خبرگزاری کار ایران

معرفی شرکت توزین توان سنجش تولید کننده ترازوی محک

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۴۲۵

از دیرباز توزین کالاها جهت خرید و فروش و مبادله از اهمیت خاصی برخوردار بوده و روز به روز با تولید کالاهای انبوه بر ضرورت استفاده از ابزار توزین افزوده می شود. بهره گیری از یک ترازو یا باسکول دقیق و مناسب در هر صنعت و کسب و کاری که اجناسی برای عرضه دارند از ملزومات می باشد و خطای ناشی از توزین ضرر و زیان جبران ناپذیری هم برای فروشنده هم برای خریدار به دنبال خواهد داشت.

بنابراین تهیه یک ترازوی دیجیتال حرفه ای و مناسب برای تمامی فروشگاه ها و خرده فروشی ها و کارخانجات و خطوط تولید از اهم واجبات است و باید با شناخت و آگاهی کامل انجام شود. یکی از فاکتورهایی که هنگام خرید ترازوی دیجیتال تعیین کننده می باشد و باید در نظر گرفته شود، شرکت سازنده است. برخی کمپانی های تولید کننده سیستم های توزین چه ایرانی چه خارجی با سالها فعالیت در این عرصه و کسب تجربه به نیازهای روز مصرف کنندگان واقف هستند و همگام با تکنولوژی و بهره گیری از باکیفیت ترین مواد اولیه ترازوهایی دقیق و استاندارد را طراحی، تولید و عرضه می کنند.

یکی از این تولیدکنندگان مطرح در کشورمان که هم در تولید سیستم های توزین دیجیتال و هم در ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش موفق عمل کرده، شرکت توزین توان سنجش را می توان نام برد. این شرکت که با نام تجاری محک شناخته می شود از سال ۱۳۷۷ آ غاز به تولید ترازوهای دیجیتال نموده است و با تلاش مستمر مهندسان ایرانی روزبه روز در حال توسعه بوده و با تنوع در تولید ترازو توانسته گامی موثر در عرصه خودکفایی ملی بردارد. این روزها شنیدن نام ترازوی محک کافیست تا خریداران با اطمینان و آرامش خاطر اقدام به خرید کنند و سالهای سال با خیالی آسوده وزن انواع اقلام و کالاها را اندازه گیری نمایند و به کسب و کار خود سرعت ببخشند.

شرکت محک تمرکز خود را معطوف طراحی و ساخت انواع ترازوی دیجیتال فروشگاهی نموده و آنها را در ظرفیتها، ابعاد و اشکال متنوع با قابلیتهای مختلف روانه بازار می کند.

در ادامه این مقاله، فروشگاه محک گستر شما را با انواع ترازوی محک آشنا کرده و به بررسی مشخصات و ویژگیهای آنها می پردازد.

معرفی انواع ترازوی محک

این سیستم های توزین را از لحاظ ظاهری می توان به دو دسته کلی علمک دار و بدون علمک تقسیم بندی نمود که در نمونه های علمک دار نمایشگر در بالای علمک قرار گرفته و در سایر مدلها بر روی بدنه تعبیه شده است.

اما بر حسب امکانات و قابلیتها، ترازوی محک را میتوان به گروه های زیر دسته بندی نمود: ترازوی محک ساده، ترازوی محک پرینتردار، ترازوی محک پلاس و  ترازوی محک بارکد زن که مدلهای ساده از کمترین قابلیتها برخوردار هستند و برای استفاده در کسب و کارهای کوچک مناسب می باشند. اما مدلهای پیشرفته نظیر محک پلاس با تجهیز شدن به طیف گسترده ای از  قابلیتها، توان ارائه خدمت رسانی به فروشگاه های زنجیره ای با مشتریان زیاد را دارند.

بررسی مشخصات فنی و قابلیتهای ترازوی محک 

انواع ترازوی محک با ظرفیتهای ۳۰، ۳۵، ۵۰ و ۷۰ کیلویی تولید می شوند که دقت آنها بسته به مدل از 1 تا 10 یا 20 گرم متفاوت است. 

دقت بالا در توزین و سرعت در پایدار شدن وزن از برجسته ترین ویژگی های ترازوی محک به حساب می آیند.

بهره گیری از پلاستیک فشرده ABS در ساخت بدنه اغلب نمونه های ترازوی محک دلیل مقاومت بالای آنها در برابر ضربه و فشار است که البته در برخی مدلها فلز جایگزین پلاستیک گردیده و امکان استفاده از این ترازوها را در محیط هایی نظیر انبارها میسر نموده است. سینی استیل ترازوی محک می تواند بنا بر درخواست مشتری به دو صورت تخت و لبه دار عرضه شود.

نمایشگر تعبیه شده در مدلهای مختلف ترازوی محک از نوع LED یا LCD با وضوح و زاویه دید بالا می باشد که در برخی دستگاه ها به شکل یک طرفه و در سایر مدلها به صورت دو طرفه ساخته می شود. صفحه نمایش همه مدلها سه تکه است یعنی وزن ، قیمت واحد و قیمت کل را نشان می دهد. در مانیتورهای دو طرفه یک سمت صفحه به سمت مشتریان قرار می گیرد تا آنها نیز در جریان نتیجه توزین قرار بگیرند.

از فاکتورهایی که موجب افزایش محبوبیت انواع ترازوی محک گردیده اند علاوه بر کاربری آسان، اضافه شدن قابلیتهای متنوع به آنها می باشد که بسته به مدل تغییر می کند. مدلهای ساده از کمترین امکانات و نمونه های جدید منجمله ترازوی محک بارکد زن بالاترین تواناییها را دارند. از میان ده ها مزیت و توانایی این ترازوهای قدرتمند ایرانی می توان به امکان سرویس دهی همزمان چند مشتری، محاسبه ی قیمت اقلام غیر وزنی، محاسبه ی مانده پول مشتری ، قابلیت شمارش قطعات هم وزن، امکان  پارسنگ، صدور گزارش به صورت روزانه و هفتگی و ماهانه، قابلیت چاپ بارکد سطری و تجمیعی، امکان چاپ فاکتور، قابلیت اتصال به کشوی پول، صندوق فروشگاهی، کامپیوتر و نرم افزار و غیره اشاره نمود.

تمامی مدلهای ترازوی محک با داشتن باطری داخلی قابل شارژ، در صورت نبود برق شهری می توانند فرایند توزین اجناس را تا ساعتها انجام دهند و نیاز فروشگاه ها را برطرف کنند.

معرفی شرکت توزین توان سنجش تولید کننده ترازوی محک

قیمت ترازوی محک

مسلما یکی از عوامل تاثیر گذار در انتخاب یک ترازو قیمت آن می باشد که بستگی به بودجه خریداران دارد. شرکت محک جهت پاسخگویی به نیاز افراد با هر نوع بودجه ای، ترازوی محک را در قیمتهای مختلف ارائه می دهد.

قیمت ترازوی محک بسته به مدل متفاوت است که با افزایش ظرفیت، دقت، امکانات اضافی و جنس بدنه و سینی افزایش می یابد به گونه ای که ترازوی ساده محک نسبت به ترازوی محک پلاس قیمت بسیار پایین تری دارد.

کارشناسان فروشگاه محک گستر با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید دستگاه مناسب را در اختیارتان قرار می دهند.

خرید و فروش ترازوی محک 

چنانچه صاحب مشاغلی نظیر سوپرمارکت، سوپر میوه، فروشگاه مواد پروتئینی، رستوران، قصابی و هر نوع خرده فروشی که محصولی برای ارائه دارید، هستید و یا  قصد راه اندازی چنین کسب و کارهایی را دارید، پیشنهاد فروشگاه محک گستر ترازوی محک می باشد که هم از لحاظ کیفی و  هم قیمت از بهترین گزینه ها محسوب می گردد.

فروشگاه محک گستر به عنوان نمایندگی رسمی شرکت توزین توان سنجش جهت دسترسی آسان شما مشتریان گرامی، تمامی مدلهای ترازو محک را گردهم آورده و با ذکر مشخصات فنی، مزایا و قابلیتهای هر مدل امکان انتخاب آسان را فراهم نموده است.

فروش آنلاین ترازوی محک در فروشگاه محک گستر به خریداران عزیز در شهرهای مختلف کشورمان اجازه می دهد تا بدون دغدغه پشت کامپیوترشان بشینند و پس از مطالعه دقیق و بررسی مشخصات و امکانات، دستگاهی را که نیاز کسب و کارشان را برآورده می سازد را ثبت سفارش نمایند.

معرفی شرکت توزین توان سنجش تولید کننده ترازوی محک

تعمیر ترازوی محک در فروشگاه محک گستر

ترازوی محک همانند سایر ابزار دیجیتالی با استفاده مداوم ممکن است آسیب ببیند و نیاز به سرویس دوره ای یا تعمیر داشته باشد که باید جهت عیب یابی به مراکز تخصصی سپرده شود. فروشگاه محک گستر در این مورد نیاز همراه شما دارندگان ترازوی محک خواهد بود تا دستگاه خود را به دست افراد ناشی نسپارید.

تمامی مراحل عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات در فروشگاه ترازوی محک زیر نظر تکنسین های مجرب و کارکشته انجام می گیرد که آشنایی کامل با این ابزار توزین دارند. 

 https://mahakgostar.com/

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز