خبرگزاری کار ایران

دستگاه قند خون سنسوری یکی از راحت ترین مدلها برای استفاده دیابتی ها

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۶۲۴

با پیشرفت علم و به وجود آمدن متدها و طرح های مختلف از ابزارهای پزشکی، امروزه شاهد تولید موارد بسیار پیشرفته تر در ساخت دستگاه های تست قند خون هستیم

امروزه علم پزشکی پیشرفت زیادی داشته و دستگاه های زیادی در این زمینه اختراع شده است. دستگاه تست قندخون یکی از بهترین دستگاه های تولید شده می باشد که در دو نوع ایرانی و خارجی وجود دارد که هر کدام قیمت متفاوتی دارد.

همان طور که آگاه هستید دیابت بیماری در حال رشد در جهان می باشد و هر ساله افراد زیادی به این بیماری مبتلا می شوند که برای دریافت دوز داروی خود با سرنگ انسولین نیاز به انجام آزمایشات مکرر دارند این دستگاه ها به افراد دیابتی کمک می کند که در منزل به چک کردن و کنترل میزان قند خون خود بپردازند تا دچار عوارض دیابت نشوند. دیابت چیست: دیابت نوعی بیماری می باشد که در آن بدن قادر به ساختن انسولین نیست یا سلولها نمی توانند انسولین را جذب کنند. دیابت به دو نوع تقسیم می شود دیابت نوع یک که دیابت دوران کودکی و نوجوانی است و وابسته به انسولین می باشد که برای تنظیم آن نیاز به تزریق انسولین است و دیابت نوع دو که شیوع آن از سنین ۳۰ به بالا می باشد. شما عزیزان می توانید برای آگاهی بیشتر به سایت بزرگ آراد برندینگ مراجعه کنید.

 

دستگاه قند خون مچی

یکی از بیماریهایی که تا آخر عمر یک فرد همراه او می باشد دیابت است و دلیل تولید دستگاه تست قند خون مچی نیز همین مسئله می باشد زیرا فرد باید هر روز این آزمایش را انجام بدهد و در برخی موارد در یک روز چند بار نیاز به انجام این کار پیدا خواهد کرد و بهتر است یک محصول بسیار کوچک و جمع و جور در اختیار داشته باشد تا دیگر نیازی به حمل آن نداشته باشد و دلیل دیگری که این محصول مچی می باشد این است که در بعضی موارد افراد دستگاه تست را در مکانهای مختلف جا می گذارند.

دستگاه قند خون سنسوری یکی از راحت ترین مدلها برای استفاده دیابتی ها

اما دستگاه قند خون مچی چون همواره به دست شما متصل است هرگز گم نمی شود و در مواقع حساس که نیاز به چک کردن قند خود دارید می تواند همانند دستگاه تست قندخون مدیسان بسیار کاربردی باشد و لازم به ذکر است که طراحی دستگاه به گونه ای است که عملکرد بسیار دقیقی دارد و با استفاده از مانیتور در نظر گرفته شده برای آن قادر است تا اطلاعات زیادی را راجع به خون در اختیار فرد قرار دهد که یک مورد شایان ستایش می باشد. یکی از موارد مثبت در مورد این دستگاه این است که دیگر نیازی نیست ساعتهای طولانی مشغول کار با آن باشید و نتیجه را بسیار سریع اعلام می کند زیرا فقط کافی است شما با استفاده از سوزن مخصوص دیابت یک قطر خون بر روی نوار آن قرار دهید و این نوار در داخل دستگاه قرار دارد و هنگام آزمایش قابل مشاهده می باشد.

 

دستگاه قند خون سنسوری

 

مطمئنا وقتی برای خرید دستگاه تست قند خون به بازار مراجعه می کنید، دچار سردرگمی می شوید و نمی توانید بهترین نمونه را با توجه به نیازتان انتخاب کنید.در اینجا با بیان ویژگیهای دستگاه تست قندخون سنسور قصد داریم اطلاعات کافی در اختیارتان قرار دهیم تا با دانش و آگاهی نسبت به خرید اقدام نمایید.در بالا توضیحات مختصری درباره روش کار این نمونه دستگاه ها بیان کردیم و حال بهتر است درباره ویژگیها و مزایای استفاده از آن مطالبی را به اطلاعتان برسانیم.

دستگاه قند خون سنسوری یکی از راحت ترین مدلها برای استفاده دیابتی ها

اندازه گیری قند خون در هر ساعت از شبانه روزعدم نیاز به تست قند با سوزنآگاهی از افت یا افزایش قند خون با توجه به نمودار شیب قندامکان قرار دادن هشدار در مواقع کاهش یا افزایش قند خون این دستگاه می تواند اطلاعات مربوط به قند خون شما را روی دستگاه نمایش دهد و اگر نمایشگر را در فاصله 4 سانتی متری سنسور قرار دهید، می توانید اطلاعاتی که در حافظه دستگاه قند خون سنسوری قرار دارد را پایش کنید.این سنسور باید در محلی قرار بگیرد که در اثر فعالیت خم نشود و پوست چین و چروک بر ندارد و همچنین نبابد روی خالها و دانه های گوشتی قرار گیرد و اگر انسولین تزریق می کنید باید تا محل تزریق 2 سانت فاصله داشته باشد. این سنسور میزان قند مایع میان بافت ها را اندازه گیری می کند و به همین دلیل نسبت به تست قند خونی که با گلوکومتر از سر انگشتان گرفته می شود و میزان قند درون خون را اندازه گیری می کند، برتری دارد.بهترین دستگاه برای شما باید از کیفیت و قدرت اندازه گیری بالا و دقیقی برخوردار باشد و باید بتواند در زمان اندکی پاسخگویی را داشته باشد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز