوئیچ لباسشویی

اگر از مشکل داشتن میکروسوئیچ لباسشویی خود مطمئن نیستید، لازم است تا برای تعمیر درست دستگاه خود، از طریقی این قطعه را تست کنید.

  • در مرحله نخست، باید واشر را در حالت چرخش قرار داده و سپس درب لباسشویی را باز نمایید.
  • سپس، پیچ گوشتی را به صورت کامل در داخل محرک میکروسوئیچ قرار دهید.
  • در پایان اگر دستگاه آماده شروع عملیات شستشو شود اما با بسته شدن درب، شستشو آغاز نشد یعنی مشکل از میکروسوئیچ درب لباسشویی شماست.

درصورتی که آزمایش ساده بالا جواب نداد، باید به کمک یک اهم سنج، سلامت میکروسوئیچ لباسشویی خود را مورد بررسی قرار دهید. برای انجام این آزمایش به اعداد روی پایه های میکروسوئیچ توجه کنید. پایه‌ای که روی آن کوچکترین عدد درج شده را پایه فرمان میکروسوئیچ لباسشویی نامیده و پایه ای که روی آن بزرگترین عدد ثبت شده باشد، پایه ورودی یا نول میکروسوئیچ لباسشویی شماست. پایه دیگر میکروسوئیچ نیز به عنوان خروجی کاربرد دارد. برای تست میکروسوئیچ لباسشویی، دو پایه ای را که عدد بزرگتری دارند به صورت مستقیم به برق وصل کرده و زبانه درب را با پیچ گوشتی فشار می‌دهیم. اگر درب قفل شد، میکروسوئیچ سالم است و نیازی به تعویض آن نیست. اما در غیر این صورت، باید برای خرید میکروسوئیچ لباسشویی، اقدام نمایید.

خرید میکروسوئیچ لباسشویی _ هرمس پارت

کیفیت میکروسوئیچ لباسشویی

اگر می خواهید لباسشویی شما به مشکلا جدید دچار نشود، سعی کنید در هنگام مشکل پیدا کردن دستگاه، حتما از قطعات یدک با کیفیت برای انجام تعمیرات استفاده نمایید. فروشگاه اینترنتی قطعات یدک لوازم منزل هرمس پارت، با وجود تحریم های مختلف و کم شدن قطعات یدک لباسشویی در بازار در سالهای اخیر، اقدام به تامین این قطعات نموده و نیاز مشتریان را از پانزده سال پیش تا کنون، با قطعاتی با کیفیت اصلی دستگاه رفع نموده است. شما نیز می توانید برای خرید میکروسوئیچ لباسشویی خود با کیفیت بالا و تضمین شده، این قطعه را از طریق فروشگاه اینترنتی هرمس پارت خریداری نموده و آن را بدون دردسرهایی مانند رفت و آمد در ترافیک، مشکل پیدا کردن قطعه با کیفیت و ... درب خانه خود تحویل بگیرید.

خرید میکروسوئیچ لباسشویی

هرمس پارت با سابقه طولانی در تامین قطعات لوازم منزل از جمله لباسشویی، توانسته است تا با حذف دست افراد واسطه، بهترین قیمت ها را برای خرید قطعات مختلف یک دستگاههای برقی و لوازم آشپزخانه از جمله میکروسوئیچ لباسشویی به مشتریان خود ارائه دهد. کیفیت بالا و سرعت در رساندن قطعات مختلف به دست مشتریان، از جمله دیگر نکات مهمی است که در این سایت وجود دارد. اگر از تعمیرکاران هستید و قصد دارید میکروسوئیچ لباسشویی را در تعداد بالا تهیه نمایید، می توانید برای انجام هماهنگی های بیش تر، در تمام روزهای هفته با شماره های 22111159-021 یا 22227378-021، تماس بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز