خبرگزاری کار ایران

یک کیلو انجیر ثروت را در زندگی من سرازیر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۴۱۴

شاید برایتان جالب باشد که بگویم داستان ثروتمند شدن من از جایی شروع شد که من برای خرید یک کیلو انجیر به فروشگاه رفته بودم که در آن ‌جا به ‌طور اتفاقی با یک تولید کننده انجیر آشنا شدم که او یک پیشنهاد فوق ‌العاده کاربردی در زمینه انجیر به من داد و و آن لحظه یک نت نقطه عطفی در زندگی من ایجاد شد که مسیر زندگی من را به سمت ثروت ‌سازی تغییر داد، در این حوزه توانستم در چند ماه به سود خوبی برسم و با ارائه محصولات با کیفیت یک تاجر موفق در زمینه انجیر شوم در این‌جا قصد داریم چند نمونه از حوزه انجیر را توضیح دهیم.

شیره انجیر خانگی

قیمت قیمت شیره انجیر خانگی به دلیل کیفیت بالا و مرغوبیت محصول و معروفیت آن نسبت به شیره انجیر تولید شده به روش صنعتی بالاتر است. برای بدست آوردن حداقل و حداکثر قیمت محصول شیره انجیر می توان مستقیما به مراکز خرید و فروش مراجعه کرد. فرایند شهد گیری در روش خانگی سخت و طاقت فرسا است و زمان خیلی زیادی را می طلبد به همین دلیل قیمتی بالاتر دارد. برخی از خواص شیره انگور شامل؛ کمک و تقویت و حفظ رطوبت مورد نیاز پوست و زیبایی، تقویت مجاری تنفسی و اکسیژن رسانی عالی به خون، پیشگیری از رشد و پیشرفت سلول های سرطانی است.

 

انجیر خشک پرک

در ارتباط با قیمت انجیر خشک پرک می توان گفت انجیر خشک پرک رده  AAA بالاترین نرخ قیمتی انجیر را به خود اختصاص می دهد که حاوی انجیرهایی با رنگ روشن و اندازه درشت می باشد. انجیرها در این رتبه، کلا دهان باز بوده و دانه ‌های ریز و تیره ندارند. انجیر خشک پرک رده AA حاوی دانه های به سفید و زرد با اندازه درشت می باشد، در این نوع، اکثر دانه ها دهان باز است. انجیر خشک پرک رده A  دارای دانه هایی به رنگ روشن و اندازه متوسط است، در این نوع از رتبه بندی، حدود نیمی دهان باز یافت می شود.  انجیر خشک پرک رده B دارای دانه های قهوه ای و اندازه کوچک است، در این نوع رده بندی، انجیرها بیشتر دهان بسته می‌ باشد.

یک کیلو انجیر ثروت را در زندگی من سرازیر کرد

انجیر خشک بسته بندی

قیمت انجیر خشک بسته بندی نسبت به نوع تازه آن گرانتر می باشد چراکه آب آن گرفته شده و سبکتر شده است، انجیر دارای فیبر بسیار فراوانی است و بنابراین خوردن آن برای تنظیم دستگاه گوارش و جلوگیری و درمان یبوست بسیار توصیه می‌شود و همچنین می تواند به پاکسازی روده ها نیز کمک فراوانی نماید. این میوه سرشار از کالری است و وجود انرژی زیاد در این محصول موجب می شود که یک فرد بتواند کل انرژی روزانه خود را با خوردن انجیر کاملا تامین نماید. انجیر خشک و انجیر تر هر دو دربردارنده فواید یکسانی هستند و تنها در انجیر خشک مقادیر آب کمتری وجود دارد وگرنه خواص غذایی بسیار مشابهی با یکدیگر داشته و می توان از هر یک جهت بهره مندی از فواید آنها استفاده کرد. انجیر جهت درمان سرفه استفاده می شود و این مطلب در کتاب طب ابوعلی سینا نوشته شده است بنابراین توجه به این ماده غذایی بسیار مهم است.

یک کیلو انجیر ثروت را در زندگی من سرازیر کرد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز