خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید تردمیل و دوچرخه ثابت

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۲۷۴

قطعا هر ورزشکاری حداقل یک‌بار چه در باشگاه یا در خانه از تردمیل یا دوچرخه ثابت استفاده کرده و با مزایا و کاربردهای این دو دستگاه آشنایی دارد. اما پیش از خرید تردمیل و دوچرخه ثابت نکاتی وجود دارد که حتما باید از آنها مطلع شده تا بتوانید انتخابی صحیح از میان انبوه محصولات موجود در بازار داشته باشید. این موارد شاید به ظاهر چندان مهم به نظر نرسند اما پس از مدتی استفاده متوجه اهمیت آنها در هنگام ورزش خواهید شد.

بهترین راه برای انتخاب تردمیل مناسب خانگی یا باشگاهی

همانطور که می‌دانید، تردمیل در مجموع به دو گونه باشگاهی و خانگی تعریف شده است. این به این معنا نیست که یک دستگاه تردمیل، صرفا برای استفاده در خانه تولید شده یا باشگاه بلکه به این معنی است که با توجه به ویژگی‌های آن، استفاده از آن برای کدام مکان بهتر و مناسب‌تر است. در ادامه درباره تردمیل باشگاهی و تردمیل خانگی و امکانات آن‌ها به طور کامل صحبت می‌کنیم.

تردمیل باشگاهی

 اگر بخواهیم از ویژگی‌های تردمیل باشگاهی صحبت کنیم، معمولا تردمیل‌های باشگاهی دارای تحمل وزنی بالاتراز 150 کیلوگرم، تسمه ضخیم و قدرتمند تر، قابلیت تنظیم ارتفاع و شیب در کنار سرعت و مسافت هستند. همچنین این مدل تردمیل، دارای حسگرهایی برای سنجش مسافت طی شده، کالری مصرف شده، ضربان قلب در هنگام ورزش کردن وغیره می‌باشد که همگی از ویژگی‌های ابتدایی است که هر تردمیل باشگاهی باید داشته باشد. علاوه براین، داشتن صفحه نمایشگر دیجیتال نیز یکی از ویژگی‌هایی است که معمولا برای تردمیل‌های باشگاهی درنظر گرفته می‌شود.

تردمیل خانگی

تردمیل خانگی یکی دیگر از مدل‌های تردمیل است که به فروش می‌رسد. نکته ای که برای تردمیل های خانگی وجود دارد این است که معمولا تردمیل های خانگی با ویژگی‌های انتخابی مشتری تولید می‌شوند که برای مثال می‌توان به مواردی از جمله تحمل وزنی از 90 کیلوگرم به بالا، داشتن حسگرهای سنج کالری، مسافت، ضربان قلب وغیره اشاره کرد که  هر دستگاه ممکن است چندتا از این ویژگی‌ها را داشته‌باشد. اما در بین تردمیل‌های خانگی مجهزی که در بازار است، مدل‌هایی که دارای صفحه نمایشگر هستند دارای برنامه‌های تمرینی از پیش تعیین شده نیز می‌باشند که برای یک ورزشکار خانگی می‌تواند بسیار مهم باشد.

اگر قصد خرید تردمیل دارید و می‌خواهید از آن برای باشگاه یا خانه استفاده نمایید، حتما قبل از هر چیزی ویژگی‌ و امکانات آن‌ها را بررسی نمایید. سپس در کنار تحمل وزنی مدنظرتان، به برند تولیدکننده تردمیل نیز توجه داشته باشید. زیرا برخی برندهای موجود در بازار برای کاهش هزینه نهایی تولید و فروش محصول با قیمتی پایین‌تر، ممکن است از قطعات با کیفیت کمتر یا محدودتر استفاده نمایند.

راهنمای خرید تردمیل و دوچرخه ثابت

خرید دوچرخه ثابت

خرید دوچرخه ثابت به نسبت تردمیل از سختی های کمتری برخوردار است. زیرا معمولا دوچرخه ثابت در نوع ساده، اسپینینگ و دوچرخه پشتی دار(مبلی) از ویژگی‌های مشترک بسیاری برخوردار هستند. دوچرخه ثابت معمولا دارای تحمل وزنی بالای 120 کیلوگرم و تنظیم‌گر سختی پدال برای افزایش کالری سوزی است که از عمده ویژگی های این نوع دستگاه است. همچنین وجود حسگر مسافت سنج، کالری شمار، ضربان قلب و سنجش فشار پا برروی پدال ها نیز از مواردی است که برای دوچرخه ثابت درنظرگرفته شده است. البته این موارد شامل دوچرخه ثابت ساده نمی‌شود و این مدل دوچرخه معمولا فقط دارای تنظیم‌گر سختی پدال است.

تفاوت دوچرخه ثابت پشتی‌دار و دوچرخه اسپینینگ

دوچرخه‌های ثابت معمولا از نظر ظاهری به دو نوع اسپینینگ و پشتی دار یا مبلی تقسیم می‌شوند. دوچرخه‌های اسپینینگ شباهت بسیاری به دوچرخه‌های واقعی داشته و عملا شبیه سازی یک دوچرخه و استفاده از آنها مانند دوچرخه سواری است. در کنار آن، دوچرخه پشتی دار یا مبلی دارای پشتی تکیه گاه است که تفاوت زیادی در نحوه استفاده از آنها را بوجود می‌آورد. معمولا دوچرخه ثابت اسپینینگ برای ورزشکاران با سلامت بدنی بالا و افرادیست که قصد افزایش سرعت در روند چربی‌سوزی خود را دارند و دوچرخه مبلی بیشتر برای افرادی مناسب است که در قسمت کمر یا زانوهای خود دارای محدودیت‌هایی هستند و نمی‌خواهند در هنگام ورزش به کمر یا پاهای خود فشار وارد کنند.

اگر قصد خرید دوچرخه ثابت را دارید باید حتما به مدل آن توجه کنید که مبلی می‌خواهید یا خیر.  پس از بررسی ویژگی‌های دوچرخه ثابت مدنظرتان، به برند سازنده آن نیز همانند تردمیل دقت نمایید.

خرید تردمیل و دوچرخه ثابت از فروشگاه دنیزاسپرت

همانطور که می‌دانید در دوران کرونا و بعداز آن، استفاده از باشگاه‌های ورزشی با استقبال کمتری روبرو شدند و علاوه برآن نیز بسیاری از مردم خرید آنلاین را جایگزین رفتن به بازار کرده‌اند. اگر قصد خرید هرنوع دستگاه ورزشی از جمله تردمیل و یا دوچرخه ثابت را دارید، قطعا فروشگاه دنیز اسپرت یکی از بهترین فروشگاه‌هایی است که می‌توانید انتخاب کنید.

فروشگاه ورزشی دنیزاسپرت یکی از بهترین و با سابقه‌ترین فروشگاه‌های لوازم ورزشی و بدنسازی در سراسر کشور است.  شما می‌توانید به صورت حضوری در شهرهای تهران و اهواز تردمیل و دوچرخه ثابت را خریداری کنید. همچنین به صورت آنلاین و با مراجعه به وبسایت فروشگاه دنیز اسپرت، می‌توانید پس از بررسی، مقایسه و انتخاب آگاهانه کالای مدنظر خود، از مشاوره رایگان متخصصین ورزشی استفاده کرده و بهترین دستگاه ورزشی مناسب خود را خریداری نمایید. تمام دستگا‌های بدنسازی موجود در این فروشگاه آنلاین ورزشی، خدمات پس ازفروش، ضمانت اصالت دارند. در نتیجه شما می‌توانید با آرامش خاطر تردمیل و دوچرخه ثابت را خریداری کرده و خریدی فوق العاده را در خرید اینترنتی از فروشگاه دنیزاسپرت تجربه نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز