خبرگزاری کار ایران

خرید دبه ترشی شیشه ای با دوام و استحکام بالا

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۱۹۳

دبه های ترشی از محصولاتی می باشند که برای نگهداری ترشی و یک سری مواد خوراکی دیگر مورد استفاده قرار می گیرند و دارای مصارف خانگی و صنعتی بسیار زیادی می باشند.

یکی از محصولات پلاستیکی پر مصرف در خانه ها و کارخانه ها دبه ترشی می باشد که نسبت به دیگر محصولات پلاستیکی از قیمت خرید و فروش پایین تری برخوردار است. این نوع محصولات را می توان از تمامی پلاستیک فروشیها خریداری کرد و تقریبا همه این محصولات از استحکام بالایی برخوردار هستند.

در بسیاری از خانه ها از این گونه دبه ها برای تهیه ترشی و رب انار استفاده می شود و امروزه همین دبه ها برای مصارف کارخانه ای و محصولاتشان استفاده می شود. ایرانیان از قدیم در فصل تابستان علاقه به تهیه خیارشور، رب، ترشی و غیره داشتند و همیشه بهترین وسیله نگه دارنده دبه بوده است که به همین دلیل این محصولات از فروش بالایی در آراد برندینگ برخوردار می باشد.

برای تهیه این محصولات فقط باید دقت شود که دبه باید تمیز باشد و در غیر این صورت محصول کپک می زند. این نوع از محصولات در انواع مختلفی تولید می شوند و دارای سایزهای مختلفی بوده و هرکسی به اندازه دلخواه که نیاز دارد می تواند خریداری کند.

بعضی از سایزها بوده که به صورت سفارشی ساخته می شوند و آن هم اگر تعداد زیادی سفارش شده باشد قابل انجام است. اگر شما هم علاقه به خرید انواع دبه دارید یا قصد دارید وارد دنیای خرید و فروش این محصولات شوید همراه ما باشید تا اطلاعات زیادی در اختیارتان بگذاریم.

 

دبه ترشی شیشه ای

بهترین گزینه برای نگهداری ترشی انبه دبه های شیشه ای هستند چرا که این نوع هنگام تماس با سرکه که اسیدی می باشد دچار واکنشهای شیمیایی نشده و ضرری را به بدن انسان وارد نمی کند. این مدل از محصولات دارای دسته هایی می باشند که جا به جایی را می تواند بسیار آسان تر کند.

ظروف شیشه ای دارای طرحهای متنوعی می باشند که برخی به صورت راه راه و برخی به صورت طرحهای مشبک شده هستند که هر فردی می تواند از آن استفاده داشته باشد. وزن دبه های پلاستیکی بسته به موادی که در آن به کار رفته است به نسبت نوع پلاستیکی سنگین تر است اما در عین حال از در حین نگهداری مواد ترشی از سلامت بیشتری برخوردار می باشد.

بهتر است بدانید که قیمت دبه ترشی شیشه ای ببسته به سایز آنها متغیر است به طوری که هر چه بزرگ تر باشد از قیم بالا تری نیز برخوردار می باشد.

خرید دبه ترشی شیشه ای با دوام و استحکام بالا

لازم به ذکر است موادی که برای تولید این شیشه ها به کار گرفته می شود هر چه مرغوب تر باشد می تواند هزینه بیشتری را هم داشته باشد. هنگام تهیه این محصولات باید دقت داشه باشید که مصول دارای کیفیت مناسبی باشد و از درب محکمی برخوردار باشد.

نوع شرکتی که این محصولات را تولید می کند باید دارای استانداردهای لازم باشد تا بتواند بهترین نوع را در اختیار شما قرار دهد.

مجموعه تولید کننده ما توانسته است انواع دبه ها را در اندازه های گوناگون در بهترین کیفیت در اختیار افراد قرار دهد لذا شما هم می توانید برای تهیه آسان تر از طریق پر کردن فرم مشاوره میزان سفارشاتتان را انجام دهید و خریدی مطمئن در این زمینه داشته باشید.

 

خرید دبه ترشی

برای اینکه بتوانید بهترین و مرغوب ترین دبه ترشی را تهیه کنید، بهتر است به مراکز خرید این محصولات مراجعه کنید. در ایران کارخانه های زیادی هستند که این محصولات را در اندازه های متفاوت می سازند و به بازارهای ایران و خارج ارسال می کنند.

این گونه از محصولات دارای مصارف زیادی هستند که از این موارد بسته بندی شوینده ها و صنایع پتروشیمی به خصوص رنگ و چسب بیشترین استفاده را دارند. از بیشترین دبه هایی که مصرف بالایی دارند و برای ساخت ترشی استفاده می شود می توان به دبه های 10 و 20 لیتری اشاره کرد.

خرید دبه ترشی شیشه ای با دوام و استحکام بالا

خرید دبه ترشی مزایای زیادی داشته و دارای مواد اولیه مرغوب می باشند و به دلیل حجم بالا از مقاومت زیادی باید برخوردار باشند. از دبه های بزرگتر در صنایع مختلف غذایی استفاده می شود که صنعت رب سازی از مشتریان اول این گونه دبه ها هستند.

یکی از پرکاربرد ترین نوع دبه ها 20 لیتری می باشد که بهترین نوع دبه برای ترشی و خیار شور خانگی بوده و در خانه ها نیز استفاده زیادی می شود. یکی از مزیتهای این نوع دبه ها دهانه ان بوده که به راحتی می توان در هر مرحله از آن استفاده کرد و اگر نیاز به ترشی بود به راحتی مقدار معینی را برداشت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز