خبرگزاری کار ایران

آموزش رنگ مو در بهترین آموزشگاه رنگ مو کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۶۴۸

 

در دوره آموزش رنگ مو در بهترین آموزشگاه رنگ مو کشور، یک روند کامل و اصولی رنگ کردن موها با انواع تکنیک های نوین جهت زیبا سازی مو، به شما آموزش داده می شود.

این دوره شامل آموزش های تخصصی و حرفه ای مربوط به رنگ مو از جمله: آموزش شناخت انواع رنگ ها، آموزش ترکیب رنگ های مختلف و تکنیک های ترکیب رنگ، آموزش نحوه صحیح گذاشتن رنگ ریشه، آموزش دکلره کردن مو، آموزش رنگساژ مو و آموزش انواع تکنیک های جدید رنگ مو و ..... می شود.

هنرجو در دوره آموزش رنگ مو نحوه ساخت رنگ های ترکیبی و ژورنالی و انتخاب رنگ مو بر اساس پوست و ساختار صورت مشتری را می آموزد. هدف این دوره آموزشی، تربیت افراد ماهر و متخصصی است که توانایی انجام تمام تکنیک های تخصصی و استاندارد رنگ مو بر اساس خواست و سلیقه مشتری را دارند.

آموزش رنگ مو در آموزشگاه فوق تخصصی عریس

شما میتوانید دوره های فوق تخصصی و پیشرفته رنگ مو را در بهترین آموزشگاه رنگ مو کشور یعنی آموزشگاه آرایشگری عریس آموزش ببینید ، این دوره شامل جدیدترین و بروزترین متد آموزشی رنگ مو بصورت استاندارد و اصولی میباشد ، شما با شرکت در دوره های آموزش رنگ مو در آکادمی عریس توانایی آنرا خواهید داشت که بلافاصله پس از اتمام دوره وارد بازار کار شده و بر اساس نیاز مشتریان خود نسبت انجام یک روند کامل و حرفه ای رنگ مو اقدام نمایید. آکادمی عریس تحت لیسانس موسسه بین المللی CRP اروپا و همچنین دارای رتبه برتر آموزش حرفه ای بالاترین سطح آموزش و دانش را در زمینه آموزش رنگ و لایت مو در اختیار شما قرار میدهد .

گواهینامه و مدرک بین المللی رنگ و لایت مو

شما همچنین با شرکت در دوره های تخصصی رنگ مو در مرکز آموزش عالی عریس در پایان دوره با شرکت در آزمون های مربوطه میتوانید برای دریافت گواهینامه و مدرک بین المللی و داخلی اقدام نمایید . این گواهینامه بصورت انحصاری و تنها توسط مرکز آموزش عالی عریس به هنرجویان این مجموعه اعطا میشود .

ویژگی های دوره های آموزش رنگ مو در آکادمی عریس

دوره های آموزشی رنگ مو در آکادمی عریس بصورت کاربردی محور بوده و هنرجو قادر خواهد بود بعد از اتمام دوره بطور مسلط و بعنوان یک کارشناس رنگ مو در بازار فعالیت نماید . مباحث و سرفصل های آموزشی در دوره رنگ مو بصورت کاملا اصولی و علمی به هنرجویان آموزش داده میشود و بر خلاف سایر کلاس هاس آموزشی تجربی و آرایشگاهی در سطح کشور این دوره کاملا آکادمیک و علمی برگزار میشود ف همچنین هنرجویان قادر هستند در حین کلاس بواسطه تجهیزات آموزشی مجهز روی مدل های زنده انواع متد و سبک رنک و لایت مو را انجام دهند .

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز