خبرگزاری کار ایران

معرفی بهترین مراکز خرید پلی استیشن در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۷۴۷

این روزها، انجام بازی‌های ویدئویی به تفریح اول بسیاری از افراد، فارغ از سن و جنسیت تبدیل شده و عموما ترجیح می‌دهند که اوقات فراغت خود را با بازی کردن بگذرانند. لازمه‌ی تجربه‌ی لذت واقعی بازی کردن، بهره‌مندی از یک کنسول قدرتمند می‌باشد. زمانی که صحبت از کنسول‌های بازی می‌شود، کمتر کسی را می‌توانید پیدا کنید که نام «پلی استیشن» به گوشش نخورده باشد. کمپانی سونی با کنسول‌های بازی خود که تحت عنوان «PlayStation» شناخته می‌شوند، سال‌هاست از پیشتازان این عرصه به حساب می‌آید. گام اول برای خرید پلی استیشن، مراجعه به یک مرکز خرید پلی استیشن می‌باشد. در ادامه این مطلب، دو مرکز خرید پلی استیشن در تهران را معرفی خواهیم کرد که خدماتی از قبیل فروش انواع پلی استیشن، نصب بازی کپی خور ps4 ، تعمیرات دسته ps4 و ... را ارائه می‌کنند.

مراکز خرید پلی استیشن در تهران

 1-فروشگاه دیاکوگیم

معرفی بهترین مراکز خرید پلی استیشن در تهران

دیاکوگیم، یکی از معتبرترین فروشگاه‌های پلی استیشن در تهران می‌باشد که با دارا بودن قریب به یک دهه تجربه در زمینه خرید و فروش کنسول‌های بازی و خدمات مرتبط با آن‌ها، از بهترین مراکز خرید پلی استیشن در تهران شناخته می‌شود. فروشگاه دیاکوگیم در منطقه 4 تهران واقع شده است که علاوه بر خدمات آنلاین، خدمات حضوری را نیز به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. در این فروشگاه، خرید انواع کنسول بازی از جمله انواع پلی استیشن، انواع ایکس باکس، انواع نینتندو، و همچنین انواع لوازم جانبی کنسول‌های بازی نظیر دسته بازی پلی استیشن 4     (Dual Shock)و پلی استیشن 5 (Dual Sense) اصلی و های کپی، استندهای شارژر و خنک‌ کننده، انواع هدست و ماوس گیمینگ و ... برای مشتریان میسر می‌باشد. علاوه بر این، دیاکوگیم، خدمات تعمیرات دسته ps4 و نصب بازی ps4 را نیز در دستور کار خود قرار داده است و نصب جدیدترین بازی‌های روز دنیا با آخرین آپدیت روی کنسول‌های بازی، در این فروشگاه انجام می‌پذیرد. اما نکته‌ای که در مورد آن وجود دارد و به نحوی وجه تمایز این مرکز خرید پلی استیشن در تهران با سایر مراکز به حساب می‌آید، تضمیت اصالت و کیفیت کالا، در کنار منصفانه‌تر بودن قیمت نسبت به سایر رقبا، و همچنین تخفیف‌های شگفت انگیز روزانه آن می‌باشد که به منظور رفاه حال مشتریان گرامی در نظر گرفته شده است. همانطور که عنوان شد، دیاکوگیم با حدود یک دهه تجربه در این زمینه، همواره در تلاش بوده تا با ارائه خدمات و کالاها با حداکثر کیفیت و حداقل قیمت، گامی بزرگ در راستای جلب رضایت مشتریان برداشته باشد. اگر قصد خرید پلی استیشن و یا هر کنسول بازی دیگری را دارید و به دنبال یک مرکز خرید پلی استیشن معتبر در تهران می‌گردید، پیشنهاد اول ما به شما عزیزان، فروشگاه دیاکوگیم می‌باشد. شهروندان ساکن تهران در صورت تمایل می‌توانند به صورت حضوری به فروشگاه دیاکوگیم، که آدرس آن در ادامه قید شده است، مراجعه کرده و علاوه بر دریافت مشاوره رایگان و مطرح کردن سوال‌ها و شبهاتشان، خریدی آسوده را تجربه کنند. همچنین عزیزانی که ساکن تهران نمی‌باشند نیز قادر خواهند بود تا با مراجعه به وبسایت رسمی فروشگاه دیاکوگیم به نشانی diakogame.com، ضمن مقایسه و بررسی محصولات موجود در سایت، کالای مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدام به ثبت سفارش نمایند. علاوه بر این، در صورتی که نیاز به هرگونه مشاوره در زمینه خرید کنسول بازی و سایر موارد مربوط به عرصه بازی دارید، می‌توانید با متخصصان زبده‌ی دیاکوگیم تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

آدرس فروشگاه دیاکوگیم: تهران، مجیدیه شمالی، سه راه پیاله پلاک804/1

شماره تماس فروشگاه: 02122534128 ، 09129058633

ساعات کاری فروشگاه: همه روزه از ساعت 10:00 الی 22:00

2-پی اس پرو

معرفی بهترین مراکز خرید پلی استیشن در تهران

دومین مرکز خرید پلی استیشن در تهران که قصد معرفی آن را داریم، فروشگاه پی اس پرو می‌باشد که این فروشگاه نیز از باتجربه‌های خرید و فروش کنسول‌های بازی و لوازم جانبی مربوطه به شمار می‌رود. به علاوه، خدمات مربوط به بازی‌های کنسول‌ها نیز در این فروشگاه انجام می‌شود و مشتریان می‌توانند برای تهیه بازی کنسول‌های پلی استیشن، ایکس باکس و ... به صورت نو و کارکرده به این فروشگاه مراجعه کنند. همچنین انواع گیفت کارت‌های فیزیکی نیز در pspro به فروش می‌رسند. وبسایت فروشگاه pspro از فروردین ماه سال 1395 افتتاح شد. در این فروشگاه می‌توانید نسبت به خرید  PS5، خرید بازی، خرید  PS4، اطلاع از قیمت PS5 و PS4، خرید بازی PS5 و PS4، خرید ایکس باکس و نینتندو سوئیچ و انواع محصولات گیمینگ مانند لوازم جانبی PS5 و   PS4، لوازم جانبی  Xbox  و Nintendo Switch‌ اقدام کنید. این مرکز خرید پلی استیشن با دارا بودن سه شعبه که آدرس آن‌ها در ادامه عنوان شده است، آماده خدمت‌رسانی به مشتریانی که قصد خرید کنسول بازی و لوازم جانبی مربوطه را دارند می‌باشد.

آدرس فروشگاه پی اس پرو:

تهران، خیابان فرشته، نبش خیابان بوسنی و هرزگوین، پاساژ بوتیک مال ملل، طبقه دوم، واحد 201

وبسایت فروشگاه:  pspro.ir

انتخاب کنسول بازی مناسب؛ چه کنسولی برای شما مناسب است؟

زمانی که نوبت به انتخاب کنسول بازی مناسب می‌رسد، فاکتورهای زیادی وجود دارند که باید در نظر گرفته شوند تا با انجام بهترین انتخاب ممکن، نهایت لذت را از بازی کردن برده و جایی برای پشیمانی برای شما باقی نماند. بطور کلی افراد به دو دسته تقسیم می‌شوند: دسته‌ی اول، کسانی که اعتقاد دارند کنسول‌های قدرتمند غول ژاپنی، سونی، یعنی «PlayStation» بهترین انتخاب ممکن برای بازی کردن می‌باشند و دسته‌ی دوم، افرادی که طرفداران تعصبی کمپانی آمریکایی مایکروسافت، و کنسول‌های آن که تحت عنوان «Xbox» شناخته می‌شوند، می‌باشند. مهمترین نکته‌ای که باید در حین انتخاب کنسول بازی مناسب در نظر گرفته شود، توجه به بازی‌های انحصاری کنسول می‌باشد. برای مثال، بازی  God of War، از بازی‌های انحصاری پلی استیشن می‌باشد و تنها برای این پلتفرم منتشر می‌شود. در سمت دیگر، بازی Forza Horizon 5 را داریم که از محبوب‌ترین بازی‌های ریسینگ می‌باشد و تنها برای پلتفرم ایکس باکس در دسترس می‌باشد. در دید کلی می‌توان گفت که از نظر بازی‌های انحصاری، پلی استیشن بهتر عمل کرده و گزینه‌های بیشتر و جذابتری را در اختیار کاربران قرار داده است. از طرفی، قدرت کنسول‌های مایکروسافت، که نقطه قوت اصلی ایکس باکس می‌باشد را نیز نمی‌توان نادیده گرفت. همچنین، کیفیت تصویر خروجی که کنسول به شما می‌تواند بدهد نیز از اهمیت زیادی برخوردار بوده و اثر مستقیم بر حسی که از بازی کردن دریافت می‌کنید خواهد داشت. قدرت پردازشی و نحوه اجرای بازی‌ها نیز مورد بعدی است که در مورد کنسولی که قصد خرید آن را دارید باید مد نظر قرار دهید؛ چراکه در صورتی که کنسول انتخابی شما قدرت کافی برای اجرای بازی‌های مورد علاقه‌تان را نداشته باشد، نه تنها لذتی برایتان به همراه نخواهد داشت، بلکه تجربه تلخی نیز برایتان رقم زده خواهد شد.

در نهایت، این سلیقه و انتخاب شماست که تصمیم‌گیرنده است و باید دید که کدام یک از این کنسول‌ها، حس بهتری در حین بازی کردن به شما می‌دهد. در این مقاله، دو مورد از بهترین مراکز خرید پلی استیشن در تهران را معرفی کردیم که شما عزیزان می‌توانید برای خرید پلی استیشن و یا سایر کنسول‌های بازی، به صورت حضوری و یا آنلاین، به این دو فروشگاه معتبر و باتجربه در زمینه گیم مراجعه نموده و اوقات فراغت خود را با انجام بازی‌های روز دنیا که روز به روز و بطور مداوم و پیوسته به جذابیتشان افزوده می‌شود، بگذرانید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز