خبرگزاری کار ایران

خرید مگنترون مایکروفر

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۰۹۵

اگر اخیرا متوجه برخی از ایرادات در مایکروفر خود نظیر، روشن نشدن دستگاه، گرم نشدن غذا در مایکروفر، سر و صدای زیاد و جرقه و ... شدید، احتمال دارد مگنترون مایکروفر شما آسیب دیده باشد. مگنترون همان لامپ اشعه مایکروفر است. لامپی که اشعه ای در مایکروفر تولید می‌کند که کار گرم کردن و پختن غذا توسط آنها انجام می شود. این اشعه جز ریز موج ها محسوب شده و با طول موج کوتاه خود، به افزایش انرژی جنبشی در مولکول های غذا و پخته شدن آن ها کمک می کند. اگر متوجه شدید این قطعه در مایکروفر شما آسیب دیده است با فروشگاه بزرگ اینترنتی هرمس پارت با شمار های 22111159-021 یا 22227378-021 تماس بگیرید.

تاریخچه مگنترون

مگنترون توسط یک دانشمند فراری از مدرسه اختراع شد. او کسی نبود جز پرسی لبرن اسپنسر یک مهندس خودآموخته که در روزی که مشغول آزمایش روی آهنربا بود متوجه شد نوار شکلات داخل جیبش ذوب شده است و همین موضوع باعث شد تا او به فکر وسیله ای بیفتد که مواد غذایی را بپزد. برای اطمینان بیشتر او تصمیم گرفت تا تاثیر اشعه مایکرویی که از لامپ مگنترون داخل آزمایشگاهش خارج می شد را روی غذاهای مختلف بسنجد. او غذاهای دیگری، از جمله هسته پاپ کورن را آزمایش کرد و متوجه پخته شدن دانه ها در دستگاه شد. سپس نوبت به امتحان کردن یک تخم مرغ در دستگاه شد. تخم مرغ شروع کرد به لرزیدن و سپس منفجر شد تا شک اسپنسر، به یقین بدل شود. او یقیت پیدا کرد که امواج مایکرو، قابلیت داغ کردن غذاها تا مرز پختن را دارد. این کشف سبب شد تا او محفظه ای را برای لامپ های مگنترون تعبیه کند و اختراع جدیدی به نام مایکروفر را به ثبت برساند. در ادامه مطالبی را در خصوص خرید مگنترون مایکروفر از فروشگاه بزرگ اینترنتی هرمس پارت می خوانیم.

وظیفه مگنترون در مایکروفر

همان طور که گفتیم ایجاد اشعه هایی با طول موج کوتاه، که مناسب پخت و یا گرم کردن غذاها هستند، وظیفه اصلی مگنترون یا همان لامپ اشعه است. برای این کار لامپ مگنترون درون محفظه مخصوصی داخل مایکروفر قرار می‌گیرد. پس از این که درب دستگاه بسته شد و برد دستگاه از طریق میکروسوییچ قفل درب تایید بسته بودن درب را گرفت، این اشعه ها در دستگاه تولید شده و کار پخت و پز آغاز می شود. پیش از خرید مگنترون، از طریق تکنسین دستگاه، مطمئن شوید که همین قطعه را نیاز دارید. 

خرید مگنترون مایکروفر اصلی

در صورتی که مگنترون دستگاه شما آسیب دیده باشد، امکان تعمیر قطعه وجود ندارد. مگنترون یک قطعه پرس شده و یک تکه است. به همین دلیل، ایراد در قسمت های مختلف قطعه از جمله آهنربا، نازل اشعه و سیم کشی قطعه تنها با  تعویض کل قطعه قابل حل است. اگر نیاز به خرید مگنترون مایکروفر دارید، کارشناسان فروشگاه بزرگ اینترنتی هرمس پارت با شماره تلفن های 22111159-021 یا 22227378-021 تماس بگیرید. کارشناسان این مرکز با توجه به مدل و مارک مایکروفر شما، بهترین مگنترون اصلی و فابریک مناسب دستگاهتان را، برای خرید به شما معرفی می کنند. برای تعمیر دستگاه از تکنسین مجاز نمایندگی مایکروفر خود استفاده کنید تا کار تعمیر دستگاهتان به بهترین نحو ممکن انجام شود.

خرید مگنترون مایکروفر

مگنترون مایکروفر را چه برندهایی تولید می‌کنند؟

برندهای معتبر و غیر معتبر زیادی کار تولید مگنترون را انجام می‌دهند. برای خرید مگنترون مایکروفر حتما باید از برند مگنترونی که در مایکروفر شما استفاده شده تهیه نمایید. برندهای پاناسونیک، ال جی، گالانز، ویتول و ... از جمله برندهای معتبر . شناخته شده مایکروفر هستند که کار تولید لامپ مگنترون را انجام می‌دهند. با استفاده از سایت هرمس پارت می‌توانید مگنترون مایکروفر فابریک دستگاه خود را پیدا کرده و با اضافه کردن آن به سبد خرید خود، آن را بدون دردسر درب منزل تحویل بگیرید. استفاده از اجناس تقلبی و خرید از فروشگاههای متفرقه، می‌تواند باعث ایرادات بیش تر در دستگاه شما شود و طول عمر دستگاه را کاهش دهد.

قیمت خرید مگنترون مایکروفر

اگر نیاز به خرید مگنترون مایکروفر دارید ولی قیمت دقیق این قطعه را نمی‌دانید، لازم نیست تا به فروشگاههای متفرقه متعدد سر بزنید. کافیست به سایت بزرگ فروگاه قطعات منزل هرمس پارت مراجعه کنید و در صفحه خرید مگنترون در هرمس پارت و مقایسه قیمت با سایت های معتبر دیگر، که قطعات اصلی و فابریک یدک دستگاه را به فروش می رسانند، مناسب ترین قیمت را برای مگنترون مورد نیاز خود پیدا کنید. هرمس پارت علاوه بر ارائه مناسب ترین قیمت ها، کیفیت اجناس خریداری شده شما را نیز، تضمین می‌کند.

نشانه های خرابی مگنترون مایکروفر

بسیاری از ایرادات اصلی در مایکروفر به دلیل خرابی مگنترون است. با هم تعدادی از مشکلاتی که در اثر ایراد در مگنترون برای دستگاه به وجود می‌آید را می‌خوانیم.

خاموش شدن مایکروفر در میانه کار

برای تامین ایمنی کاربران و جلوگیری از خروج تشعشعات مضر، دستگاه از یک میکروسوییچ روی درب استفاده می کند و در صورت باز شدن درب یا مخابره این پیام به برد دستگاه، بلافاصله مایکروفر خاموش می‌شود. در صورت ایراد در برد و یا این میکروسوییچ دستگاه بلافاصله خاموش می شود. در این موارد به اشتباه پیام باز بودن در دستگاه توسط میکروسوییچ به برد مخابره شده است در نتیجه دستگاه در میانه کار و بدون باز شدن درب متوقف می شود. احتمال دیگر که مورد نظر ماست ایراد در مگنترون دستگاه است که به می‌تواند فیوز دستگاه را در اثر کشیدن برق زیاد بپراند و نیار باشد تا با خرید مگنترون مایکروفر ایراد دستگاه را رفع کنید. این مورد باید توسط تکنسین مجاز دستگاه بررسی و رفع ایراد شود.

گرم نشدن غذا در مایکروفر

اگر حجم غذا همان مقدار قبل است و شما با همان برنامه همیشگی، نتوانستید غذا را گرم کنید، لازم است از سلامت لامپ مگنترون مطمئن شوید. در صورتیکه یک لیوان آب در 3 دقیقه گرم می‌شود، دستگاه شما، از نظر گرم کنندگی ایراد ندارد. چنانچه در مدت 3 دقیقه با توان 900 وات نتواند یک لیوان آب را گرم نماید، مگنترون دستگاه احتیاج به بررسی تخصصی دارد. برای رفع این ایراد و به طور کلی تعمیر مایکروفر می‌توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان پشتیبانان هرمس پارت برای خرید مگنترون مایکروفر استفاده کنید. ایراد در سیم کشی های مگنترون نیز، ایراد دیگری است که ممکن است باعث اخلال در کار مایکروفر شود.

خرید مگنترون مایکروفر

آیا تعمیر و خرید مگنترون مایکروفر ارزش دارد؟

جواب این سوال قطعا مثبت است. خرید مگنترون مایکروفر در مقایسه با یک مایکروفر کامل قیمت بالایی ندارد. به طور کلی با کاهش واردات اجناس مرغوب، تعمیر بیشتر لوازم منزل از ارزش و اهمیت زیادی برخوردار است. همین طور نگهداری از لوازم منزل برای جلوگیری از خرابی این وسایل بسیار مهم است. در ادامه تعدادی از نکات مهم در خصوص نگهداری از مایکروفر ها را با هم می‌خوانیم.

نکات نگهداری از مایکروفر

نکات زیر را در نگهداری از مایکروفر رعایت نمایید:

  • پس از استفاده از مایکروفر ، چربی و پسماند غذا را از سینی با استفاده از دستمال تمیز، پاک کنید. همچنین برای ضد عفونی کردن فضای داخلی مایکروفر خود می‌توانید یک محلول حدود 200 سی سی از آب ولرم،جوش شیرین و سرکه تهیه نموده و در فضای داخلی دستگاه خود قرار دهید پس از آن مایکروفر را با حداقل زمان و درجه تنظیم نمایید و بگذارید محلول بجوشد تا بخار آن روی بدنه دستگاه و شیشه در قرار گیرد. سپس داخل دستگاه را با دستمال تمیز و نرم پاک کنید.
  • برای خرید مگنترون مایکروفر اصل و سایر قطعات لوازم منزل، با شماره های  فروشگاه بزرگ اینترنتی هرمس پارت تماس بگیرید.
  • ظروف سرامیکی و یا شیشه ای را در دستگاه قرار دهید. استفاده از ظروف فلزی باعث ایجاد جرقه و خرابی مگنترون و برد دستگاه می‌شود.
  • مواد کنسروی و تخم مرغ را درون مایکروفر خود قرار ندهید.
  • موارد دانه ریز مانند لپه و عدس را بدون در داخل مایکروفر قرار ندهید.

مهم ترین نکات تعمیر و خرید مگنترون مایکروفر را با هم خواندیم. امکان خرید از سایت هرمس پارت در تعداد بالا و ارسال قطعات مختلف از جمله خرید مگنترون مایکروفر به اقصی نقاط کشور در کوتاهترین زمان فراهم است. در صورتی که سوالات بیشتری در این خصوص دارید، می توانید با کارشناسان فروشگاه بزرگ اینترنتی هرمس پارت با شماره های 22111159-021 یا 22227378-021 تماس بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز