خبرگزاری کار ایران

افتتاح حساب بانکی بین المللی

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۲۷۵

اگر به هر دلیل اعم از کاری ، تحصیلی ، توریستی و ... تصمیم دارید  به کشورهای خارجی سفر کنید ، لازم است که با افتتاح حساب بین ‌المللی و ارزی آشنا شوید. منظور از بانک بین‌ الملل بانکی است که در سراسر جهان خدمات ارائه می‌دهد. و با افتتاح حساب بانکی ارزی در این بانک‌ها می‌توان از مزایا و خدمات آنها در طول سفرهای خود و یا پرداخت های ارزی اینترنتی استفاده کرد.

افتتاح حساب بین المللی در بانکهای مطرح :

امروز با توجه به پیشرفت تکنولوژی و بانکداری مجازی در سطح بین الملل خدمات بانکی بدون مرز از طریق اینترنت و موبایل بانک ارائه می‌شود و با داشتن یک حساب بانکی ارزی و بین‌ المللی می توان نقل و انتقال پول، پرداخت های ارزی  اینترنتی و سایر امور بانکی خود را به راحتی انجام داد. افتتاح حساب بانکی بین المللی برای افرادی که به قصد تفریح، تحصیل، مهاجرت، اقامت، کار و… به کشور‌های خارجی سفر می کنند، همچنین برای افراد و شرکت‌هایی که قصد سرمایه گذاری و تجارت خارجی در سایر کشور‌ها را دارند لازم و ضروری است.

قوانین و مقررات حساب بانکی بین المللی :

متاسفانه کاربران ایرانی به دلیل تحریم های حاکم در کشور امکان افتتاح حساب ارزی و بین المللی را ندارند و این موضوع به یک معضل بخصوص برای تجارت و سرمایه گذاری و کسب و کارهای بین المللی تبدیل شده است . در ادامه این مقاله با معرفی بهترین مرکز افتتاح حساب بین المللی برای ایرانیان و مهمترین نکاتی که قبل از افتتاح حساب بین المللی باید رعایت کنیم آشنا خواهیم شد. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهامی در خصوص افتتاح حساب بین المللی می توانید از طریق تماس با کارشناسان امور ارزی موسسه ثبتا اطلاعات تکمیلی را در این زمینه افتتاح حساب بین المللی دریافت کنید.

معرفی موسسه ثبتا بعنوان بهترین مرکز افتتاح حساب ارزی

موسسه ثبتا بعنوان بزرگترین و معتبرترین مرکز خدمات ثبتی بین المللی توانسته با اسجاد شرایطی امکان افتتاح حساب بانکی بین المللی را برای ایرانیان فراهم کند ، حساب های ارزی که تسط این موسسه ایجاد میشوند تماما بنام شخص متقاضی بوده و در دو نوع حساب ارزی و شخصی و حقوقی به متقاضیان ارائه میشود . این حساب ها دارای ویزا کارت متصل به حساب اصلی بوده و متقاضیان میتوانند انواع پرداخت های اینترنتی و حوالجات را در سطح بین الملل بدون محدودیت انجام دهند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز