خبرگزاری کار ایران

چه زمانی جوجه یک روزه سفید رشد ناگهانی دارد؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۶۱۶

در این روزها مرغ و جوجه ها بخش گسترده ای از زندگی مردم را در برگرفته و در بسیاری از مصارف و صنایع غذایی کاربرد فراوان دارند.

برای پرورش جوجه در مقدار زیاد، خرید و فروش آن باید از دستگاه جوجه‌ کشی استفاده نمود برای ارسال جوجه یک روزه شیراز شهرکرد لاهیجان حتما باید بستر مناسب برای حمل و نقل آن را مهیا نمود تا در طول مدت ارسال هیچ آسیبی به جوجه ها نرسد چرا که در این زمان و تا حدود یک ماه پس از تولد جوجه ها نیاز به مراقبت ویژه دارند.

به منظور تولید جوجه در مقدار زیاد در ابتدا باید از تخم مرغ حاوی نطفه استفاده نمود و از اینکه تخم مرغ نطفه دارد مطمئن شد سپس آنها را با تنظیم دمای مورد نظر درون دستگاه ماشین جوجه کشی قرار داده تا پس از مدت بیست و یک روز از زمان شروع به جوجه تبدیل شوند.

ما قصد داریم تا در این مقاله در آراد برندینگ شما را با پرورش جوجه و روشهای نگه داری جوجه یک روزه به صورت اصولی آشنا نماییم پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

در مرحله اول سعی نمایید طبق یک برنامه ریزی درست و اصولی پیش بروید تا در عملیات پرورش جوجه موفق شوید.

در گام اول حتما از یک تخم مرغ حاوی نطفه استفاده کنید و حتما آن را از یک مرجع معتبر تهیه نمایید چرا که امروزه تقلب در همه صنفی وجود دارد پس از خرید تخم مرغ حاوی نطفه حتما آن را نخست ضدعفونی نمایید تا از ورود آلودگیهای پوست تخم مرغ به درون دستگاه جلوگیری کنید.

برای موفقیت پرورش جوجه حتما از یک دستگاه ماشین جوجه کشی با کیفیت مطمئن استفاده نمایید در این مرحله پس از اینکه از تمام مراحل قبلی مطمئن شدید حال تخم مرغهای حاوی نطفه را به درون شانه های تخم مرغ گذاشته و در داخل جایگاه خود قرار دهید.

جوجه یک روزه شیراز

پس از بیرون آمدن جوجه ها از تخم نباید سریع آنها را از دستگاه خارج کنید چرا که هنوز بدن آنها خیس است بهترین زمان برای بیرون آوردن جوجه وقتی است که حداقل 80% درصد آن خشک شده باشد جوجه یک روزه شیراز بصورت عمده توسط تولید کنندگان به مراکز پرورش مرغ گوشتی ارسال می شود.

جوجه یک روزه شیراز به زبان ساده می توان چنین بیان کرد که حاصل جفت گیری و جوجه کشی موفق است که به سبب نرخ مناسبی که دارد توجه متقاضیان این کسب و کار را به خود جلب می کند آن دسته از افرادی که علاقمند به پرورش جوجه هستند.

چه زمانی جوجه یک روزه سفید رشد ناگهانی دارد؟

ولیکن شرایط مراحل پرورش جوجه کشی را ندارند ترجیح می دهند که جوجه یک روزه در بازار را برای کسب و کار خود خریداری نمایند.

از سویی پرورش دهندگان این صنف که یک فضا با میزان گنجایش پایدار دارند پس از یک مدت زمان به سبب جفت گیریهای متداول خروسهای مولد با میزان زیادی تخم مرغ حاوی نطفه رو به رو می شوند و کیفیت تولید خوراک طیور نیز باید بالا باشد.

 

جوجه یک روزه سفید

افراد امروزه با دستگاه تخم مرغ را طی مراحلی تبدیل خواهند کرد به جوجه یک روزه که می توانید در هر نوع رنگی مانند سفید خریداری کنید.

مواد غذایی بسیار متنوع امروزه وجود خواهد داشت که هر کدام از آن دارای خاصیتهای مختلف می باشند. یکی از این موارد مرغ می باشد که شما می توانید با پرورش دادن جوجه یک روزه بعد از چند وقت کوتاهی به یک گوشت مناسب مرغ دست پیدا کنید.

چه زمانی جوجه یک روزه سفید رشد ناگهانی دارد؟

جوجه یک روزه سفید بعد از پرورش دادن به مرغ تبدیل خواهند شد و می تواند از گوشت این طیور استفاده بهینه صورت داد.

بسیار مقوی و پر ویتامین می باشد که حتی در کشورهای خارجی نیز توجه مردم را به خود جذب کرده است .شما می توانید این طیور یک روزه را نسبت به نیاز خود تهیه و مورد استفاده قرار بدهید.

گوشت این جوجه یک روزه بسیار نرم و مناسب می باشد تا اینکه در تمامی مواد غذایی مناسب قرار خواهد گرفت. طیورهای مختلف وجود خواهد داشت که گوشت آن بسیار مقوی و پر ویتامین خواهد بود که یکی از بهترین آن گوشت مرغ سیاه می باشد.

جوجه یک روزه که با مواد غذایی مناسب و با کیفیت پرورش داده خواهد شد یکی از بهترین نوع مواد غذایی سر سفره ها می باشد که توجه مردم را به خود جذب کرده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز