خبرگزاری کار ایران

مغزهای مقوی، به ثروتم جان تازه ای دادند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۶۸۹

فندق میوه پرخاصیتی است که با شروع کار پرورش و تولید آن جان تازه ای در رگهای ثروتم جاری شد و مرا از بی پولی نجات داد. این میوه در شکلهای مختلفی بازار دارد و به فروش می رسد.

فندق

همه‌ی ما خاطره فندق های آجیل عید را به خاطر داریم که تعدادی از دندان‌های شیری‌مان را بابت بازیگوشی و تلاش برای خنداندن فندق‌های لب بسته از دست دادیم! هنوز هم فندق سالی یکی دوبار در شب‌های عید و یلدا به خانه‌هایمان می‌آید و یکی از گران‌ترین آجیل و خشکبارهای حال حاضر کشور ما محسوب می‌ شود.

این میوه مفید در بین مردم دنیا از اهمیت ویژه ای برخوردار است و دلیل آن ارزش غذایی بالای آن می باشد. فندق به مثابه یک ضد آفتاب و آب‌رسان مناسب عمل می‌کند، به‌طوری که از بروز چین و چروک‌های پوستی جلوگیری می‌کند و لکه‌های تیره را از بین می‌برد. ویتامین E موجود در آن خاصیت مرطوب‌کنندگی و جوانسازی دارد و در برابر نور خورشید نیز از بروز آفتاب سوختگی پیشگیری می‌کند. این خاصیت فندق؛ هم از طریق خوردن حاصل می‌ شود و هم استفاده از ترکیبات آرایشی و بهداشتی‌. فندق داری خواص جادویی بسیار مفیدی برای سلامتی بوده و از آن در ساخت داروهای مختلف برای بهبود سلامتی انسانها استفاده می کنند.

 

فندق بوداده

فندق خام به دو شکل با پوست وبدون پوست عرضه می گردد و بیشترین فواید فندق در شکل خام آن وجوددارد ولی بعضی ذائقه ها آن را بصورت فندق بوداده می پسندند. فندق به مثابه یک ضد آفتاب و آب‌رسان مناسب عمل می‌کند، به‌طوری که از بروز چین و چروک‌های پوستی جلوگیری می‌کند و لکه‌های تیره را از بین می‌برد. ویتامین E موجود در آن خاصیت مرطوب‌کنندگی و جوانسازی دارد و در برابر نور خورشید نیز از بروز آفتاب سوختگی پیشگیری می‌کند. این خاصیت فندق؛ هم از طریق خوردن حاصل می‌ شود و هم استفاده از ترکیبات آرایشی و بهداشتی.

مغزهای مقوی، به ثروتم جان تازه ای دادند

فندق خام

فندق میوه ای سرشار از انرژی مطلوب می باشد که غالبا در فرآوری های مختلف در تمامی کشورهای جهان مصرف می شود، فواید فندق خام بسیار زیاد است از جمله برای سرما خوردگی و برای بیماریهای ریوی فوق العاده مفید بوده و در زیبایی پوست بسیار موثر می باشد.

فندق سرشار از مواد مغذی است از جمله ویتامین و چربیهای سالم و مواد معدنی و دارای چرب های امگا ۶ و ۹ دارد از دیگر مزایای این  فندق خام کاهش التهاب و بهبود قند خون، سطح چربی خون را تنظیم می کند، فشار خون را تنظیم می کند، و موجب می شود به ساختار سلولی آسب نرساند و در برابر آنتی اکساید محافظت می کند و موجب می شود تا از سرطان، بیماری های قلبی را کاهش دهند.

مغزهای مقوی، به ثروتم جان تازه ای دادند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز