خبرگزاری کار ایران

ارزانترین تردمیل را آن هم با شرایط قسطی از کجا خریداری کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۲۴۳

پیش از مطالعه مقاله و در پاسخ به پرسشِ چگونگی تهیه تردمیل ارزان آن هم با شرایط و اقساط و بدون دردسرهای رایج خرید قسطی، می توانید در سراسر کشور با شماره 02166006000 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

یکی از دلایلی که سبب میشود تا ما برای خرید تردمیل اقدام کنیم فواید تمرین با دستگاه تردمیل می باشد البته این موضوع به معنی این نیست که دستگاه های ورزشی دیگر نسبت به تردمیل کارایی ضعیف تری دارند بلکه کاربری راحت و آسان تردمیل در کنار فواید بی نظیر آن سبب شده تا از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار باشند و در میان تجهیزات مختلف خرید تردمیل خانگی با آمار فروش بالایی روبرو است. امروزه تردمیل های مختلفی در بازار وجود دارند که افراد با توجه به نیاز خود و سبک ورزشی شان خرید تردمیل را انجام می دهند و با قیمت های بسیار متفاوتی در دسترس است.

تردمیل یکی از ابزارهای ورزشی است که به منظور دویدن آهسته و دویدن سریع و درجا راه رفتن مورد استفاده قرار می گیرد. این کارها را میتوانیم در فضاهای باز انجام بدهیم اما به دلیل شرایط مختلف یا نداشتن انگیزه از خانه خارج نمی شویم یا حتی آب و هوای نامناسب ما را از ورزش کردن در فضای بیرون منصرف می کند. تردمیل ها بر حسب کارکرد آن ها شامل تردمیل دستی و تردمیل موتوری می شوند و با توجه به مکان مورد استفاده به تردمیل خانگی، تردمیل باشگاهی و تردمیل آبی گروه بندی می شوند.

چگونه می توانیم بهترین تردمیل را خریداری کنیم؟

اگر قصد خرید تردمیل خانگی را دارید می توانید آن را از هایپرجیم خریداری نموده و در منزل برای انجام تمرینات خانگی از آن استفاده کنید یا حتی با خرید تردمیل قسطی به راحتی نمونه های باکیفیت و استانداردی را خریداری کنید. نخستین موضوع در خرید تردمیل میزان فضای می باشد که شما می خواهید این وسیله ورزشی را در آن قرار بدهید. ابعاد تردمیل به نسبت تجهیزات ورزشی دیگر بیشتر است و به همین جهت برخی به دلیل محدودیت فضا از تردمیل تاشو استفاده می کنند که می تواند فضای بسیار کمی را اشغال کند.

در میان ورزش های مختلف ورزش دو برای شما کارایی بسیار زیادی را خواهد داشت به همین جهت می توانید با خرید تردمیل خانگی و انجام تمرینات بر روی آن به افزایش استقامت خود کمک کنید و همچنین چربی سازی نمایید و منجر به بهبود سیستم تنفسی تان شوید و تضمین سلامت عمومی بدن شما را به همراه خواهد داشت.

قبل از اینکه خرید تردمیل یا استفاده از تردمیل باشگاهی را انجام بدهید باید این نکته را در نظر داشته باشید که از سیستم تنفسی، ستون فقرات، استخوان بندی و مفاصل سالمی بهره‌مند باشید و اگر در هر کدام از این موارد مشکلی داشته باشید برای انجام تمرین با تردمیل نیاز به مشورت پزشک دارید.

انجام تمرین با تردمیل بسیار راحت و آسان است و اما تجهیزات دیگری هم هستند که تمرینی راحت را برایتان به همراه دارند.

نکات مهم در خرید تردمیل باشگاهی یا تردمیل خانگی

  • موتور: تردمیل خانگی و تردمیل باشگاهی شامل دو نوع DC  و AC می باشند که به ترتیب برای نمونه خانگی و باشگاهی مورد استفاده قرار می گیرند. تردمیل خانگی صدای کمتر و مصرف انرژی پایین تری دارند و این با وجودیست که مصرف انرژی و صدای  تردمیل باشگاهی بیشتر است.
  • ضربه گیر: یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین بخش ها در تردمیل ضربه گیر است چرا که منجر به خنثی سازی فشار وارده بر مفاصل می شود و برای طبقات پایین تولید صدا را کاهش میدهد.
  • تنظیمات شیب: اگر که به صورت برقی باشد به راحتی قابل تنظیم است اما در تردمیل های ارزان قیمت و دستی نمی توان به صورت اتوماتیک این تنظیمات شیب را انجام داد و نیاز به تنظیم به صورت دستی وجود دارد.
  • تحمل وزن: تردمیل باشگاهی نسبت به تردمیل خانگی از تحمل وزن بالاتری برخوردار است چرا که قرار است افراد متعددی از تردمیل استفاده کنند اما بهترین راهکار این است که شما تردمیلی را انتخاب کنید که حداقل از وزن شما ۲۰ کیلوگرم بیشتر را تحمل کند.

تمامی نکات گفته شده در زمان خرید تردمیل بسیار حائز اهمیت هستند ولی باید در کنار آنها به اندازه و ابعاد تسمه هم توجه شود. هرچقدر که تسمه دارای ابعاد بزرگ تری باشد می توان تمرین راحت تری را داشته باشید اگر برای قرارگیری تردمیل جای کمی وجود داشته باشد میتوان تردمیل های را انتخاب کرد که از ابعاد تسمه کوچکتری برخوردارند.

برای اینکه تمرین بهتری را با تردمیل خود داشته باشید می‌توانید از برنامه‌های از پیش تعیین شده یا برنامه ریزی های شخصی استفاده کنید و به این واسطه مدیریت تمرین را به دستگاهتان ارائه بدهید تا به ترتیب مراحل مختلف نظیر گرم کردن، اوج‌گیری و ریکاوری را انجام بدهید.

نکات مهم در خرید تردمیل خانگی به صورت خلاصه شامل قابلیت تاشوندگی، قابلیت پخش موسیقی، میزان قدرت موتور، حداکثر سرعت، دستگاه های اضافی و قابلیت ها و... می‌شود اما اگر برای خرید تردمیل باشگاهی اقدام می‌کنید حتماً به تحمل وزن، برنامه های تمرینی، حداکثر سرعت، قدرت موتور و روغن کاری اتوماتیک توجه ویژه ای داشته باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز