خبرگزاری کار ایران

قیمت طعمه ماهی خوب را از کجا می توان استعلام گرفت؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۶۶۶

یکی از تفریحاتی که امروزه رواج پیدا کرده، ماهیگیری می باشد، البته اکثر این ماهی گیریها به صورت آماتور و کاملا مبتدیانه صورت می گیرد، ولی در مقابل بسیاری از ماهیگیران حرفه ای نیز وجود دارند که همگی برای یک صید موفق نیاز به طعمه مناسب دارند.

مانند محصولات بسیار زیادی در اینترنت و به صورت حضوری به فروش میرسد اما متاسفانه تایگرناتس محصولی است که بسیار کمیاب است و مانند سایر محصولات دیگر نیست که در هر فروشگاه و بازاری به وفور یافت شود.وقتی در اینترنت محصکل تایگرناتس را جستجو میکنید سایت های معتبر فروش برای شما نمایش داده میشوند.و میتوانید با ارتباط گیری با کارشناسان محصول خود را به راحتی خریداری کنید.

شرکت بزرگ ما بصورت تخصصی و کاملا حرفه ای تجارت را پیش میبرد و شامل بیش از ۱۰۰۰ پرسنل مستقیم و حضوری میباشد و بصورت تخصصی در تجارت محصولات زیادی در بازار کار میکند تایگرناتس یکی از همین محصولات است.تایگرناتس میتواند با قیمت های بسیار مختلفی در فروشگاه های مختلف عرضه شود،شرکت آراد برندینگ بدون واسطه در تجارت آن کار می کند،میتواند بهترین قیمت را عرضه کند برای اطلاعات بیشتر و نحوه سفارش مستقیم با کارشناسان ما تماس حاصل کنید.

طعمه ماهی کپور در تابستان

کپور ها از ماهیان خون سرد هستند و با افزایش دمای آب در تابستان ها دمای خون آن ها هم افزایش می یابد و متابولیسم آن ها هم شدیدا افزایش می یابد. در قسمت های علفی رودخانه ها در طول شب و روز نمی توان به صید کپور پرداخت.در فصل تابستان برای صید ماهی کپور باید طعمه پاشی کنید تا شاید ماهی ها به سمت طعمه های شما هدایت شوند، در این صورت شما خواهید توانست ماهی کپور بگیرید.یک ترکیب حاوی دانه های غلات، ذرت، نمک دریایی و روغن می تواند طعمه مناسبی برای صید کپور باشد.

قیمت طعمه ماهی خوب را از کجا می توان استعلام گرفت؟

همچنین می توانید از حلزون های آب شیرین به عنوان طعمه زنده بعنوان طعمه ماهی کپور در تابستان استفاده کنید. در فصول سرد سال ماهی ها به دنبال مکانی آفتاب گیر و کم عمق برای لذت بردن از آفتاب هستند. همچنین در ماه های سرد سال، ماهی ها متابولیسم پایین تری دارند و علاقه ای به خوردن ندارند. پس در انتخاب طعمه باید نهایت دقت را به خرج داد؛ به چند نمونه طعمه مناسب برای صید کپور در فصل زمستان اشاره خواهیم کرد، با اشتفاده از این مطالب طبیعتا از نتایج صیدتان شگفت زده خواهید شد.استفاده از نمک در ترکیب خمیر ماهی گیری بسیار نتایج مطلوبی خواهد داشت، هم چنین شما می توانید از انواع ادویه ها برای جذب ماهی ها به طعمه خود استفاده کنید. پایه طعمه شما می تواند خمیر دانه های غلات ویا نان باشد.

قیمت طعمه ماهی

به طورکلی ماهیگیری دنیای وسیعی دارد که برای اینکه در این زمینه حرفه ای باشید کافیست نوع ماهی خود را بشناسید و طعمه ماهی را با بهترین قیمت انتخاب کنید.

طعمه ماهی سرخو انواع مختلفی دارد که برای انتخاب آن باید به این مطالب توجه فرمایید:طعمه ماهی طبیعی؛ قورباغه، بچه ماهی، موش دریایی، پشه سیاه و غیره از جمله طعمه طبیعی می باشند که ماهی روزانه آن را مصرف می کنند و نسبت به طعمه های مصنوعی بهتر هستند که برای صید ماهی هایدر ماهیگیری بهترین انتخاب است.طعمه ماهی های طبیعی از جمله؛بچه ماهی؛ این طعمه طبیعی مناسب برای ماهی های شکاری همچون ماهی زرد پر، سفید رودخانه و غیره می باشد که یکیاز بهترین طعمه های طبیعی به شمار می آید.کرم خاکی؛ این طعمه برای صید انواع ماهی ها استفاده می شود که بیشتر برای فصل های بهار و تابستان استفاده می شود.بچه قورباغه؛ نوزاد قورباغه اغلب برای صید ماهی های شکاری می باشد که یکی از مورد علاقه ترین طعمه ها در بین ماهی ها به شمار می آید.خرچنگ؛ کمترین طعمه غذایی مورد استفاده بین ماهیگیران، طعمه بچه خرچنگ می باشد.

قیمت طعمه ماهی خوب را از کجا می توان استعلام گرفت؟

میگو؛ این طعمه خوراکی یکی از بهترین گزینه ها در صید ماهی است اما بدست آوردن آن باید گیاهان ریشه داری که کنار رودخانه رشد می کنند را از ریشه دربیاریم که نحوه تهیه ی این طعمه نسبت به طعمه های دیگر سخت تر است. قیمت طعمه ماهی با توجه به گونه های آن بسباز متفاوت است و باید از مراکز معتبر خریداری شود. طعمه های زیادی برای ماهیان و همینطور کپور ها وجود دارد که بشورت طبیعی و یا ترکیبات شیمیایی مورد استفاده قرار میگیرد‌.میتوان که نان،خمیر، ذرت شیرین و یا غلات دیگر اشاره نمود و همینطور استفاده از بویله های حاضری خیلی رایج شده است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز