خبرگزاری کار ایران

مرکز پانل | بزرگترین مرکز فروش ساندویچ پانل ایران

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۹۰۶

در این مطلب قصد داریم تا برای شما عزیزان مطلبی در مورد بزرگ ترین مرکز فروش ساندویچ پانل ایران یعنی مرکز پانل اطلاعاتی ارائه دهیم و همچنین به توضیح ساندویچ پانل و انواع آن بپردازیم. با ما همراه باشید.

شرکت مرکز پانل از سال 1395 فعالیت اصلی خود را در زمینه تولید و فروش ساندویچ پانل، به عنوان مرکزساندویچ پانل ایران شروع کرده و امروزه توانسته ایم با تلاش روز افزون و همراهی شما عزیزان وهمچنین با سابقه ای درخشان در زمینه طراحی و تولید انواع سازه پیش ساخته و مدرن در مورد ساندویچ پانل تولید و فروش خود را افزایش دهیم.

مرکز پانل با در اختیار قرار داردن گزینه مشاوره رایگان درباره نصب وتولید انواع ساندویچ پانل، با کارشناسان متخصص و مجرب مرکز از صفر تا صد پروژه شما همراهتان باشیم و با ارائه بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، محصولات را خدمت شما ارائه دهیم.

در این مرکز با ارائه خدمات بهتر توانسته ایم انواع ساندویچ پانل سقفی، ساندویچ پانل دیواری، سردخانه ها، ویلا های پیش ساخته، کانکس ها و...  را به صورت کانتینسوس و دیسکانتینیوز تولید و طراحی کنیم.

این شرکت نماینده جامع فروش ساندویچ پانل در ایران است که با شرکت های تونیکس پانل، کبیر پانل، دنیای ماموت و نبوغ سرمایش همکاری می‌کند.

از مجموعه تولیدات این مرکز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد

  • ساندویچ پانل دیواری
  • ساندویچ پانل سقفی
  • انواع ورق طرح دار و ساده
  • تنوع رنگ در ورق ها
  • تولید انواع فوم های به کار رفته در این زمینه و...

ساندویچ پانل چیست

ساندویچ پانل یکی از مدرن ترین و به روز ترین مصالح مورد نیاز برای ساخت سوله ها، ویلا های پیش ساخته، انواع سردخانه بالای صفر و پایین صفر درجه، ساختمان سازی و دیگر صنایع کاربرد دارد؛ همچنین این ساندویچ پانل به دلیل برخورداری از سه لایه، 2 لایه ورق و 1 لایه فوم عایق برای ساخت انواع سازه ها به کار برده می‌شود.

انواع ساندویچ پانل

به طور کلی ساندویچ پانل به دسته های ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل دیواری تقسیم بندی می شوند

همچنین از انواع پانل ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد

  1. ساندویچ پانل دیواری
  2. ساندویچ پانل سقفی
  3. ساندویچ پانل سردخانه
  4. ساندویچ پانل کلین روم
  5. ساندویچ پانل آلومینیوم
  6. ساندویچ پانل پلی یورتان ((polyurethane
  7. ساندویچ پانل پلی استایرن (polystyrene)
  8. ساندویچ پانل اکس پی اس (XPS)
  9. ساندویچ پانل آلوزینک
  10. ساندویچ پانل گالوانیزه

که در ادامه به توضیحات مختصری درباره هرکدام می‌پردازیم.

1- ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل دیواری با توجه به نام آن به عنوان عایق در ساخت انواع دیوارها و صنعت ساخت وساز مانند: ویلا های پیش ساخته، کلین روم، اتاق های حمل بار و ... کاربرد زیادی دارد و بر خلاف مدل سقفی سطحی صاف و یکدست دارند.

2- ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل سقفی متشکل از انواع ورق با شیارهای ذوذنقه ای شکل و شادولاین و فوم عایق هسته آن می‌باشد که امکان نفوذ آب به داخل را از بین می‌برد وهمچنین یکی از پرکاربرد ترین پانل در صنعت ساخت و ساز به شمار می‌روند؛ از جمله موارد استفاده شده از ساندویچ پنل سقفی: در کارخانه ها با سقف های بلند، سقف ویلا های شمال کشور، سقف سوله ها و کانکس ها و ... هستند.

انواع مختلف ساندویچ پانل سقفی: سه گام، پنج گام و پیچ مخفی هستند.

مرکز پانل | بزرگترین مرکز فروش ساندویچ پانل ایران

3- ساندویچ پانل سردخانه

ساندویچ پانل سردخانه یک نمونه از بهترین مصالح مدرن برای ساخت سردخانه ها از نظر تازه و فرش نگه داشتن محصولات و جلوگیری از ورود و خروج هوا از داخل به بیرون و بالعکس می‌باشند این موضوع باعث شده تا در طولانی مدت در مصرف انرژی صرفه‌ جویی شود.

در بهترین حالت و شرایط از ساندویچ پانل سردخانه ای در دماهای پایین استفاده می شود.

4- ساندویچ پانل کلین روم

ساندویچ پانل کلین روم یا اتاق تمیز برای مکان هایی که ایزوله می‌باشند مورداستفاده است؛ در اتاق تمیز هیچگونه ذرات و یا آلودگی ای وجود ندارد و در صنعت کاربرد مختلفی دارد از جمله ساخت موشک، آزمایشگاه ها، صنعت هوافضا، صنعت دارو سازی، اتاق‌عمل و ...

از مزایای استفاده از این پانل مقاوم بودن در برابر مواد شیمیایی و سبک بودن آن هستند.

مرکز پانل | بزرگترین مرکز فروش ساندویچ پانل ایران

5- ساندویچ پانل پلی یورتان (polyurethane)

ساندویچ پانل پلی یورتان به پانلی گفته می شود که فوم عایق آن از جنس پلی اورتان است و جزو پرکاربرد ترین پانل از نظر صرفه جویی در هزینه و انرژی به شمار می رود؛ پلی اورتان از واکنش دو ماده به نام های پلی ال‌ و ایزوسیانات‌ که مواد اصلی تشکیل کننده هستد به دست می اید.

این پانل در برابر آتش سوزی، صدا، رطوبت وعایق خوبی در برابر گرما و سرما  مقاومت دارند.

6- ساندویچ پانل پلی استایرن

در حال حاضر استفاده از مصالح قدیمی کاهش یافته و ساندویچ پانل پلی استایرن افزایش یافته و جایگزین مصالح قدیمی شده، فوم عایق پلی استایرن با تحت فشار قرار گرفتن در برابر گرما تغییر شکل می دهد و همین موضوع باعث شده تا در شکل های مختلفی طراحی و تولید شوند.

از کاربرد های ساندویچ پانل پلی استایرن میتوان به یخچال های صنعتی، ساخت بلوک های دیواری و سقفی و صنعت ساختمان سازی و... اشاره کرد.

7- ساندویچ پانل اکس پی اس (XPS)

فوم پلی استایرن منبسط شده امروزه به نام اکس پی اس (XPS) شناخته شده؛ ساندویچ پانل اکس پی اس در صنایع و موارد زیادی کاربرد دارد و به دلیل مزایای بسیار زیاد ان ( عایق مناسب در برابر حرارت، رطوب ،مقاوم در برابر گرما و سرمای هوا) در صنعت ساختمان سازی و دیگر صنایع مورد استفاده زیادی قرار گرفته.

مرکز پانل | بزرگترین مرکز فروش ساندویچ پانل ایران

8- ساندویچ پانل آلومینیوم

ساندویچ پانل آلومینیوم مانند دیگر پانل ها از 3 لایه، 2 لایه ورق و یک لایه فوم عایق تشکیل شده و به پنلی گفته می‌شود که جنس ورق آن از جنس آلومینیوم می‌باشد؛ همچنین این پانل در رنگ های مختلفی تولید و طراحی می شوند که بر اساس خواسته و سفارش شما قابل انجام هستند

از جمله ویژگی های آن می‌توان به سبک و نرم بودن و مقاوم بودن آن اشاره کرد.

9- ساندویچ پانل آلوزینک

ساندویچ پانل آلوزینک به پانلی که در ساختار آن از ورق آلوزینک در لایه های بیرونی و در لایه درونی از یک نوع فوم عایق استفاده شده، ساندویچ پنل آلوزینک می گویند.

همچنین آلوزینک به آلیاژ آلومینیوم و روی گفته می شود که به اضافه خواص آلومینیوم ماندگار تر و محبوب تر نیز می باشد.

10- ساندویچ پانل گالوانیزه

ساندویچ پانل گالوانیزه به دلیل ساختار آن (ورق آهن گالوانیزه) به این نام شناخته شده اسست؛ همچنین از خواص این پانل به ضد زنگ بودن و مقاوم در برابر خوردگی، می‌توان اشاره کرد؛ ورق گالوانیزه به دو شکل ورق (sheet) و کلاف (coil) تولید می گردد.

قیمت ساندویچ پانل

قیمت ساندویچ پانل براساس نوع فوم، نوع ورق، رنگ ورق و دانستینه استفاده شده در پانل براساس خواسته و سفارش شما مشتری عزیز متغییر هست. همچنین نوسانات قیمت بازار نیز در این موضوع بی نقش نیست.

شرکت مرکز پانل بزرگ ترین مرکز فروش ساندویچ پانل در ایران است و همچنین قیمت فروش ساندویچ پانل مرکز پانل نسبت به هر جای دیگری کمتر است و شما عزیزان می توانید با خیال راحت از قیمت و کیفیت پانل از ما ساندویچ پانل تهیه نمایید.

برای اطلاع بیشتر در مورد قیمت ساندویچ پانل و همینطور برندهای تولیدکننده ساندویچ پانل می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز