خبرگزاری کار ایران

انواع مقوا اشتنباخ سفید و قیمت خرید آن

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۲۵۶

مقوا اشتنباخ یکی از محصولات با کیفیت و مرغوبی می باشد که به علت ضخامت و دوام بالایی که دارد در عرصه هنرها و صنایع دستی مورد استفاده قرار می گیرد.

مقوای زیبا و فوق العاده اشتنباخ در واقع بر روی سطح آن پرز دیده شده و کاملاً یکنواخت و صاف به نظر می‌رسد در انواع مختلف کتانی با درصدهای مختلف برای کارها و پروژه های هنری متنوع تهیه و تولید شده است رنگ های روغنی را در مقوا های وسترن باغ می‌توانید به‌راحتی ببینید که بعضی از آنها دارای بافت بوده و بعضی ها بدون بافت برای هنرمندان ارسال میگردد و تعدادی از مقوا های درجه یک اشتنباخ بدون بافت و اسید می باشد که می توانید برای بروشور و تولید کارت ویزیت و چاپ لیزری و بسیاری از چاپ های زیبا از مقوا بهره ببرید و گواش و آبرنگ و بسیاری از نقاشی‌ها هم روی آن جواب میدهد.

هم اکنون در بازارهای داخلی کشورمان در اکثر لوازم التحریری ها و همچنین در میان مشتریان خارجی در کشورهای دیگر خرید و فروش و معاملات در زمینه مقوا های محکم و مقاوم است و افزایش بسیار زیادی پیدا کرده آنها بر اساس سایز و ابعاد و وزن و کاربردها و دیگر ویژگی‌های مشخص و فوق‌العاده‌ای که دارند قیمت‌گذاری خواهند شد و می توانید جزئیات و قیمت و ابعاد آن و تصاویر آنها و رنگی که دارند را در فروشگاه های آنلاین به صورت تصویری مشاهده کنید از فروشنده های آراد برندینگ نیز کمک بگیرید.

مقوایی زیبا و متمایز اشتنباخ در رنگ مشکی سفید نارنجی و کرم و قرمز و صورتی و انتخاب های رنگهای دیگر در لوازم التحریری ها و فروشگاه ها و نمایندگی های ما موجود بوده که متناسب با طراحی خاصی که دارید می توانید متناسب با هنر و پروژه خود بهترین رنگ و طرح آن را در ضخامت ای که دوست دارید انتخاب کنید.

 

مقوا اشتنباخ سفید

مقوا اشتنباخ سفید با کیفیت بالایی اینجا ارائه می شود این محصول در صنعت بسته بندی کالاها موارد مصرف زیادی دارد و برای محافظت از انواع کالاها به کار گرفته می شود این مقواها در صنایع مختلف نیز استفاده می شوند و در کارخانه های تولید و بسته بندی مواد بسیار به کار گرفته می‌شوند مقواها مزایای زیادی دارند در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاوم بوده و وزن آن ها استاندارد می باشد از مزایای استفاده از این مقوا این است که قیمتی بسیار خوب و ارزان دارند و با کارایی عالی خود از تحمیل هزینه های اضافی جلوگیری می کنند.

انواع مقوا اشتنباخ سفید و قیمت خرید آن

مقوا اشتنباخ سفید از انواع مواد و محصولات در برابر آسیب های مختلف محافظت می کند مقاومت و استحکام آن ها بالا است و برای انواع بسته بندی ها به کار می روند زیرا در برابر انواع فشارهای بالا مقاوم و محکم هستند این مقواها به دلیل وزن مناسب و خوب مقاومت حداکثری و استحکام بالا در برابر انواع نیروها دارند و از هرگونه خطرات احتمالی جلوگیری می کنند برای بسته بندی انواع تجهیزات و وسایل دیگر نیز این مقواها را استفاده می کنند.

این مقوا بسیار مستحکم و مقاوم بوده و مناسب کاربردهای مختلف است در برابر شرایط مختلف و انواع آسیب ها دوام و پایداری زیادی دارد دارای ضخامت استاندارد و مناسب می باشد، به روش های پیشرفته با استفاده از دستگاه های مدرن تولید شده و وزن مناسبی دارد.

 

خرید مقوا اشتنباخ

انواع مقوا اشتنباخ بزرگ از دیرباز مورد استفاده مردم قرار گرفته بود و حتی امروزه هم کاربردهای زیادی در بین افراد خریدار دارا می باشند. این محصول که یک نوع پر کاربرد از مقوا های موجود در بازار است توسط افراد کارمند و دانش آموزان و دانشجوها همیشه برای نگهداری اسناد مختلف و مدارک گوناگون به کار گرفته می شود.

مقوا های بزرگ کارایی خارق العاده ای در اداره جات و مدارس برای نگهداری پرونده های کارکنان اداره ها و دانش آموزان دارند. مقوا های مورد نیاز خود را در خانه نیز می توانید به کار برید و به این طریق مدارک خود را به خوبی نگهداری نمایید.

انواع مقوا اشتنباخ سفید و قیمت خرید آن

باید بگوییم که این دسته از مقوا ها را می توانید به تعداد زیاد سفارش دهید و این در صورتی امکانپذیر می باشد که نیاز به تعداد هر چه بیشتری از این نمونه های بزرگ و کلاسیک آن داشته باشید. خرید مقوا اشتنباخ که به طریق عمده در اختیار شما قرار داده می شوند درجه کیفی مطلوبی دارند.

این کالاها را می توانید بر حسب نیاز خود و پس از سنجش احتیاجی که به این محصولات مقوایی دارید سفارش دهید. تمام اشخاصی که به عنوان مسئولین اداره ها و مدیران مدارس در جامعه کار می کنند می توانند روش خرید به صورت کلی و یا عمده را در نظر گیرند و به این صورت این کالاها را طبق خواسته خود خریداری کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز