خبرگزاری کار ایران

معجزه زندگی ام با تولید بازی اتفاق افتاد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۰۲۲

اگر بگویم ورود به عرصه تولید انواع بازی تاثیری کمتر از یک معجزه بر روی زندگی من گزاشت دروغ گفته ام، سودی که از این راه به موجودی حساب من تزریق شد به گونه ای معشیتم را دگرگون کرد که سالیان سال فعالیت به صورت یک کارمند نمی توانست من را به این نقطه برساند، در ادامه این مطلب برخی از پرفروش ترین محصولاتم را به شما معرفی خواهم کرد.

بازی فکری قدیمی

اصلی ترین نکته در خرید بازی فکری قدیمی خانوادگی احترام و توجه به سلیقه همه ی بازیکنان می باشد. امروزه بازی فکریهای قدیمی و جدید بسیار طرفدار دارند و افراد زیادی آنها را خریداری می کنند زیرا بازیهای فکری علاوه بر لذت و شادابی که برای افراد دارند، فرد بازیکن را به چالش کشیده و به تقویت توان فکری و تمرکزی و IQ فرد کمک می کنند.

خاصیت بازیهای فکری این است که به دلیل آنکه این بازیها سبب می شود تا در هنگام بازی در ذهن خود برنامه ریزی کنید و تمرکز کنید و نقشه بکشید و اطلاعاتی را به یاد داشته باشید و در کل از مغزتان کار بکشید از این رو از پیری و اختلال حافظه جلوگیری می کند و فرد را از خطر ابتلا به آلزایمر دور می کند. طبقه بندی بازیهای فکری 7 دسته می باشد که در ادامه توضیح مختصری از هر کدام برای شما خواهیم داد.

 

بازی فکری کودکان

در شرکت ما بازی فکری کودکان جدید خفن و قدیمی منتشر می شود، اگر مغز را استفاده نکنید خود وارد عمل می شود و هر آنچه را که دوست دارد وارد سلولهای خود می کند و اگر جهتی برای آن تعیین نکنید بسیاری از افکار منفی و بدرد نخور را مدام برای شما یادآور می شود زیرا مخالف تنبلی و در حالت سکون ماندن است.برای همین باید بازی فکری کرد و هنگامی که جویای راهی برای پاسخ دادن به سوالات یا موانع می کنید مغز از اطلاعات قبلی که مثلا در کتاب خوانده اید یا در مدارس و دانشگاه فراگرفته اید استفاده می کند و مسیر خود را پیدا می کند و به صورت پراکنده فکر نمی کند.

برای پیشگیری از آلزایمر و انواع حواس پرتیها از بازی فکری چند نفره استفاده کنید زیرا هنگامی که شما بیکار باشید مغز دست به کار می شود تا به تنهایی کاری برای شما بکند اما از آنجایی که خود تشخیص درست از خوب و بد را ندارند افراد را گمراه می کنند و همچنین مغز هیجانات و خطر را پسند می کند که برای فرد نامناسب می باشد و افراد باید تسلط کافی به فکر و خیال خود داشته باشند و تسلیم تصمیمات مغز نشوند.

معجزه زندگی ام با تولید بازی اتفاق افتاد

بازی فکری معمایی

سرگرمی و تفریح بخش بسیار مهمی از زندگی افراد را تشکیل می دهد که گرچه امروزه تنوع بازی ها به قدری زیاد شده است که اغلب افراد از انواع نسخه های مناسب با نوع گوشی خود استفاده می کنند اما هنوز هم بسیاری از افراد ترجیح به استفاده از انواع مدل های لمس شدنی بازی فکری معمایی دارند که به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا در این مقاله شما را با برخی از انواع این بازی ها آشنا کنیم تا اگر قصد خرید انواع بازی های فکری برای بزرگسالان را در مدل های جدید و خارجی دارید بتوانید از تخفیف های بسیار ویژه بهره مند گردید، بنابراین همراه ما بمانید.

معجزه زندگی ام با تولید بازی اتفاق افتاد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز