خبرگزاری کار ایران

فروش کود سیاه مایع مرغوب در چه مراکزی صورت می گیرد؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۱۰۶

کود سیاه امروزه به عنوان یک ماده شیمیایی برای تقویت خاک و رشد گیاهان مورد استفاده قرار می گیرد و مصارف گسترده ای نیز دارد.

اغلب شما می دانید که استفاده از تقویت کننده ها از ملزومات پرورش بهینه محصولات کشاورزی می باشد که کود سیاه نیز از موثرترین نمونه های تقویتی است و از نظر قیمت خرید و فروش نیز ممکن است تحت تاثیر ملاکهای مختلفی توسط مراکز عرضه کننده متغییر باشد.

این کود که به کود فسفر نیز معروف است با مقادیر قابل ملاحظه ای از فسفر و سایر املاح معدنی مورد نیاز جهت رشد و نمو بهتر و بیشتر گیاهان زراعی پیش از بذر پاشی طبق اصول کشاورزی در خاک مزارع مخلوط می شود.

زمان مناسب استفاده از این کود هنگامی است که فرد مجرب در حیطه کشاورزی تشخیص دهد که رشد گیاهان کند شده و از نظر فیزیک و قدرت باروری دچار ضعف هستند و جالب است بدانید که این کود برای گلهای زینتی و آپارتمانی، باغ داری، درختان میوه و محصولات گلخانه ای نیز کاربرد دارد. برای خرید این کالا با آراد برندینگ همراه باشید.

از نظر قیمت موارد مختلفی مانند: نوع کود سیاه، حجم مورد نیاز، مساحت مزارع و باغات، مرکز تولید و یا توزیع کننده و همچنین سایر عوامل تاثیر گذار بر قیمت بازار فروش سبب وجود نوسانات در قیمت نهایی کود برای خریداران می شود.

این محصول فوق العاده حاوی عناصر مورد نیاز گل رز و گیاهان جهت رشد و بازدهی بیشتر می باشد و زمان مناسب جهت استفاده از کود سیاه هنگامی است که متوجه شوید محصول مزارع یا باغات و غیره با ضعف در ساقه، برگ و ریشه، تاخیر در گل دهی و رشد کند و نامطوب روبرو هستند.

محصولات کم کیفیت، بازدهی پایین در کمیت، افزایش دانه های پوک یا کوچک، رنگ کبود و سیاه دانه و همچین کاهش توانایی گیاه در برابر آبیاری بخصوص آب سرد همگی از دیگر عوامل مورد تشخیص برای زمان مصرف این کود می باشند.

 

کود سیاه مایع

در این قسمت می خواهیم در مورد مزایای کود سیاه مایع با شما صحبت کنیم و توضیحاتی را در این زمینه ارائه دهیم تا اگر می خواهید از این کو استفاده کنید از تمامی ویژگیهای آن باخبر باشید یکی از مهم ترین ویژگیهایی که کود سیاه مایع دارد این است که به سرعت توسط ریشه گیاه به خوبی جذب می شود و در مدت زمان کوتاهی به ساقه و برگهای گیاه را می رسد و شما می توانید آن را به صورت اسپری و همچنین معمولا و یا به شیوه ی قطره ای بر روی گیاه بپاشید و برای خیلی از گیاهان از آن استفاده کنید.

فروش کود سیاه مایع مرغوب در چه مراکزی صورت می گیرد؟

اگر بخواهیم با یک مثال شما توضیح دهیم که چقدر این کود سیاه مایع جذب بالایی دارد که کودهای بیولوژیکی و زیستی خیلی آرام و مدت زمان طولانی جذب خاک می شوند اما کودهای گیاهیهای به دلیل مایع بودن به سرعنت وارد ساقه و برگ می شود و بقیه مراحل را طی می کند معمولاً استفاده از این کودهای سیاه باعث می شود که گیاه فسفر و نیتروژن لازم به وسیله این گیاه را دریافت نماید و هیچ گونه کمبودی از لحاظ این کودها نداشته باشد.

 

فروش کود سیاه

با توجه به مواردی که پیش از این اشاره کردیم تا حدودی با ترکیبات و خواص نهفته در این مکمل کشاورزی آشنا شدیم و همانطور که می دانید معمولا فروش کود ارگانیگ سیاه و سایر کودهای تقویتی در مراکز عرضه کننده محصولات شیمیایی کشاورزی و تحت نظارت جهاد کشاورزی سهمیه بندی و توزیع می شود.

البته با توجه به ارزش و اهمیت این کودها در تقویت و توسعه محصولات کشاورزی برای پرورش دهندگان و دولت امروزه علاوه بر مراکز دولتی فروشندگان خصوصی نیز با داشتن مجوزهای لازم و تحت نظارت جهاد کشاورزی در این زمینه فعالیت دارند.

فروش کود سیاه مایع مرغوب در چه مراکزی صورت می گیرد؟

برای خرید و فروش کود سیاه ابتدا لازم است که شما با نمونه برداری از خاک و مراجعه به مراکز مربوطه توسط متخصص خاک شناسی نیاز و مشکل خاک را تشخیص داده و سپس بر حسب دستور عمل دقیق و اصولی به خرید کود مناسب در حجم و نوع مورد نیاز اقدام نمایید.

اگر به مرکز معتبر و یا متخصص مجرب در حیطه کودهای کشاورزی دسترسی ندارید و از تجربه کافی برای تشخیص مشکلات زمین و زراعت خود بهره مند نیستید تیم پشتیبانی مجموعه ما علاوه بر مشاوره کامل و رایگان توسط کارشناسان متخصص در این زمینه می تواند شما را در کسب اطلاعات لازم و یا خرید کود سیاه و سایر تقویت کننده ها و سموم کشاورزی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب یاری کند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز