خبرگزاری کار ایران

انواع پوشه دکمه دار دخترانه به همراه قیمت

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۴۱۶

یکی از کالاهایی که برای نظم بخشیدن به وسایل و اسناد شخصی مورد استفاده قرار می گیرد پوشه دکمه دار بوده است که انواع و رنگ های مختلفی نیز دارد.

یکی از مهمترین اقلام اداری که برای نظم بخشیدن به برگه ها مورد استفاده قرار می گیرد پوشه دکمه دار است که در مدلهای دخترانه و پسرانه تولید شده و ممکن است از جنس چرم پارچه ای و یا پلاستیکی ساخته شود.

بدون شک نظم بخشیدن به محیط کار و یا تحصیل تاثیر مستقیمی بر راندمان کاری افراد گذاشته و در وقت آنها هم صرفه جویی خوبی به عمل می آورد به همین منظور برخی از تجهیزات و ابزارها برای منظم کردن لوازم شخصی افراد در موقعیتهای مختلف اجتماعی و یا اداری طراحی شده اند که بدون شک پوشه دکمه دار یکی از کاربردی ترین آنها به حساب می آید. برای ارتباط با آراد برندینگ سایت ما به آدرس اینترنتی موجود در هر زمانی فرصت هست و شما می توانید با اختیار خود ابعاد پوشه و همینطور رنگ و طرح و تعداد آن را انتخاب کنید

 

تصور کنید یک دانش آموز، دانشجو و یا حتی کارمند با انبوهی از برگه ها و کاغذ کرافت مواجه باشد که احتمالا بر روی هر یک اطلاعات مهمی درج شده و باید به خوبی مورد محافظت قرار بگیرند و در صورت مفقود و یا پاره شدن خساراتی را به دنبال خواهند داشت.

البته طراحی پوشه ها بسیار متنوع است و حتما در بازار با نمونه های بدون دکمه آن هم مواجه شده اید اما آنچه نمونه یاد شده را نزد مصرف کنندگان محبوب کرده است همین ضریب امنیت بالای آن می باشد که کمک می کند اولا تمامی اسناد و برگه ها به خوبی دسته بندی شوند و دوما اطمینان کاملی در مورد در امان ماندن آنها وجود خواهد داشت.

 

 

پوشه دکمه دار دخترانه

برای جلب رضایت هر طیف از مصرف کنندگان پوشه دکمه دار دخترانه مناسب با سلایق آنها طراحی و تولید می شود به عنوان مثال نمونه های دخترانه اغلب از رنگ جذاب و شادی بهره می برند و حتی در برخی از نمونه ها می توان تصاویر چاپی مانند گل و بته و یا شخصیتهای انیمیشنی را هم مشاهده کرد.

انواع پوشه دکمه دار دخترانه به همراه قیمت

برای تهیه پوشه دکمه دار باید بدانید تفاوت هر مدل با دیگری چیست زیرا در غیر اینصورت ممکن است با خرید محصولی اشتباه هرگز نتوانید بهره کافی را از آن برده و حتی برایتان بدون استفاده شود پس پیش از خرید به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • سایز: انواع پوشه های دکمه دار بر طربق قطع بندی استاندارد کاغذ طراحی و تولید می شوند و برای کاغذهایی در سایز A1 تا A5 و یا بزرگتر پوشه های جداگانه ای وجود دارد.
  • رنگ بندی: در بسیاری از موارد طبقه بندی و جداسازی برگه های مختلف با کمک رنگ متفاوت پوشه ها انجام می گیرند به عنوان مثال فرد قادر است بدون اتلاف وقت و فقط با رفتن به سراغ پوشه قرمز دسترسی سریعی به نوع خاصی از اسناد را پیدا کند.
  • ضخامت: آنچه کیفیت یک پوشه را تضمین می کند ضخامت پلاستیک چرم و یا پارچه ای است که پوشه با آن ساخته شده است بدیهی می باشد هرچه ضخامت محصول بیشتر باشد از کیفیت بالاتری هم برخوردار خواهد بود.
  • طرح: برخی از پوشه های دکمه دار حاوی تبلیغات بر روی جلد هستند که برخی از مشتریان آن را نپسندیده و مایل به خرید نمونه های ساده می باشند پس انتخاب پوشه همراه و یا فاقد تبلیغات بر عهده مشتری است.

 

پوشه دکمه دار کوچک

برای جمع آوری اسناد و مدارک و برگه های خیلی مهم مانند کاغذ کرافت در مکان های اداری پوشه بهترین انتخاب است که دارای انواع مختلفی است و مهمترین و بهترین و پر استفاده ترین نوع این پوشه ها مربوط به انواع پوشه دکمه دار کوچک می باشد زیرا اطمینان نگهداری اسناد درون آنها بالا است به همین خاطر بیش از انواع دیگر پوشه مورد توجه قرار گرفته اند.

انواع پوشه دکمه دار دخترانه به همراه قیمت

ابعاد پوشه دکمه دار کوچک کوچک پوشه دکمه دار برای نگهداری کردن از مدارکی که نیاز به جای کم دارند استفاده می شوند و تولید کنندگان آنها را با توجه به نوع نیاز فراوانی که به این پوشه ها در زمینه های مختلف وجود دارد تولید می کنند تا جایی هم که امکان دارد در بین آنها از رنگها و طرحهای مختلف استفاده می‌کنند تا تنوع در بین آنها بالا باشد.

جنس پلاستیکی این پوشه ها نسبت به آب و رطوبت حساس نیست و به هیچ عنوان آب قسمت درونی آنها نفوذ پیدا نمی کند و همین عامل باعث شده است که با اطمینان خاطر برگه های کاغذی مهم را درون آنها نگهداری کنیم و نگران خیس شدن آنها نباشیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز