خبرگزاری کار ایران

برای تهیه مربا آلبالو خانگی چه اقداماتی نیاز است؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۲۵۷

یکی از معروف ترین مواد غذایی مورد استفاده در وعده صبحانه مربای آلبالو می باشد که طعم خاص و بی نظیری داشته و در همه فروشگاه ها قابل دسترس است.

در اکثر فروشگاه های موادغذایی و سوپرمارکتها به راحتی می توانید مربا آلبالو شیرین را در سایزهای مختلفی تهیه نمایید و قیمت مرباهای آلبالو با توجه به میزان مرغوبیت مواد اولیه ای که برای تهیه ی آن مورد استفاده قرار می گیرد، حجم مربا، نوع بسته بندی و شرکتی که به تولید آن می پردازد متغیر می باشد.

اگر می خواهید خودتان در منزل مربای آلبالو درست نمایید با آراد برندینگ همراه باشید. ابتدا باید آلبالوهای مرغوب را از بازار خریداری نمایید و بعد از شستشو و خشک نمودن، هسته ی آنها را کاملا از میوه جدا نمایید توجه داشته باشید آلبالوها کاملا خشک شده و عاری از هرگونه رطوبتی باشند.

سپس بعد از درست کردن مربا می توانید به طور دلخواه آن را در داخل ظروف شیشه ای درب دار بریزید و آنها را در یخچال نگهداری کنید و سپس مورد استفاده قرار دهید.

لازم به ذکر است برای بسته بندی مرباهای خانگی از شیشه هایی کاملا استریلیزه استفاده نمایید و در هنگام پختن مربا به هیچ وجه درب آن ظرف را نبندید زیرا بستن درب موجب ایجاد تغییر رنگ در مربا می گردد. اگر قصد دارید به مرباهای خانگی خود اسانسی جهت افزایش طعم آن اضافه نمایید بهتر است این عمل را در مرحله ی آخر پخت مربا انجام دهید تا عطر خوبی به مربا ببخشد.

به علاوه بهترین نوع ظرف برای درست کردن مربا ظروف مخصوص لعابی می باشد یک نکته ی مهم که باید در پختن مربای خانگی مورد توجه قرار گیرد پیشگیری از شکرک زدن آن می باشد و عاملی که موجب شکرک زدن انواع مرباها می شود.

جوشیدن طولانی مدت آن است که به منظور رفع این مشکل بهتر است مقداری از آب جوش را در داخل ظرف مربا بریزید و کل محتویات مربا را چندین دفعه به خوبی جوش دهید تا اثر هیچ گونه شکرکی در آن دیده نشود.

 

مربا آلبالو خانگی

بسیاری از افراد برای این که بتوانند محصولات و میوه های خودشان را به صورت ارگانیک و طبیعی تهیه کنند مربا آلبالو و یا مربای هویج را به روشهای خانگی تهیه می کنند که قصد داریم در ادامه مطلب با روش تهیه آن بیشتر آشنا شویم.

ابتدا برای دست کردن این مربا احتیاج هست میوه آلبالو را به میزان لازم تهیه کنید و هسته آن را به وسیله هسته گیر جدا کنید سپس آن را در یک قابلمه بزرگ به صورت لایه لایه همراه با شکر بریزید و اجازه دهید به مدت چند ساعت بماند و کمی آب بی اندازد سپس این مواد را در روی شعله متوسط قرار می دهید تا به حال جوش در بیاید و روی آن به صورتی که کف کند در بیاید سپس با استفاده از یک قاشق کفهای آن را جدا می کنیم تا مربای ما به صورت شفاف تری آماده شود.

برای تهیه مربا آلبالو خانگی چه اقداماتی نیاز است؟

بهتر است مربا آلبالو خانگی را به مدت 30 الی 45 دقیقه روی حرارت قرار داد تا کیفیت نهایی به صورت مطلوبی در بیاد لذا زمانی که مربا غلظت و قوام کافی را پیدا کرد زیر شعله را خاموش کرده و به آن چند قطره آب بیمو تازه اضافه می کنیم.

بعد از این که مربا کاملا خنک شد آن را در ظروف شیشه ای تمیز ریخته و درب آن را به خوبی ببندید تا از ورد میکروب جلو گیری شود لذا این محصول را باید در جایی خنک و یا در یخچال قرار دهید تا میزان ماندگاری آن افزایش پیدا کند.

 

قیمت مربا آلبالو

یکی از مواردهایی که بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد و افراد در صبحانه از آن استفاده می کنند مربای آلبالو نام دارد که محصولی با کیفیت بوده و افراد زیادی خواهان آن هستند قیمت مربا آلبالو با توجه به نوع برند و وزنی که دارد متغیر بوده و شما با توجه به اینکه چه میزانی استفاده دارید می توانید این محصولات را تهیه فرمایید.

برای تهیه مربا آلبالو خانگی چه اقداماتی نیاز است؟

قیمت مربا آلبالو که در فروشگاه ها خریداری می کنید نسبت به مربا خانگی از کیفیت کمتری برخوردار هستند لذا پیشنهاد می شود شما این محصولات را به صورت خانگی تهیه کنید و از آنها نیز استفاده کنید.

محصولاتی که در خانه درست می شوند از بهداشت بیشتری برخوردار بوده و همچنین این مرباها می توانند به صورت خانگی دارای نوع مورد دلخواه شما باشند زیرا بعضی افراد این محصولات را بصورت شل تر و رقیق تر استفاده می کنند و برخی از افراد محصولات را سفت تر استفاده می کنند به همین علت شما می توانید مربای مورد نظر و دلخواه خود را تهیه کرده و از آنها بیشتر لذت ببرید. برای خرید مرباها کافیست به سایت ما مراجعه کنید و از قیمت دقیق و آنلاین آن با خیر شوید.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز