خبرگزاری کار ایران

از کسب و کاری کوچک سود فراوانی حاصل شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۱۱۹

با توجه به درآمدی که داشتم در زمینه پکیج کسب و کاری کوچک راه اندازی کردم اما با پشتکاری که داشتم سود زیادی بدست آوردم و ثروتمند شدم در ادامه با انواع پکیج بیشتر آشنا شوید.

پکیج ال جی

قیمت پکیج ال جی دیواری مدل ایساتیس مانند دیگر کالا ها و محصولات بستگی به عوامل و شرایط زیادی دارد، به عنوان مثال: نوع جنس و ابعاد و ظرفیت و توانایی های آن، در ادامه توضیحات بیشتر و مفید تری در این رابطه خدمت شما مخاطبان گرامی ارائه خواهیم داد، لطفاً با ما همراه باشید.

با توجه به توضیحات بالا مشخص می شود که ما نمی توانیم به گونه دقیق قیمت آنها را مشخص کنیم چون باید ببینیم که کدام نوع مد نظر ما است، شاید برای شما مخاطبان گرامی این سوال پیش بیاید که به صورت تقریبی و حدودی قیمت آنها چقدر می باشد؟

در پاسخ: باید با توجه به شهر خودتان این جواب را به دست بیاورید چون در نواحی مختلف قیمت مختلف است.

 

پکیج خانگی

مزایای پکیج خانگی دیواری ایساتیس چیست؟ انواع لوله کشی ایساتیس در طرح های مختلف و با کیفیت خوب تولید و به بازار عرضه می شود، از این دستگاه ها برای گرم کردن فضای واحدهایی مسکونی و تجاری و همچنین تامین آب گرم مصرفی رادیاتورها یا فن کویل ها استفاده می شود، در ادامه به بررسی ویژگی ها و مزایای انواع پک های دیواری ایساتیس می پردازیم.

بررسی برند ایساتیس در نوع های آریا، آدنا، آرتمن و هرما با ظرفیت های 24000، 28000 و 36000 موجود می باشد، کارتن محافظتی ایساتیس مصرف انرژی پایینی دارد و می توان آن را بسته بندی دوستدار محیط زیست پیشنهاد کرد.

شرکت صنعتی ایساتیس در سال 1357 تاسیس شد و در زمینه تولید انواع لوازم خانگی اعم از ست گرمایشی، آبگرمکن و کولر فعالیت می کند، انواع پک دیواری ایساتیس یونیت های دیواری برند ایساتیس در مدل های مختلف با ظرفیت های 24000 تا 36000 BTU برای کاربردهای مختلف موجود می باشد..

از کسب و کاری کوچک سود فراوانی حاصل شد

پکیج خورشیدی

پکیج های دیواری ایساتیس نوع ها و مدل های زیادی دارد و هر کدام از پکیج خورشیدی  قابلیت ها، ویژگی ها و توانایی های منحصر به فرد خودشان را دارند، یکی از این همه انواع، مدل سوپرلوکس آن می باشد که با توجه به لوکس بودن و مرغوبیت و کار کرد خویش توانسته طرفداران زیادی را به خودش جذب کند.

پکیج های دیواری ایساتیس مانند دیگر محصولات و کالا ها معایب و یا به عبارت دیگر مضرات زیاد و کمی دارد، در ادامه سعی می کنیم در رابطه با معایب و مضرات و مشکلاتی که ممکن است ایجاد کند، در این نوع پکیج های دیواری توضیحات و نکات مفیدی را خدمت شما مخاطبان گرامی ارائه کنیم، لطفا با ما همراهی کنید.

گروه صنعتی ایساتیس تجربه و فعالیت گسترده ای در زمینه تولید سیستم های گرمایشی دارد، محصولات ایساتیس در این زمینه از نظر طراحی، ساخت و عملکرد از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و یکی از پرفروش ترین محصولات موجود در بازار در زمینه سیستم های گرمایشی به شمار می روند.

از کسب و کاری کوچک سود فراوانی حاصل شد

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز