خبرگزاری کار ایران

کابل شبکه ایرانی با برند کالوات محصول شرکت رایا تدبیر کویر

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۴۷۴

کابل شبکه یکی از محصولات جانبی مورد نیاز متخصصان شبکه‌های کامپیوتری است. کابل‌های شبکه در ‌مدل‌های مختلف توسط برند‌های متفاوت تولید و در بازار عرضه می‌شوند. شما می‌توانید کابل شبکه را از طریق ‌فروشگاه‌های تجهیزات شبکه خریداری کنید.

کابل شبکه چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از مهمترین تجهیزات شبکه که در فروشگاه­های تجهیزات شبکه موجود می­باشد کابل شبکه است. در واقع کابل شبکه وظیفه­ ی ایجاد ارتباط بین دستگاه ­های شبکه، انتقال اطلاعات و داده­ ها بین سایر تجهیزات و ... را برعهده دارد. هنگام خرید کابل شبکه، باید عواملی از قبیل فرکانس، حداکثر سرعت و فاصله بین تجهیزات شبکه را در نظر بگیرید.

معرفی برند کالوات

برند کالوات از برترین برند‌های تولید‌کننده تجهیزات شبکه می‌باشد. شرکت رایا تدبیر کویر که در سال ۱۳۸۸ ‌تأسیس شده در زمینه‌ی تولید انواع کابل شبکه فعالیت می‌کند. از محصولات مهم شرکت رایا تدبیر کویر می‌‌توان به موارد زیر اشاره کرد: ‌

  • تولید انواع کابل شبکه در گروه cat5, cat6, cat6a, cat7 در انواع utp, sftp با روکش های pvc, lszh, pe ؛
  • تامین انواع کیستون شبکه؛
  • تولید انواع پچ‌کورد شبکه، پچ پنل، اتصالات فیبر نوری و ...

کابل شبکهcat6‌  ایرانی

کابل های شبکه براساس عواملی مانند پهنای باند و سرعت و سایر مشخصات الکتریکی به مدلهای مختلف تقسیم می­شوند. کابل شبکه ‌cat6‎‌ از انواع کابل شبکه ایرانی می­باشد که در فروشگاه های تجهیزات شبکه موجود است. کابل ‌شبکه ‌cat6‎‌ توسط برندها و شرکتهای مختلف تولید و در بازار عرضه می­شود.   کابل شبکه‎ CAT6 ‎در انواع مدل ‌ها تولید می­شود. کابل شبکه ‌cat6‎‌ ایرانی کالوات در مقایسه با نوع خارجی آن کیفیت بهتر و قیمت ‌مناسبتری نیز دارد. شما می­توانید با خرید این نوع کابل شبکه ایرانی برای پروژه های ساختمانی در هزینه های ‌مربوط به کابل کشی ساختمان ها صرفه جویی کنید. در کل، قیمت کابل شبکه ایرانی cat  6  با توجه به عواملی از قبیل جنس روکش یا حجم سفارش مدنظرتان متغیر می­باشد. بنابراین، شما می­توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان فروش شرکت، از آخرین قیمت کابل شبکهcat6‎‌  ایرانی ‎ مطلع شوید.

 

کابل شبکه ایرانی

کابل شبکه­ی ایرانی کالوات  در مقایسه با سایر کابل های شبکه دارای کیفیت بالاتری می­باشد. شما می­توانید تجهیزات شبکه کالوات را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت از طریق تماس با تیم فروش شرکت رایا تدبیر کویر خریداری کنید. در کل می­توان گفت که خرید کابل شبکه ایرانی می­تواند راه خوبی برای کاهش هزینه­های انجام پروژه­های ساختمانی باشد. شرکت رایا تدبیر کویر از شرکتهای برتر تولید کننده­ی تجهیزات شبکه با کیفیت و مرغوب می­باشد. تنوع محصولات شرکت رایا تدبیر کویر بالا است و می­توانید هر یک از محصولات موردنظرتان را با ویژگی­ها و مشخصه­های دلخواه خریداری کنید.

مزایای کابل شبکه ایرانی

خرید کابل شبکه ایرانی با برند کالوات مزایایی به همراه دارد. از مزایای این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره ‌کرد: ‌

  • اولین کارخانه­ ی تولید کننده ی کابل شبکه با تضمین تست فلوک پرمننت بالای dB 5 کلیه کابل های شبکه تولید شده.
  • کابل­های شبکه­ی cat6a‌ و ‌cat7‎‌ برای اولین بار در ایران توسط شرکت رایا تدبیر کویر تولید شده اند.
  • ارائه راهکارهای پسیو شبکه به صورت end to end

خرید کابل شبکه  از فروشگاه­های معتبر

یکی از محصولات مورد نیاز متخصصان شبکه‌های کامپیوتری، کابل شبکه است. انتخاب بهترین کابل شبکه یکی ‌از دغدغه‌های بسیاری از افراد است. بنابراین، باید کابل شبکه‌ی تولید شده توسط برند‌های معتبر را خریداری ‌کنید. یکی از این برند‌های شناخته شده، کالوات است. شما می‌توانید کابل شبکه کالوات ‌ساخته شده توسط شرکت رایا تدبیر کویر را از فروشگاه-‌های مختلف عرضه‌کننده تجهیزات شبکه یا بخش فروش شرکت خریداری کنید. قیمت ‌محصولات براساس نوع محصول و مشخصه‌های آن متغیر می‌باشد.

قیمت کابل شبکه ایرانی

شما می­توانید برای خرید کابل شبکه کالوات رایا تدبیر به فروشگاه تجهیزات شبکه معتبر مراجعه کنید. معمولاً در فروشگاه­های اینترنتی می­توانید پس از سرچ محصول موردنظر یعنی کابل شبکه، مدلهای مختلف کابل، قیمت و مشخصات فنی را مشاهده کنید. به دلیل اینکه کابل­های شبکه در مدلهای مختلف در بازار موجود می باشند با قیمتهای متفاوت نیز عرضه می­شوند. بنابراین، نوع کابل، شرکت تولید کننده روی افزایش یا کاهش قیمت این محصول تاثیر می گذارند.

اطلاعات کلی درباره ی محصولات شرکت رایا تدبیر کویر

محصولات شرکت رایا تدبیر کویر به صورت end to end در صورت نیاز مشتریان به فروش می­رسد. اگر تمام تجهیزات پسیو شبکه را از یک برند انتخاب کنید، شبکه دارای راندمان بهتر و بالاتری خواهد بود. شرکت رایا تدبیر کویر محصولات خود را با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و با استفاده از دستگاه­های پیشرفته تولید و روانه بازار می­کند.

در کل می­توان گفت که در این شرکت برای تولید تجهیزات پسیو شبکه تمام استانداردهای جهانی رعایت شده است و شما می توانید با قیمتی مناسب بهترین تجهیز پسیو شبکه در بازار ایران را خریداری فرمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز