خبرگزاری کار ایران

استفاده از ظروف نقره اصفهان چه مزیت هایی دارد؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۸۱۱

ظروف نقره به خاطر تنوع زیادی که دارند و از آنها برای سرو غذا و چای خوری استفاده می شود، همچنین می توان از آن به عنوان دکوری و تزئینی استفاده نمود.

یکی از انواع ظروفی که در کشور مورد استفاده زیادی قرار می گیرد ظروف نقره است و قیمت خرید و فروش ظروف نقره از جمله ظروف نقره دکوری و یا ظروف نقره پیوتر متفاوت است و رده قیمتی گسترده ای را در این زمینه شامل خواهد شد. شما مشتریان عزیز می توانید با مراجعه به مراکز فروش معتبر در سطح کشور، ظرف نقره مورد نظر خود را انتخاب کرده و در صورت انتخاب، خرید خود را انجام دهید و از ظروف مورد نظر خود به طور کامل استفاده کنید. یکی از دلایلی که باعث شده است تا برخی از ظروف به صورت نقره تهیه و ساخته شوند به دلیل خواص و فواید زیادی فلز نقره است.

جالب است تا بدانید که فلز نقره یکی از فلزهایی است که نقش مهم و موثری در خنک شدن و کاهش دمای بدن انسان ایفا می کند و از همین رو ظروف نقره نیز همین شرایط را برای بدن انسان در هنگام غذا خوردن از آن ایجاد می کند و سعی می کند تا شرایط دمایی بدن را خنک نگه دارد.

شما مشتریان و خریداران عزیز می توانید با پر کردن اطلاعات خود در فرم داخل وب سایت آراد برندینگ علاقه خود را در خصوص خرید و همکاری با ما نشان دهید و بعد از بررسی اطلاعات ارسالی توسط شما همکاران ما با شما در این خصوص ارتباط گرفته و راهنمائی های لازمه را در خصوص خرید به شما ارائه می دهند.

 

فروش ظروف نقره دست دوم اصفهان

تاریخچه ظروف و دیگر شاخه هایی که مربوط به نقره سازی و ظروف مسی زنجان بوده اند در ایران و خصوصا اصفهان از دیرباز بسیار محبوبیت داشته و معروف بوده است و جایگاه آن در بالاترین نقاط هنر بوده است مردم ایران به فلز کاری پرداختند در واقع ایرانیان جزو اولین اقوامی بوده اند که فلز را شناختند و این کار را انجام داده اند. موارد بسیاری است که نشان دهنده این موضوع می باشد که در این مرز و بوم از هزاره ششم پیش از میلاد افراد بساری بوده اند که دست به ساخت ابزارهای فلزی زده اند. باید زمان هخامنشیان و مادها را اوج عظمت و قوت فلز کاری در ایران باستان دانست آثاری که از آن زمان مانده است نشان دهنده هنر در این سرزمین می باشد بشقاب ها و جامهایی که از زمان گذشته ایران است.

استفاده از ظروف نقره اصفهان چه مزیت هایی دارد؟

امروزه ظروف نقره اصفهان بسیار پر طرفدار می باشد و با قیمت متفاوت می باشد و نوع این ظروف متفاوت است به دلیل اینکه عیارهای مختلفی دارند و ظروف نقره و شبه نقره یا سرویس ظروف مسی بسیار است. باید ببینید که شما از چه نوع از این ظروف را انتخاب می کنید نقره مانند طلا جرو فلزات بسیار ارزشمندی هستند و قیمت آنها افزایش و کاهش پیدا می کند به دلیل اینکه تغییر آن متناسب با بازار جهانی نقره و طلا می باشد و زمانی که می خواهید خرید کنید.دقت داشته باشید یا فردی که آشنا است به ظروف را همراه خود ببرید و در زمان خرید ظروف نقره حتما از فروشنده بخواهید که وزن و عیار را در فاکتور خرید ثبت کندو شناسنامه و فاکتورخرید را به شما بدهد و زیرا از الزامات خرید ظروف نقره است.

 

ظروف نقره دکوری

با توجه به نحوه ساخت و قلم زنی ظروف نقره، محصولات تولید شده تنوع زیادی را خواهند داشت که شامل: ظروف دکوری، چای خوری، غذاخوری، گلدان و غیره می باشد. تولید ظروف نقره دارای قدمتی چند ساله می باشد که معمولا از ترکیب مس، برنج و نیکل با یکدیگر برای ایجاد ساختمان درونی آنها استفاده می شود.

نحوه ساخت این ظروف به این صورت است که در ابتدا باید قطعا به شکل جداگانه ای ساخته شوند و سپس آنها را به یکدیگر متصل می کنند تا شکل ظرف مورد نظر ایجاد شود. در مرحله بعدی با استفاده از روش آبکاری و جلاسنج ظروف مسی روی آن را می پوشانند و در انتها با روشهای مختلفی مانند: میناکاری، ملیله کاری و فیروزه کوبی نقش و طرحهای مختلفی روی آن ایجاد می شود که با توجه به سختی و میزان پیچیدگی طرحها قیمت آنها نیز تغییر می کند و ظروف ارزش بالاتری پیدا می کنند.

استفاده از ظروف نقره اصفهان چه مزیت هایی دارد؟

موارد زیادی وجود دارند که در قیمت ظروف نقره دکوری و ظروف مسی الماس تراش تاثیر می گذارند که در این بخش به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد.

عوامل موثر بر قیمت ظروف نقره به شرح زیر می باشند:

  • قدمت ظروف و سالی که ساخته شده اند از موارد تاثیرگذار بوده و هر چه ظروف قدیمی تر باشند قیمت آنها نیز بالاتر می رود.
  • ظروفی که در ساخت آنها از سنگهای قدیمی مانند فیروزه استفاده شده است قیمت بیشتری را دارند.
  • بعضی از ظروف دارای شناسنامه هستند که این عامل نیز باعث افزایش قیمت ظروف نقره می گردد.
  • اینکه ظروف چند پارچه باشند نیز مهم است و هر چه تنوع بیشتری داشته باشند به طبع قیمت بالاتری نیز دارند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز