خبرگزاری کار ایران

با سنجد بود که توانستم طعم ثروت را در زندگی ام بچشم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۲۲۴

در زندگی ام روش های مختلفی را برای ثروتمند شدن امتحان کردم ولی در نهایت توانستم با کسب و کاری که در زمینه فروش سنجد آغاز کردم به ثروت دلخواهم برسم.در ادامه انواع سنجد را به شما معرفی می کنیم.

سنجد خوشه ای

مصرف این ماده خوراکی پر خاصیت یعنی سنجد خوشه ای توسط طب سنتی نیز توصیه شده است و اگر می خواهید به خرید آن اقدام کنید این سایت سنجدهای با کیفیتی را به فروش می رساند.

 گفته شده است که پودر سنجد از خواص بسیار بالایی برخوردار است به این صورت که پوست آن مفید برای پوست و هسته آن برای استخوان مفید می باشد.

 همچنین سنجد طبع سرد و خشکی دارد و در طب سنتی از پوست و گوشت و هسته آن هم استفاده می کنند به طوری که تمام قسمت سنجد را درون دستگاه آسیاب ریخته و آنها را به طور کامل آسیاب کرده و پودر آن را به دست می آوردند.

 

سنجد درشت

با شنیدن واژه سفره هفت سین به یاد تمامی اجزای سین دار این سفره می افتیم که یکی از آنها میوه سنجد درشت می باشد که نماد سلامتی و زایش  است.

این میوه خوشمزه خواص بی نظیری برای کبد و معده دارد و در پیشگیری از بیماریهایی مانند دیابت و فشارخون نیز موثر است.

مطابق با تحقیقات پزشکان طب سنتی، سنجد دارای طبع خشک و سردی می باشد که مصرف آن برای گرم مزاجان نوعی آب بر آتش ریختن است چون علاوه در خنک کردن و کم کردن دمای بدن به جذب رطوبت بیش از حد بدن نیز کمک می کند و به سبب همین امر نوعی از گیاهان دارویی تخصصی برای درمان بیماریهای التهابی مانند آرتروز و روماتوئید به حساب می آید.

این محصول را هم می توان به صورت میوه خشک شده استفاده کرد و هم از پودر آن می توان در انواع خوراکیها بهره برد. بسیاری از افراد پودر سنجد را به صورت کپسولهای لاغری استفاده می کنند که در بالابردن سوخت و ساز بدن وچربی سوزی بسیار موثر است.

بر طبق آیات و روایاتی که در کتب اسلامی آمده است: گوشت میوه سنجدگوشت می آورد، هسته ی آن در استحکام استخوان موثر است و پوست آن نیز پوست می آورد. اندازه سنجد تا حدی از خرما کوچک تر می باشد و رنگ آن نیز قهوه ای روشن است.


با سنجد بود که توانستم طعم ثروت را در زندگی ام بچشم

سنجد

سنجد به دلیل خواص بی شماری که دارد یکی از محصولات پرفروش میان تمام عطاری ها و خشکبارفروشی ها است و صادرات بسیار خوبی دارد که هرساله با صادرات این محصول ارز زیادی وارد کشور می شود، برای خرید این محصول معمولا واسطه های بسیار زیادی وجود دارند که این محصول را در بسته بندی های مختلف و قیمت های متفاوت به فروش می رسانند، اما با خرید بدون واسطه می توان این محصول را با قیمت بسیار مناسب تهیه کرد، امروزه سایت های معتبر فروش زیادی وجود دارند که شما در هرساعت از شبانه روز می توانید با مراجعه به این سایت ها قیمت محصول خود را استعلام کرده و در صورت نیاز خریداری کنید.


با سنجد بود که توانستم طعم ثروت را در زندگی ام بچشم

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز