خبرگزاری کار ایران

قیمت گوشت بوقلمون بسته بندی در شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۵۴۳

گوشت بوقلمون از محصولات درجه یک و باکیفیتی می باشد که از خواص بالایی برخوردار بوده است و سرشار از مواد معدنی غنی می باشد.

مجموعه نی نار مارکت گوشت بوقلمون ماده را از تولیدکننده خریداری نموده و آنرا در بسته بندی مناسب و سالم به صورت اینترنتی و آنلاین در اختیار خریداران محترم قرار می‌دهد.

بسته بندی ها دارای تاریخ انقضاء معتبر و مهر سلامت محصول بوده و مشتریان عزیز میتوانند با خیالی آسوده از لحاظ سلامت و تازه بودن گوشت بوقلمون از ما خرید نموده و آنرا مصرف نمایند.

گوشت بوقلمون بسته بندی از گوشت های پرطرفدار در بین مردم جامعه ما میباشد که به صورت بسته بندی قسمت های مختلف لاشه بوقلمون بومی مانند ساق، ران، سینه، و گردن و بوقلمون کامل و یا به صورت کیلویی و فله در مراکز فروش گوشت و پروتئین عرضه می‌شود.

به علت اینکه گوشت بوقلمون در دو رنگ سفید و قرمز در یک لاشه دیده می‌شود و رانهای بوقلمون قرمز و سینه و بالهای آن سفید است از این محصول پروتئینی در پخت انواع غذاها و به شکل های مختلف پخت می‌توان استفاده کرد.

این محصول به خصوص اگر از پرنده های جوان تر تهیه شود بسیار نرم و لطیف تر بوده و با آن می‌توان غذاهای خوشمزه و لذیذتری را طبخ نمود. خواص و فواید فراوان و مواد معدنی که در گوشت بوقلمون اصفهان وجود دارد این گوشت را به یک خوراک بسیار لذیذ، مقوی و منحصر به فرد تبدیل کرده است.

برای همین تولید و مصرف گوشت بوقلمون در سال‌های اخیر بالا رفته و چون چربی آن نیز بسیار کم است اکثر پزشکان متخصص مصرف آنرا به بیماران قلبی عروقی و به افراد دیابتی توصیه می‌کنند.

 

قیمت گوشت بوقلمون

قیمت گوشت بوقلمون در مقایسه با سایر گوشت‌ها به نسبت میزان گوشتی که دارد مقرون به صرفه تر است. پرورش گوشت بوقلمون شغلی پرسود میباشد زیرا بوقلمون پرنده ای است که از دانه های گیاهی مثل گندم و برنج و گیاهانی مثل یونجه و شبدر و از موجودات ریزی که در خاک مزارع اطرافشان میابند  تغذیه می‌کند و از هر 2 کیلوگرم دانه گیاهی که می‌خورد نزدیک به‌ یک کیلوگرم آن تبدیل به گوشت می‌شود.

و مورد دیگری که پرورش بوقلمون را به صرفه می‌کند اینست که طول مدت پروار شدن و به مرحله به کشتار رسیدن بوقلمون حدودا 4 تا 6 ماه طول می‌کشد و پرورش دهندگان بوقلمون دوبار در سال می‌توانند این پرندگان را پروار و به کشتارگاه ارسال کنند.

قیمت گوشت بوقلمون بسته بندی در شهر تهران

به همین دلیل پرورش و قیمت گوشت بوقلمون در تهران کاری پرسود است و  پرورشدهندگان عزیز نیازی ندارند که گوشت بوقلمون را به قیمت های خیلی بالا به بازار عرضه کنندو قیمت گوشت بوقلمون از گوشت مرغ کمی بالاتر و از گوشت گوسفند و گوساله کمتر است. و این گوشت نسبت به گوشت های دیگر دچار نوسانات قیمتی زیاد در بازار نمی‌شود.

مراکز پرورش بوقلمون در شهرهای شمالی و استان گیلان و استان اصفهان و اطراف خود تهران زیاد است. برای همین این گوشت در شهر تهران، قیمت ارسال بار چندان بالایی را متحمل نمیشود و در کل قیمت گوشت بوقلمون در شهر تهران بسیارمقرون به صرفه و اقتصادی است.

شرکت نی نار مارکت گوشت بوقلمون را در شهر تهران و اطراف تهران به صورت بسته بندی و یا در صورت درخواست شما مشتریان عزیز به صورت کیلویی و عمده در اختیار تان قرار می‌دهد.

 

قیمت گوشت بوقلمون صادراتی

گوشت بوقلمون همانطور که گفتیم در ایران به میزان زیاد تولید می‌شود به طوری که نه تنها نیاز داخلی کشورمان به این محصول برطرف می‌شود بلکه گوشت این پرنده از ایران به چند کشور همسایه مانند عراق، ارمنستان، باکو، روسیه وغیره نیز صادر شده و می‌شود.

قیمت گوشت بوقلمون صادراتی باید کیفیت بالا و قابل قبول کشورهای همسایه را داشته باشد وهمچنین به خاطر اینکه مسافت زیادی باید طی شود تا این محصول به دست مصرف کننده خارجی برسد باید در بسته بندیهای مطمئن، سالم، بدون امکان نفوذ هیچگونه میکروب باشد و تاریخ انقضاء مشخص و استانداردی نیز داشته باشد.

قیمت گوشت بوقلمون بسته بندی در شهر تهران

به همین دلیل گوشت بوقلمون صادراتی دارای قیمتی بالاتر از بوقلمون فله بوده و شما عزیزان جهت اطلاع از قیمت گوشت بوقلمون صادراتی میتوانید با مدیر فروش شرکت ما تماس گرفته و یا با پر کردن فرم شروع همکاری نسبت به اطلاع از قیمتها و یا ثبت سفارش اینترنتی اقدام نمایید.

البته قابل ذکر است که به دلیل کم تحرکی مردم امروزی و غذاهای پرچربی که امروزه در بازارها عرضه می‌شود و به تبع آن انواع بیماری‌های ناشی از کم تحرکی و چاقی به سراغ انسانهای جوامع امروزی آمده است بسیاری از پزشکان مردم را به مصرف مواد غذایی کم چرب و ارگانیک و سالم مانند گوشت بوقلمون ترغیب و تشویق می‌کنند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز