خبرگزاری کار ایران

راهنمای شما برای خرید گل برای خودتان

توقف کنید و رزهای تازه بریده شده را بو کنید ... به معنای واقعی کلمه!

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۸۳۱

حتی ویرجینیا وولف به قدرت خرید گل برای خود اعتقاد داشت. در رمان کلاسیک خانم دالووی ، سطر آغازین آن چنین است: «خانم دالووی گفت که خودش گل‌ها را می‌خرد».

 

 

حتی ویرجینیا وولف به قدرت خرید گل برای خود اعتقاد داشت. در رمان کلاسیک خانم دالووی ، سطر آغازین آن چنین است: «خانم دالووی گفت که خودش گل‌ها را می‌خرد».

همان کاری را که خانم دالووی انجام می دهد انجام دهید. اگر شما مادر هستید، لازم نیست منتظر بمانید تا فرزندانتان گل های مورد علاقه شما را بخرند. مجرد یا شریک؟ لازم نیست منتظر بمانید تا به شما یک دسته گل رز به شما هدیه دهد. هر کسی می‌تواند با خیال راحت گل‌های شاخه‌دار تازه را فقط برای خود بخرد.

دلایل زیادی وجود دارد که چرا باید این کار را انجام دهید - و حتی علمی برای حمایت از آن وجود دارد.

چرا باید برای خودتان گل بخرید؟

1. انتخاب مناسبی برای انرژی بخشیدن به روز شما است. تحقیقات دانشگاه هاروارد نشان می‌دهد که نگاه کردن به گل‌ها در اول صبح، خلق و خوی شما را تقویت می‌کند. پس عاقلانه است که یک گلدان گل را به صورت استراتژیک در جایی قرار دهید که بتوانید به محض بیدار شدن از خواب آن را ببینید، شاید روی پاتختی، سینک حمام یا پیشخوان آشپزخانه.

2. جرقه شادی و سایر احساسات خوب را بر می انگیزد.  گل‌ها نه تنها شما را پرانرژی‌تر می‌کنند، بلکه تحقیقات انجام‌شده در دانشگاه راتگرز تأیید می‌کند که آنها شما را راضی‌تر، خوش‌بین‌تر و در کل شادتر می‌کنند.

3. باعث ایجاد خلاقیت می شود.  چه در دفتر کار کنید و چه در خانه، تحقیقات دانشگاه A&M تگزاس می گوید که افزودن گل به فضای کاری شما می تواند عملکرد خلاقانه و مهارت های حل مسئله شما را بهبود بخشد.

4. تسکین دهنده اصلی استرس است. روز بدی داشتی؟ تحقیقات دانشگاه فلوریدا شمالی  نشان می دهد که داشتن گل در خانه فقط برای چند روز سطح استرس شما را کاهش می دهد.

5. احساس شفقت و مهربانی نسبت به دیگران را افزایش می دهد. وقتی برای خودتان گل می‌خرید، برای اطرافیانتان نیز مفید است. در مورد گل ها صحبت کنید که باعث شادی و پخش آن می شوند! تحقیقات دانشگاه هاروارد  نشان داد افرادی که با گل ها زندگی می کردند این تفاوت قابل توجه را در کمتر از یک هفته احساس کردند.

خرید دسته گل به صورت حضوری یا آنلاین

توقف کنید و رزهای تازه بریده شده را بو کنید ... به معنای واقعی کلمه!

برای گزینه سازگارتر با محیط زیست (و مقرون به صرفه!) ، همیشه بهترین کار خرید محلی است. این ردپای کربن گلهای تازه شاخه بریده از مزرعه تا گل فروشی را محدود می کند. مطمئناً گلهای بسیار تازه تری نیز دریافت خواهید کرد!

از طریق گوگل مپ  می توانید یک گل فروشی محلی قابل اعتماد در نزدیکی خود پیدا کنید .

اگر واقعاً باید آنلاین سفارش دهید، یک سرویس تحویل گل را انتخاب کنید که با گلفروشان منطقه شما همکاری می کند. سیتی گل ، وبسایت گل ستان یا  انگور را امتحان کنید  . گل آرایی آنها همیشه دست ساز و توسط گلفروشان محلی تحویل داده می شود.

اگر می‌خواهید کار خود را به سطح بالاتری ببرید و به طور منظم، خدمات اشتراکی برای کیت‌های گل آرایی وجود دارد که تمام گل‌ها و ابزارهای مورد نیاز برای ایجاد دسته گل خود را دارد.

بهترین گل هایی که می توانید برای خودتان بخرید چیست؟

بیایید آنها را بر اساس رنگ دسته بندی کنیم و آن را با یک پودر غوطه ور تطبیق دهیم

1. گلهای صورتی زیبا که شما را خوشحال می کند

صورتی رنگی شیرین و جذاب است و درست مانند رنگ قرمز معمولاً با عشق و عاشقی همراه است. پس هیچ گلی بهتر از شکوفه های صورتی وجود ندارد که می گویند تو را دوست داری.

توقف کنید و رزهای تازه بریده شده را بو کنید ... به معنای واقعی کلمه!

دلیل دیگری برای خرید گل رز جاودان نیاز دارید؟ به خصوص زمانی که احساس اضطراب یا استرس می کنید؟ طبق علم ، رنگ صورتی اثر آرام بخش دارد .

در مورد اینکه چه نوع گلی برای خود بخرید، گل صد تومانی یکی از دوست‌داشتنی‌ترین گزینه‌های موجود در اطراف است، و انواع صورتی آن ممکن است بیشترین قابلیت اینستاگرام را داشته باشد.

با این گزینه های گل صورتی به خود عشق بورزی نشان دهید: گل رز، هورتانسیا، ارکیده (ارکیده های بریده تقریباً بیشتر از هر گل بریده دیگری دوام می آورند!)

2. گل های قرمز به عنوان نماینده قدرتمند قدرت

به همه غواصان مستقل که قوی، شجاع و نترس هستند فریاد بزنید شکوفه های قرمز برای شما عالی هستند. رنگ آتشین قوی ترین احساسات مرتبط با اشتیاق و قدرت را برمی انگیزد.

بنابراین، اگر می‌خواهید اعتماد به نفس، هیجان، خودانگیختگی را تراوش کنید و کمی انرژی بیشتری در دنیای خود بگذارید، اینها شکوفه‌های تازه‌ای هستند که باید بخرید. در نظر بگیرید که این کراوات قدرتی است اما به شکل گل.

با این گزینه های گل قرمز جسور باشید: گل داوودی، آماریلیس، کوکب

3. گل های بنفش که به طرز غیرممکنی زیبا هستند

رنگ بنفش از دیرباز با سلطنت همراه بوده است. بنابراین اگر می خواهید احساس زیبایی سلطنتی داشته باشید، یک دسته گل تازه از گل های بنفش است.

نه تنها این، بلکه گفته شده است که رنگ بنفش به شما احساس خلاقیت می دهد. شما قبلاً می دانید که گل ها عملکرد خلاقانه را بهبود می بخشند. اگر نوع بنفش را انتخاب کنید؟ این دو برابر تاثیر خلاقانه است!

اگر به موفقیتی دست یافته اید مهم نیست این برد چقدر بزرگ یا کوچک باشد هدیه دادن گل های بنفش به خودتان نیز راهی عالی برای تجلیل از شما است.

و چه راه بهتری برای خرید گل‌های بنفش تازه بریده شده از بازدید از مزرعه اسطوخودوس و چیدن گل‌ها توسط خودتان.

با این گزینه های گل بنفش خلاقیت به خرج دهید: اسطوخودوس، ژربرا دیزی، کوکب

4. گل های زرد برای آوردن نور خورشید به زندگی شما

توقف کنید و رزهای تازه بریده شده را بو کنید ... به معنای واقعی کلمه!

به قول ونسان ون گوگ، "زرد چقدر شگفت انگیز است. نشان دهنده خورشید است." و با آن احساسات درخشانی که برمی انگیزد می آید: شادی، اشتیاق، خوش بینی. (به همین دلایل است که زرد روشن یکی از رنگ های پنتون 2021 است.)

هنگامی که می خواهید شادی بیشتری به روز خود بیافزایید، یک گل آرایی زرد روشن را انتخاب کنید که مطمئناً کار را انجام می دهد.

مجموعه ای از گزینه های گل زرد آفتابی: آفتابگردان، دیزی، لاله

5. گل های سفید برای شروع جدید

شروع جدید لازم نیست فقط در مورد عروسی باشد. رنگ سفید نماد تولد دوباره است، و چه در حال شروع یک کار جدید باشید، چه شاید به تازگی مادر یا پدر جدیدی شده اید، یا حتی اگر به سادگی آغاز هفته جدید باشد، می توانید شروعی تازه را با گل های بریده سفید تازه جشن بگیرید. . این ساده، خالص است و به شما احساس زیبایی می دهد.

با این گزینه های گل سفید از نو شروع کنید: گاردنیا، گل رز، میخک

یک دسته گل از گل‌های فوق‌الذکر را بردارید، آن‌ها را در جایی که بیشتر وقت خود را در خانه یا محل کار می‌گذرانید قرار دهید و از مزایای شکوفه‌های تازه بریده شده لذت ببرید که تمام مواد شیمیایی شادی‌بخش مغز شما مانند دوپامین، اکسی توسین و سروتونین را تحریک می‌کند.

اما اگر شروع به فکر کردن کردید: "این یک عادت گران قیمت است!" این فکر را در جوانی خفه کن شما مجبور نیستید هفته به هفته برای خود گلهای تازه و تازه بخرید. به روش صحیح از آنها مراقبت کنید و ممکن است فقط یک یا دو بار در ماه یک دسته گل جدید بخرید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز