خبرگزاری کار ایران

به نقل از سایت الماس شیشه جهان نما؛ شیشه سکوریت مقاوم تر از شیشه های معمولی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۳۵۹

برای اینکه در یک ساختمان استاندارد و ایمنی زندگی کنید، به شیشه های مقاوم نیاز دارید تا بتوانید از مشکلاتی همچون دزدی مسلحانه، زلزله و... در امان بمانید. یکی از بهترین و محکم ترین محصولات، شیشه سکوریت است.

این نکته به این دلیل است که همه ما هر گاه نام شیشه می‌آید ناخودآگاه به یاد شکستن و خطرات ناشی از آن می‌افتیم. به همین دلیل برای جلوگیری از اتفاقات نامبرده باید شیشه ای خریداری شود که به این راحتی ها نشکند و خیال خانواده را از این بابت راحت کند. برای خرید این محصول باید به شرکت های معتبر همچون سایت الماس شیشه جهان نما رجوع کنید و از خدمات مشاوره فنی و مهندسی بهره مند شوید.

تعریف شیشه سکوریت توسط الماس شیشه جهان نما

یکی از محصولاتی که پس از طی فرآیندهای صنعتی از شیشه خام به دست می آید، شیشه سکوریت است. این شیشه با دمای 700 درجه سانتی گراد در کوره های پیشرفته هوریزنتال گرمایی ساخته می شود. طی فرآیند انجام شده، دمای بیرونی شیشه کاهش پیدا می کند ولی هسته داخلی آن هنوز گرم است. این اختلاف دما موجب سکوریت شدن، شیشه خام می شود. این شیشه به قدری محکم بوده که ممکن است سال ها نیاز به تعویض نداشته باشد اما اگر زمانی هم شکست، به تکه های کوچک بی ضرر و ایمن تبدیل می شود .

منظور از مقاومت شیشه سکوریت چیست؟

شیشه سکوریت به این راحتی ها نمی شکند زیرا تولید آن با شرایطی سخت انجام شده است. این محصول توانایی تحمل وزن بالایی دارد به گونه ای که در هر ابعادی چه افقی و چه عمودی قرار بگیرند، ترک نخورند و نشکنند. نکته دیگری که باید به آن در مقاومت سکوریت توجه کنید، تغییرات دمایی است. این شیشه ها نه تنها برای منازل مناسبند، بلکه در ساختمان اداری و امنیتی و حتی کارخانه جات ها با شرایط دمایی مختلف، از آن ها استفاده می شود به همین دلیل باید توانایی تحمل شیشه نسبت به تغییرات دمایی گوناگون موجود باشد.

اما نحوه نصب این شیشه باید با کارشناسان و تیم فنی مهندسی حرفه ای مجموعه ای همچون شرکت الماس شیشه جهان نما صورت گیرد.  اگر عده ای به تنهایی مشغول نصب شوند، ممکن است اقدامات ایمنی و استاندارد لازمه را انجام ندهند و با ضربه ای کم، شیشه باز شود و از جا در آید. به عنوان مثال در ساخت وسیله هایی همچون هود، اجاق گاز و یخچال از شیشه سکوریت استفاده می شود. اگر شیشه معمولی بکار رود، با هر تغییر دما، شیشه خرد خواهد شد.

یکی دیگر از مزیت های مقاومتی این محصول، ضد ضربه بودن است. کلیه شیشه های در، پنجره ساختمان های اداری، طلا فروشی ها، ایستگاه های پلیس، اتومبیل های شخصی یا عمومی از سکوریت است زیرا احتمال برخورد جسم سخت یا وارد شدن ضربه به آن ها بالا است.

چگونه شیشه سکوریت را نصب کنیم؟

همه شما می دانید امنیت بالا نقش مهمی در زندگی همه ما دارد، به همین دلیل فراهم کردن شرایطی که امنیت را مهیا کند خیال تان را از این بابت راحت می کند. با توجه به این نکته باید از کارشناسان و مشاوره فنی و مهندسی کمک گرفته شود. مراحل نصب شیشه سکوریت به شیوه های جدید در الماس شیشه جهان نما انجام می شود. زیرا این محصول دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار است و هر فرد عادی و بدون تخصص و مهارت از عهده نصب آن بر نمی آید.

شما به عنوان یک مشتری موظف هستید اندازه های درب یا پنجره مورد نظر را با کارشناس مربوطه تحویل دهید و در نوشتن آن ها احتیاط کنید زیرا ممکن است کارخانه تنها یکبار مسئولیت ساخت را بر عهده گیرد. نکته بعدی به بعد از تولید و حمل شیشه سکوریت باز می گردد.

برای حمل و نقل باید از خودروهای مخصوص استفاده کنید و حواستان باشد که به لبه ها و گوشه های شیشه ضربه ای وارد نگردد. اکثر شرکت ها و کارخانه ها از خدماتی همچون نصب برخوردار نیستند، به همین دلیل باید از انتخاب مجموعه اطمینان حاصل کنید. سایت الماس شیشه جهان نما محصولی تحت عنوان شیشه سکوریت ارائه کرده که می توانید با مشاوره فنی و مهندسی این مشکل را از سر راه مردم برداشته است و شما می توانید تنها با تماس با کارشناسان، ابعاد و اندازه‌ های شیشه موردنظر خود را اعلام کنید تا در کارخانه شیشه‌ها به همه اندازه قبل از تولید برش داده شود و به شما تحویل داده شود.

https://glassdiamond.ir/

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز