خبرگزاری کار ایران

نمایندگی لباسشویی دوو در اهواز _ اهواز سرویس

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۲۶۲

کار نکردن و خرابی در ماشین لباسشویی به هر شکلی که باشد برای شما تجربۀ خوشایندی نخواهد بود. ماشین لباسشویی یکی از وسایل برقی ضروری در هر خانه‌ای است. و خراب شدن آن به معنای عقب افتادن از زندگی و کارهای روزانه‌تان خواهد بود.

مسلماً اگر مشکلات ریز در دستگاه رسیدگی و حل نشوند تبدیل به مشکلات بزرگ‌تری خواهند شد که گاه دیگر قابل تعمیر نیستند. با شکل گرفتن هر مشکلی در دستگاه، روی صفحه نمایش ماشین لباسشویی خود شاهد نمایش یک کد خطا خواهید بود. این کد راهنمایی است برای تشخیص راحت‌تر مشکل ایجاد شده. اما اگر خودتان به اندازۀ کافی مهارت ندارید بهتر است برای تعمیر لباسشویی دوو در اهواز تنها به مرور کدها در اینترنت اکتفا نکرده و از افراد متخصص در نمایندگی لباسشویی دوو در اهواز کمک بخواهید.

در ادامۀ مطلب می‌خواهیم برخی از کدهای خطا نمایش داده شده در ماشین لباسشویی‌های دوو را با هم بررسی کنیم. با خواندن هر کد می‌توانیم بفهمیم ایراد مربوط به کدام بخش از دستگاه ما می‌باشد. اما توصیه می‌کنیم کار تعمیر را حتماً به نمایندگی لباسشویی دوو در اهواز بسپارید.

نمایش دادن کد خطا LE در ماشین لباسشویی دوو

اگر این کد خطا را روی صفحه نمایش ماشین لباسشویی خود دیدید از خوب بسته شدن درب دستگاه مطمئن شوید. این کد زمانی نشان داده می‌شود که درب ماشین خوب بسته نشده باشد. باید بدانید بسته نشدن درب ماشین می‌تواند علت‌های مختلفی داشته باشد که برای بررسی هریک می‌توانید از نمایندگی لباسشویی دوو در اهواز کمک بگیرید. یکی از علل رایج خراب شدن قفل درب دستگاه است. شاید نیاز باشد قفل را عوض کنید. بعد از آن میکروسوئیچ ماشین لباسشویی را تست کنید. اگر تا اینجای کار مشکلی نبود باید به سراغ بررسی برد الکترونیکی دستگاه خود بروید. اغلب مشکلات ایجاد شده در برد این کد خطا را به دنبال خواهند داشت. برای بررسی دقیق برد و تعمیر لباسشویی دوو در اهواز می‌توانید با کارشناسان ماهر و باتجربۀ ما در نمایندگی لباسشویی دوو در اهواز تماس بگیرید.

بررسی علت نمایش کد خطا IE توسط نمایندگی لباسشویی دوو در اهواز

اگر به هر دلیلی آب ورودی به ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شده و دستگاه نتواند درست آبگیری کند این کد خطا به شما نشان داده خواهد شد. با نرسیدن آب کافی به ماشین لباسشویی، دستگاه نمی‌تواند کار خود را شروع کند و در نتیجه روند کار ماشین متوقف خواهد شد. برای رفع این مشکل می‌توانید از نمایندگی لباسشویی دوو در اهواز کمک بخواهید. اگر خودتان می‌خواهید به آن رسیدگی کنید باید اول به سراغ جریان آب ساختمان رفته و از وصل بودن آن مطمئن شوید. پس از آن فیلتر شیر ورودی را تست کنید. این فیلتر باید کاملاً تمیز باشد. در صورت خراب شدن فیلتر، باید آن را عوض کنید. بعد از آن شیر برقی و پمپ تخلیه را بررسی نمایید. سیم‌کشی آن را چک کرده و از سلامت پمپ مطمئن شوید. در نهایت اگر مشکل شما حل نشد برد ماشین لباسشویی باید توسط یک فرد متخصص بررسی شود. تعمیر لباسشویی دوو در اهواز را حتماً به کارشناسان ما در نمایندگی لباسشویی دوو در اهواز بسپارید.

نمایندگی لباسشویی دوو در اهواز _ اهواز سرویس

حل مشکل مربوط به کد خطا UE توسط نمایندگی لباسشویی دوو در اهواز

اگر به هر علتی تراز ماشین لباسشویی شما به هم بخورد کد خطای فوق را در صفحه نمایش دستگاه مشاهده خواهید کرد. اغلب علت به هم خوردن تراز ماشین تعداد زیاد لباس‌ها در هر بار شستشو می‌باشد. برای حل مشکل و تراز کردن دستگاه می‌توانید با نمایندگی لباسشویی دوو در اهواز در تماس باشید.

نمایش دادن کد خطا E2 در ماشین لباسشویی دوو

اگر پس از شروع به کار ماشین لباسشویی دیدید کد خطا E2 روی آن نشان داده می‌شود باید بدانید مشکلی در حجم آب دستگاه وجود دارد. در واقع آب زیاد بوده و از آن بیرون ریخته یا لبریز شده است. در چنین شرایطی می‌توان احتمال داد شیر برقی دستگاه خراب شده باشد. اگر مشکل در اینجا نبود بهتر است به سراغ بررسی سنسور فشار رفته و از سالم بودن آن مطمئن شوید. در نهایت می‌توانید پمپ تخلیه را چک کرده و از کار آن مطمئن شوید. باز هم اگر نتوانستید علت مشکل را پیدا کرده و کد خطا هنوز نشان داده می‌شد بهتر است برای تعمیر لباسشویی دوو در اهواز از نمایندگی‌های معتبر کمک بگیرید. متخصصان ما در نمایندگی لباسشویی دوو در اهواز آمادۀ پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

نمایش دادن کد خطا PFE در ماشین لباسشویی دوو

اگر در پمپ تخلیه ماشین لباسشویی شما ایرادی به وجود آمده باشد دستگاه کد خطا PFE را روی صفحه نمایش نشان خواهد داد. ممکن است فیلتر تخلیه دچار انسداد شده باشد. باید چک کنید فیلتر تمیز بوده و آشغالی روی آن نمانده باشد. بهتر است ارتفاع لولۀ تخلیه را نیز بررسی نمایید. گاهی اوقات زیاد بودن ارتفاع این لوله مشکل ساز شده و در نتیجه چنین کد خطایی نشان داده خواهد شد. بعد از این کار به سراغ پمپ تخلیۀ ماشین لباسشویی بروید. اگر پمپ ایرادی داشت باید آن را عوض کرد. همچنین در مقدار پودری که استفاده می‌کنید دقت داشته باشید. میزان آن را بر اساس دفترچه راهنما تنظیم نمایید. در نهایت اگر با همۀ این کارها نتوانستید مشکل را حل کنید برای دریافت کمک و  تعمیر لباسشویی دوو در اهواز تنها کافی است با نمایندگی لباسشویی دوو در اهواز تماس بگیرید.

نمایندگی لباسشویی دوو در اهواز _ اهواز سرویس

بررسی علت نمایش کد خطا E6 توسط نمایندگی لباسشویی دوو در اهواز

زمانی که این کد خطا روی دستگاه شما نشان داده می‌شود به احتمال زیاد درگیر مشکلات بزرگی در روند کار ماشین لباسشویی خود خواهید بود. مثلاً دستگاه کلاً روشن نشده و کار نمی‌کند. یا اینکه پس از روشن شدن هیچ کاری نکرده و عملیات شستشو را شروع نمی‌کند. در چنین شرایطی باید موارد مختلفی را بررسی کرد. ممکن است موتور ماشین لباسشویی سوخته باشد. و یا برد آن به نوعی آسیب دیده است. علت دیگر بروز چنین مشکلاتی ایراد در سیم‌کشی داخل دستگاه است. برای رسیدگی به مشکل ایجاد شده و رفع کد خطا، باید موتور ماشین و تمامی بخش‌های متصل به آن بررسی و تست شوند. اگر خودتان تخصص کافی ندارید حتماً برای تعمیر لباسشویی دوو در اهواز از افراد متخصص کمک بگیرید. ما در تمام سال آماده خدمت‌رسانی به شما هستیم.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز