خبرگزاری کار ایران

نقش مهم جان پناه شیشه ای و شیشه سکوریت در محیط های تجاری و اداری

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۳۶۵

به لطف نوآوری در فناوری پردازش، شیشه دیگر یک ماده شکننده نیست. نمونه بارز چنین فناوری نوآورانه و هیجان انگیزی - شیشه سکوریت - راه حلی عالی برای نیازهای fenestration شما است. شیشه سکوریت ( که گاهی با شیشه ضد گلوله اشتباه می شود) یا شیشه سخت شده نوعی شیشه ایمنی است که برای افزایش استحکام آن در مقایسه با شیشه های آنیل شده استاندارد، عملیات شیمیایی و حرارتی کنترل شده را پشت سر می گذارد. از شیشه سکوریت در جان پناه شیشه ای استفاده می شود.

نحوه ساخت شیشه سکوریت

فرآیند تمپر کردن روی شیشه استاندارد، داخل آن را به کشش می‌رساند در حالی که سطوح بیرونی تحت فشار قرار می‌گیرند. به همین دلیل، شیشه سکوریت برای مقاومت در برابر تنش کششی و شکستگی ضربه سخت می شود. با این حال، در صورت شکستن شیشه سکوریت شده، به جای تشکیل تکه های دندانه دار، به قطعات دانه ای خرد می شود تا احتمال آسیب به حداقل برسد.

بنابراین، با شیشه سکوریت، ایمنی به خطر نمی افتد. به غیر از اهداف معماری و ایمنی، شیشه سکوریت در مقایسه با شیشه چند لایه کاربرد محدودی داشته است. از آنجایی که شیشه سکوریت صرفاً از شیشه ساخته شده است، ترکیب عناصر دیجیتالی ممکن نیست، همانطور که در مورد شیشه های لمینت وجود دارد. در حالی که این بحث ممکن است اغلب مطرح نشود، مقایسه شیشه‌های سکوریت شده با شیشه‌های چند لایه ممکن است اغلب چنین کاربردهای مبتنی بر فناوری شیشه‌های چند لایه را برجسته کند.

شیشه های سکوریت از انواع بسیار مقاوم و البته گران قیمت در بین شیشه ها هستند که شامل انواع مختلفی می شوند. شما می توانید انواع شیشه سکوریت طرح دار و شیشه سکوریت مات و حتی شیشه سکوریت بالکن برای منزل خود را سفارش دهید و در سازه ها و کاربرد های مختلف از آنها استفاده کنید.

ویژگی های شیشه سکوریت

  • استحکام: فرآیند سخت شدن شیشه سکوریت شده را چهار تا پنج برابر قوی تر از شیشه آنیل شده استاندارد در برابر ضربه می کند.

  • استقامت حرارتی: شیشه سکوریت می تواند در برابر تغییر دمای بالا تا 250 درجه سانتیگراد مقاومت کند.

  • ساخت: هر گونه برش، پیرایش یا آسیاب کردن باید قبل از تمپر کردن ورق شیشه انجام شود زیرا اگر پس از تمپر شدن شیشه انجام شود، شکستگی روی سطح آن ظاهر می شود.

  • مقاومت در برابر ضربه: به دلیل وجود تنش های فشاری بالا، شیشه سکوریت شده در برابر شکستگی های ناشی از ضربه آسیب ناپذیر است.

  • اعوجاج نوری: هنگامی که سطح شیشه تحت یک فرآیند تلطیف قرار می گیرد، الگوهای کرنش روی سطح شیشه ایجاد می شود. به همین دلیل است که شیشه سکوریت از نظر نوری اعوجاج دارد.

شیشه ضد گلوله

شیشه های مقاوم در برابر گلوله معمولا در پنجره ها و درهای ساختمان هایی که نیاز به امنیت دارند و همچنین در خودروهای نظامی و شخصی استفاده می شود.قیمت هر متر مربع شیشه ضد گلوله با توجه به ضخامت و نوع آن تعیین می شود. باید دقت کنید که شفافیت و وضوح بالا و لایه های PVB در قیمت نهایی محصول تاثیرگذار است. شیشه ضد گلوله SILATEC مخصوصاً برای برنامه هایی مناسب است که امنیت و آرامش خاطر را بدون هیچ گونه مصالحه ای با جذابیت زیبایی شناختی و نمای واضح ارائه شده می طلبند.

از کاربردهای شیشه ضد گلوله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهترین برای جلوگیری از ورود اجباری بهترین برای کاربردهای ایمنی داخلی

  • ضروری برای ساختمان های تجاری برای جلوگیری از سرقت مناسب برای آسمان خراش ها و ساختمان های تجاری با پنجره های بزرگ

جان پناه شیشه ای

جان پناه شیشه ای که با نام نرده شیشه ای نیز شناخته می شود یکی از سیستم های مدرن محافظ شفاف تمام شیشه ای است که با هدف افزایش ایمنی و زیبایی در بالکن ها و تراس ها نصب می شود. جان پناه شیشه ای به دلیل داشتن قابلیت تلفیق و هماهنگی با سبک های مختلف معماری و ساخت یک سازه شیشه ای شفاف و یکدست توجه بسیاری از مهندسین و ساختمان سازان را به خود جلب کرده است.

نرده شیشه ای نه تنها دارای زیبایی خیره کننده ای می باشد بلکه و تابش نور خورشید باعث از بین رفتن رنگ آن نمی شود. از آنجایی که مقاومت بالایی دارد می توان آن را در مناطق و دماهای گوناگون مورد استفاده قرار داد. طراحی و ساخت این نرده به صورت ضد آب، ضد زنگ و ضد خش انجام شده است. این محصول تنوع بسیار گسترده ای دارد و به دلیل استفاده از یراق آلات و اتصالات مقاوم و ضد فرسایش آلومینیومی و استیل ایمنی بسیار بالایی دارد. از سویی دیگر شیشه به کار رفته در جان پناه شیشه ای از دو نوع شیشه سکوریت و لمینت است که به افزایش امنیت در این محصول کمک بسیار زیادی کرده است. جان پناه شیشه ای بر اساس متراژ محل اجرای کار و ارتفاع مورد نیاز به سه سیستم شیشه ای تقسیم می شود که به ترتیب ایمنی و زیبایی عبارتند از:

  • جان پناه شیشه ای فیکس پوینت

  • جان پناه شیشه ای اکسپوز

  • جان پناه شیشه ای اسپیگات

همان طور که گفتیم شیشه های استفاده شده در ساخت جان پناه که از دو نوع شیشه ایمن سکوریت و شیشه ضد ضربه لمینت است که مقاومت بسیار خوبی در برابر تغییرات ناگهانی دماییی داشته و در برابر فشارهای واردشده به ساختار بیرونی توان تحمل وزن بالایی دارد.

نقش مهم جان پناه شیشه ای و شیشه سکوریت در محیط های تجاری و اداری

می توانید با استفاده از نرده شیشه ای استحکام عالی را با طرح های ساده ترکیب کنید و یک شاهکار مدرن خلق کنید. در مجموع جان پناه شیشه ای در برابر فشار و ضربه ایمنی مناسبی دارد و می توان جایگزین نرده و حفاظ ها قدیمی شود. در تولید جان پناه شیشه ای می توان از شیشه سکوریت و لمینت استفاده کرد. اگر به دنبال بزرگترین و تخصصی ‌ترین مرکز تولید شیشه و آینه هستید تا انواع شیشه و آینه را در طرح ها و مدل های گوناگون باکیفیت بالایی سفارش دهید می توانید از وب سایت مرکز صنایع شیشه و آینه آگاهی agahiglass.com دیدن کنید. مرکز شیشه و آینه آگاهی بزرگترین و بهترین تولید کننده انواع شیشه و آینه در ایران است که انواع آینه و شیشه شامل: شیشه ضد گلوله، شیشه لمینت، آینه مسی، آینه بنفش، آینه جورچین، شیشه سکوریت، شیشه دکوراتیو، آینه تراش، آینه طلایی، آینه رنگی، آینه ونیزی، آینه پتینه، شیشه هوشمند، شیشه رنگی، آینه برنز، شیشه کابینت، آینه سفید و شیشه لاکوبل را تولید می کند. صنایع شیشه و آینه آگاهی با سابقه چندین ساله آماده دریافت سفارشات مشتریان گرامی در خصوص واردات شیشه، آینه های رنگی و شیشه های هوشمند است.

صنایع شیشه و آینه آگاهی

مدیریت فروش:  09120162820

دفتر : 77895306 - 77895326

فکس: 77899633

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز