خبرگزاری کار ایران

خدمات زیبایی و عوارض آن؛ از فیلر بینی تا فیلر زیر چشم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۷۲۹

اگر در مورد عوارض خدمات زیبایی مانند فیلر بینی، تزریق بوتاکس و ... نگران هستید، حتما در این مقاله همراه ما باشید.

زیبایی یکی از مهم ترین معیارهای ما انسان ها برای افزایش اعتماد به نفس است. امروزه و با پیشرفت تکنولوژی و علم، روش های مختلفی برای افزایش زیبایی با کمترین عوارض وجود دارند که می توانند باعث بهبود شرایط زیبایی چهره شوند.

 تزریق فیلر بینی، استفاده از بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک ها و ... از جمله خدماتی اند که در مطب های زیبایی به مردم ارائه می شوند.

شاید تا به حال برای اینکه در مورد عوارض این روش ها شنیده اید، اقدام به استفاده از آن نکرده اید. اما آیا واقعا تزریق فیلر بینی عوارض دارد؟ آیا عوارض بوتاکس حقیقت دارند؟ در پاسخ به تمامی این سوال ها، می خواهیم در مورد فیلر بینی و زیر چشم و بوتاکس صحبت کنیم.

 

عوارض بوتاکس چیست؟

 

با کمک فیلر بینی دیگر نیازی به جراحی نیست!

 

فیلر به زبان انگلیسی به معنای پرکننده است. فیلرها می توانند در بخش های مختلف صورت و بدن مورد استفاده قرار گیرند و باعث پرحجم تر نشان دادن بخش های مختلف بدن گردند.

فیلر بینی از جمله انواع روش های زیبایی برای رفع ناهنجاری های ظاهری در بینی است. ممکن است شما دارای قوز بینی باشید و نخواهید که برای رفع این قوز عمل جراحی کنید. با کمک فیلر بینی، می توان این مشکل را رفع کرد.

تزریق فیلر در ناحیه استخوانی بینی، باعث صاف تر نشان دادن بینی می شود. قوز و ناهنجاری های ظاهری بینی از بین می رود و جای خود را به یک بینی زیبا و بدون ناهنجاری خواهد داد.

تزریق فیلر بینی، اگرچه به صورت موقتی باعث زیبایی بینی می شود؛ اما می تواند یک روش بدون درد و کم هزینه باشد.

خدمات زیبایی و عوارض آن؛ از فیلر بینی تا فیلر زیر چشم

آیا فیلر بینی ضرر دارد؟

آیا فیلر بینی ضرر دارد؟

 

یکی از سوالات رایجی که در مورد تزریق فیلر بینی وجود دارد، عوارض آن است. تقریبا در همه کلینیک های زیبایی، افرادی که به کلینیک مراجعه می کنند؛ نگران عوارض فیلر بینی هستند.

واقعیت این است که فیلر بینی نمی تواند عوارض زیادی را به دنبال داشته باشد. چون به صورت کاملا ایمن در ناحیه استخوانی تزریق می شود.

اگرچه شاید تزریق فیلر لب با تورم و التهاب همراه باشد، اما چون برای در بینی، فیلر در یک ناحیه استخوانی و در عمق استخوان تزریق می شود، کمتر شاهد تورم و التهاب در بینی پس از تزریق فیلر هستیم.         

 

بوتاکس و راه حلی مطمئن برای حذف چین و چروک ها

 

بعید است که تا به حال نام بوتاکس را برای حذف چین و چروک ها و جوان کردن پوست نشنیده باشید. بوتاکس یک نوع سم خاص است که رقیق می شود و در زیر پوست تزریق می گردد.

 بوتاکس، از جمله روش های زیبایی برای حذف چین و چروک ها و صاف کردن پوست است. این ماده، باعث فلج شدن اعصاب می شود و از انقباض پوست و عضلات جلوگیری می کند.

به همین خاطر، افرادی که کار بوتاکس را انجام می دهند، معمولا نمی توانند مانند گذشته حس های مختلف را در صورت خودشان داشته باشند.

استفاده از بوتاکس برای طیف وسیعی از خدمات زیبایی، امکان پذیر است. اگرچه بوتاکس به عنوان یک ماده درمانی و دارو شناخته می شود، اما می توان بر اساس ویژگی های این ماده، آن را به عنوان یک ماده زیبا کننده نیز شناخت.

 

به عنوان نکته آخر در مورد بوتاکس باید بگوییم که بوتاکس یک نوع فیلر است. بنابراین، اگر برای شما این سوال مطرح شده که فیلر بهتر است یا بوتاکس؟

 باید بگوییم که فیلرها تنوع بالایی دارند و بسیار مهم است که برای تعیین برتری بوتاکس و فیلر، ابتدا تنوع آن ها را بررسی کنید.

 

عوارض بوتاکس چیست؟

 

کمتر فردی را می توان پیدا کرد که به مطب زیبایی مراجعه کند و در مورد عوارض بوتاکس سوال نکند! یکی از ابهامات رایج در مورد بوتاکس، عوارض آن است که معمولا رایج نیست.

به طور کلی، عوارض بوتاکس به صورت دائمی نیست و نباید برای افراد جای نگرانی وجود داشته باشد. افرادی که از بوتاکس استفاده می کنند، ممکن است در روزها و ساعت های ابتدایی شاهد تورم، درد و التهاب باشند؛ اما این عوارض به صورت موقتی اند و خیلی زود از بین می روند.

اگر در مورد عوارض بوتاکس نگران هستید، باید بگوییم که بوتاکس به عنوان یک دارو توسط انجمن FDA آمریکا تایید شده است.

بنابراین اگر بوتاکس به صورت اصل و با رعایت بهداشت کامل تزریق شود، احتمالا هیچ عارضه جانبی جدی را به همراه نخواهد داشت و جای نگرانی نیست.

 

فیلر زیر چشم؛ کاهش چین و چروک ها و پف زیر چشم

 

تیرگی، پف و چین و چروک های زیر چشم، از جمله مشکلات رایجی اند که متاسفانه بسیاری از افراد از آن ها شکایت می کنند.

فیلر زیر چشم کره ای یکی از بهترین راه حل ها برای رفع این مشکلات اند. زیبایی زیر چشم، تاثیر زیادی روی زیبایی کل چهره دارد. به همین خاطر، توصیه می شود که برای کاهش چین و چروک ها و پف زیر چشم، از تزریق فیلر زیر چشم استفاده کرد.

در بعضی از مواقع می توان با انتخاب فیلر زیر چشم باکیفیت، مشکلات زیر چشم را به صورت دائمی حل کرد.

چون این فیلرها به غیر از اینکه جنبه زیبایی دارند، جنبه درمانی نیز دارند و باعث تولید کلاژن بیشتر، آبرسانی و تقویت پوست می شوند.

خدمات زیبایی و عوارض آن؛ از فیلر بینی تا فیلر زیر چشم

فیلر زیر چشم و عوارض آن

عوارض فیلر زیر چشم

حتما برای شما هم این سوال مطرح شده است که عوارض فیلر زیر چشم چیست؟ خوشبختانه فیلر زیر چشم عوارض جانبی خاصی را به همراه ندارد.

به خصوص اگر از فیلرهای باکیفیت برای این کار استفاده شود. البته برخی از افراد شاهد سیاهی و کبودی زیر چشم خودشان بعد از تزریق فیلر زیر چشم هستند که پس از مدتی از بین می روند.

 

چه زمانی باید نگران عوارض خدمات زیبایی باشیم؟

همه ما انسان ها به زیبایی اهمیت می دهیم و بدمان نمی آید که از خدمات زیبایی جدید برای بهبود شرایط پوست و صورت خودمان استفاده کنیم.

اما اگر در مطب زیبایی برای تزریق فیلر بینی، بوتاکس و فیلر زیر چشم از خدمات مناسبی استفاده نشود، باید نگران عوارض این خدمات بود.

رعایت بهداشت، داشتن تخصص برای تزریق و ... از جمله موضوعاتی است که باید به آن توجه زیادی داشته باشید.

مطب زیبایی سیمارو یکی از بهترین مطب های زیبایی است که می توانید از آن برای دریافت خدمات زیبایی کمک بگیرید.

با توجه به اینکه برای تزریق انواع فیلر در بینی و زیر چشم، رعایت بهداشت و داشتن تخصص حرف اول را می زند، حتما باید به مطب انتخابی خودتان توجه داشته باشید.

 

در مطب VIP سیمارو، بهترین خدمات با رعایت بهداشت و بدون نیاز به نگرانی به شما ارائه می شوند. تخصص و تجربه، حرف اول را در مجموعه زیبایی سیمارو می زنند.

 

جمع بندی

در این مقاله در مورد سه خدمات مهم برای زیبایی چهره یعنی فیلر بینی، فیلر زیر چشم و تزریق بوتاکس صحبت کردیم. خوشبختانه، اگر این خدمات زیبایی به صورت اصولی ارائه شوند، نیازی به هیچ نگرانی برای عوارض آن ها نیست.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز