خبرگزاری کار ایران

رکاب انگشتر نقره ساده ارزان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۶۳۹

بعد از طلا، نقره یکی از ارزشمند ترین فلزات جهت ساخت زیورآلات به ویژه انگشتر می باشد. شایان ذکر است اکثر انگشترهای مردانه را در قالب رکاب نقره وارد بازار می کنند و این موضوع سبب می شود بهای تمام شده ی این محصول نسبت به رکاب طلا مناسب تر باشد.

زیبایی مقوله ای است که همه ی افراد به دنبال آن هستند و رکاب انگشتر نقره ساده قدیمی جدید هم به گونه ی مورد پسند افراد قرار می گیرد و هر کسی به انتخاب خود نمونه ای را انتخاب می کند و سنگی بر روی آن می گذارد و بر دست می کند. نقره یکی از فلزات گران بها شناخته شده است و افراد زیادی میل به استفاده از آن به عنوان رکاب انگشتر دارند که دلایل مختلفی را به دنبال خود دارد سلیقه ی آنها به گونه ای است که فکر می کنند رنگ و خاصیت این فلز بیشتر با دست و پوست آنها هم خوانی دارد.

استادکاران حرفه ای در این زمینه حضور دارند که با استفاده از دستگاه های مناسبی اقدام به ساخت یک رکاب می کنند و در این میان باید به موارد جزئی دقت کنند که باعث می شود کار آنها بیشتر به چشم بیاید.

یکی از مراکز عرضه کننده و مراجع پخش و فروش انواع انگشتر نقره، رکاب انگشتر نقره، انواع نگینهای انگشتری در مدلهای زنانه و مردانه مجموعه تجاری آراد برندینگ می باشد که سال های زیادی با فروش و ارائه محصولات با کیفیت توانسته اعتبار خوبی در بازار به دست آورد.

با مراجعه به سایت اینترنتی این مرکز می توانید انواع نمونه های متنوع رکاب انگشتر و انگشترهای مختلف را با سنگهای گوناگون دیدن فرمایید و گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید برای خرید نمونه های مورد نظر خود می توانید سفارش محصول را به ثبت برسانید تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.

رکاب انگشتر نقره

اگر برای آقایان زیورآلات در نظر بگیریم انگشتر نقره یکی از زیبا ترین و جذاب ترین زیورآلات مردانه و زنانه می باشد که اکثر آقایان و مردان علاقمند به استفاده از این نوع انگشتر می باشند و به دنبال رکاب های خاص و منحر به فرد می باشند انگشتر نقره را اکثر مردان مسن و کهن سال استفاده می کنند اما جوانترها نیز علاقمند به استفاده از آنها می باشند و همیشه مدلهای جدید و اسپرت این انگشترها را جوانترها و نوجوانان پسند می کنند و بدون توجه به قیمت آن اقدام به تهیه مدل و طرح مورد نظر خود می کنند.

رکابهای انگشتر نقره همانطور که می دانید مدلهای بسیار متنوعی دارد و محصولات انگشتر نقره قم بسیار مورد استقبال قرار گرفته است که مدلهای مورد علاقه آقایان و اکثر افراد پا به سن گذاشته رکابهای فیلی، خورشیدی، احمد زنجان، ملیله و غیره می باشد و مدلهای شیاری، چهار چنگ، هشت ترک، ریز دیش و غیره مورد پسند جوانترها قرار می گیرند که برای خود تهیه می کنند و با نگینی که علاقه دارند آن را تهیه می کنند و استفاده می نمایند.

 رکاب انگشتر نقره ساده ارزان است

با توجه به وزن و میزان قلم زنی و کاری که بر روی رکاب انگشتر نقره انجام می گیرد قیمت آن مشخص می شود که رکابهای شیاری، شکوفه، دوره تاپان، حصیری، اشک طاووس، جواهری و غیره از مدلهای بسیار پر کار می باشند همواره اقدامات و قلم زنی های بسیاری بر روی انگشتر مردانه طلا صورت می گیرد و به این واسطه از قیمتهای بالایی برخوردار هستند که با توجه به سنگ و نگینی که بر روی آن قرار می گیرد قیمت انگشتر تعیین می شود البته قیمت نقره و طلا اولین عاملی هستند که بر قیمت این محصول اثر گذارند و تغییرات قیمتی این محصولات قیمت رکاب را تحت شعاع خود قرار می دهد و دچار تغییر می کند.

رکاب انگشتر نقره ساده

تنوع ساخت این محصول به قدری بالا است که همه ی افراد دوست دارند یک نمونه رکاب انگشتر نقره قدیمی داشته باشند تا با سنگی که مورد علاقه ی آنها است هماهنگ کنند و بر دست بگذارند.

شیوه ی ساخت آن کاملا به درخواست مشتری انجام می شود و به همین خاطر برخی از آنها به صورت یکسره می باشد ولی بعضی از آنها به صورت شبکه ای می باشد که محل ورود و خروج هوا می باشد.

هر کسی که می خواهد این وسیله به سایز انگشت آن باشد باید هنگام سفارش این مسئله را لحاظ کند و به آنها بگوید که چه اندازه ای مد نظرش می باشد تا سازندگان در هنگام ساخت رعایت کنند روش های مختلفی برای آن وجود دارد ولی نمونه ای که قیمت بالاتری دارند آن مدلی است که توسط دست ساخته می شود.

 رکاب انگشتر نقره ساده ارزان است

علاقه مندی به دنیا سنگهای باعث می شود تا شما به این فکر بیافتید که رکاب انگشتر نقره ساده درست کنید و به این ترتیب هر جا که دوست دارید از آن استفاده کنید کسی که می خواهد یک استاد حرفه ای در این زمینه بشود باید سالیان طولانی زیر دست افراد حرفه ای آموزش ببیند تا بتواند به تنهایی  یک رکاب انگشتر نقره بسازد  نوشته های زیادی هستند که بر بدنه ی رکاب نوشته می شوند و معانی خاص خود را دارند و زمانی که شما می خواهید آن را انتخاب کنید می توانید به سازنده بگویید که چه متنی را می خواهید تا با دستگاه مخصوص برای شما بنویسد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز