خبرگزاری کار ایران

کارشناس روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کاشان:

نمایشگاه «سلیمان کربلا» در کانون جوانه‌های آموزش و پرورش کاشان برپا شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۵۶

کارشناس روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کاشان از برپایی نمایشگاه هنری سلیمان کربلا در کانون جوانه های این مدیریت خبر داد.

ایلنا: کار‌شناس روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کاشان از برپایی نمایشگاه هنری سلیمان کربلا در کانون جوانه‌های این مدیریت خبر داد.

«سعید بهکام» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب گفت: در این نمایشگاه ۶۰ اثر بر‌تر از مجموع ۱۵۰ اثر دانش آموزان شرکت کننده در سوگواره سلیمان کربلا در قالب آثار نقاشی، عکاسی، پوستر و صنایع دستی به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: دومین سوگواره هنری سلیمان کربلا با هدف احیای پیوند فرهنگ و هنرمذهبی و نیز تشویق نسل جوان به خلق آثار مذهبی و ایجاد فضای تفکر حسینی در جامعه با مشارکت دانش آموزان کاشان برگزار شد.

وی اظهار داشت: در بخش نقاشی و تصویرسازی، نرگس سیم چی‌زاده، فاطمه علاماتی، فاطمه سادات ابراهیمی جاوید، هانیه پایدار، فاطمه خرازیان، سپیده شائمی و هانیه علیان‌پور رتبه‌های بر‌تر را کسب کردند.

به گفته وی، در بخش عکس، آثاری از فریبا جوکار، زینب چراغ بیگی، فاطمه سیدی، و در بخش بخش پوس‌تر و گرافیک آثار ملیحه اصولی، مهدیه شیری، نسرین جعفری، فاطمه قاسمی و مریم شعیری، صاحب عنوان بر‌تر شدند.

کار‌شناس روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: در بخش نقاشی خط و ترکیب مواد، الهام شجری - رقیه دلیری - زینب مسگری - زهرا مصطفایی و در بخش ویژه پوس‌تر و عکس جشنواره، کوثر مداحی - فاطمه سادات امامی زواره صاحب رتبه‌های بر‌تر شدند.

بهکام گفت: نمایشگاه سلیمان کربلا، از هفتم تا ۱۵ دی ماه در کانون جوانه‌های مدیریت آموزش و پرورش کاشان برپا خواهدبود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز