خبرگزاری کار ایران

بخاری تابشی گرماتاب برای فضای باز

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۵۹۳

ما در فصول سرد سال برای گرمایش محیط زندگی و یا کسب و کار خویش از دستگاه های گوناگونی استفاده می کنیم اما اکثر این دستگاه‌ها در فضاهای مختلف برای ما کاربردی ندارند بخصوص در محیط باز که تامین گرمایش آنها بسیار دشوار و پر چالش است.

دستگاه گرماتاب از روش انتقال حرارت تابش برای تامین گرمایش استفاده می کند که این امر سبب می شود در فضاهای باز بتوانیم بخوبی از گرمایش این دستگاه بهره مند شویم.

گرماتاب همانند خورشید عمل کرده و اجسام را از طریق تابش امواج گرم می کند. کاربرد های این دستگاه بسیار فراوان بوده و این دستگاه در محیط‌های بسیاری از جمله فضای های باز رستوران‌، ویلا، تراس، و گلخانه، سوله صنعتی و ورزشی با فضای بزرگ، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تامین گرمایش فضای باز ویلا، تراس یا رستوران با گرماتاب

رستوران‌هایی که دارای فضای باز میباشند، تامین گرمایش بسیار حائز اهمیت می باشد. تامین گرمایش فضای باز با استفاده از بخاری تابشی گرماتاب با الهام از طبیعت و خورشید میباشد. گرماتاب با ایجاد چتر حرارتی این امکان را فراهم مینماید تا فضای باز ویلا، رستوران و تراس منازل را در فصول و ایام سرد سال گرم نمود تا آسایش دمایی جهت قابل استفاده شدن اینگونه فضاها ایجاد شود. با تامین گرمایش مناسب و ایجاد آسایش دمایی میتوان در فصول سرد نیز از فضای باز رستوران ها استفاده نمود. تامین گرمایش با انتشار امواج تابشی، میتواند بدون واسطه قرار دادن هوا صورت پذیرد.

بخاری تابشی گرماتاب برای فضای باز

 

پیشنهاد میگردد در روف گاردنها و فضای باز رستوران‌ها از یک سایه بان مناسب جهت جلوگیری از خیس شدن مشعل گرماتاب و ایجاد فضایی دلچسب استفاده نمایید. انتخاب مدل و ظرفیت حرارتی مناسب جهت فضاهای مختلف با انجام کارشناسی رایگان در محل های مشتری امکان پذیر میباشد. جهت تامین گرمایش فضاهای باز از گرماتاب های مدل یو شکل و همچنین دستگاههای سرامیکی استفاده میشود.

تنها کافی است با کارشناسان گرماتاب به شماره همراه 09123639342  تماس بگیرید تا راهنمایی و هماهنگی های لازم در این خصوص صورت پذیرد.

عملکرد هیتر تابشی گرماتاب

تامین گرمایش با بخاری تابشی گرماتاب بر اساس انتقال حرارت تابشی انجام میگیرد. نصب گرماتاب در سالنهای صنعتی و ورزشی به صورت دیواری یا آویز از سقف میباشد. از این سامانه به منظور تامین گرمایش فضاهای بزرگ استفاده میشود. عملکرد این دستگاه به گونه ای است که با احتراق گاز شهری و تشکیل شعله، حرارت از لوله های با ضریب تابش بالا به سطوح منعکس کننده یا همان رفلکتور که از جنس استیل براق میباشد برخورد نموده و امواج مادون قرمز به سمت اجسام هدایت میشود. دمای لوله ها به حدود 450 درجه سانتیگراد رسیده و هر چه میزان گرمایش لوله بیشتر شود، گسیل امواج تابشی همچون چتر حرارتی در محیط بیشتر خواهد بود.

تامین گرمایش گلخانه

بخاری تابشی گرماتاب برای فضای باز

گلخانه‌ها در بسیاری از کشورها  از جمله ایران در صنعت کشاورزی نقش پررنگی داشته و امکان پرورش گیاهان و محصولاتی که در فصل سرما امکان پرورش آنها وجود ندارد را میسر کرده اند.

یکی از چالش های اصلی که گلخانه داران در گلخانه‌ها با آن روبرو هستند ایجاد دمای مناسب برای رشد گیاه است. در گذشته دستگاه‌های فراوانی برای گرمایش در گلخانه مورد استفاده قرار می گرفت که این دستگاه‌ها بازده بسیار پایینی داشتند و امکان استفاده آنها با توجه به پرهزینه بودنشان وجود نداشت. اما دستگاه‌های گرمایشی گرماتاب در گلخانه‌ها با راندمان بسیار بالای که دارند تنها طی چند سال تمامی هزینه‌های که برای خرید این دستگاه صورت می گیرد بازخواهد گشت.

تامین گرمایش گلخانه با بخاری تابشی گرماتاب مزایای گسترده ای دارد که به شرح مختصری از آن میپردازیم. مصرف سوخت هیتر گرماتاب گاز شهری با فشار گاز خانگی میباشد. مصرف برق دستگاه هم تنها به منظور جرقه زدن و کارکرد فن دستگاه بوده که در بالاترین ظرفیت دستگاه حداکثر 100 وات میباشد.

مهمترین مزیت این هیتر تابشی، صرفه‌جویی در مصرف انرژی  برق و گاز میباشد. این امر از آن جهت است که در تامین گرمایش با روش تابشی، اتلاف حرارتی بسیار ناچیز بوده و اختلاف حرارتی بین نقاط نزدیک به سقف و کف زمین اندک میباشد. تامین گرمایش به صورت یکنواخت و عاری از شوک حرارتی و با بهره مندی از سامانه ای کارآمد و بهره ور،  منجر به کاهش عوامل محیطی بیماری‌زا میگردد.

 

بیماری‌ها در گلخانه‌ها با سه پارامتر میزبان، محیط و عامل بیماری زا قابل کنترل میباشد. در عموم موارد خیس بودن گیاه (رطوبت آزاد روی سطح گیاه) عامل مهم در ایجاد بیماری میباشد. طبق نظر گیاه پزشکان، خیس بودن سطح گیاه بیماری‌های زیر را ایجاد یا تشدید می‌نماید.

بخاری تابشی گرماتاب میتواند از بروز بیماری های مختلف از جمله لکه‌های قارچی و باکتری برگ و پوسیدگی ریشه  در گلخانه ها جلوگیری نماید. تامین گرمایش یکنواخت موجب میگردد اختلاف حرارتی بین نقاط مختلف کم شود. گرماتاب به جهت نصب در ارتفاع میتواند از یکطرف یکنواختی گرمایش محیط را فراهم نماید و از طرفی دیگر فضای فیزیکی اشغال نکند.

برای مشاوره در خصوص هیتر تابشی گرماتاب می توانید از طریق شماره تماس 09123021791 یا از طریق وب سایت GARMATAABAN.COM با ما در ارتباط باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز