خبرگزاری کار ایران

بهترین کلینیک درمان افتادگی پلک در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۲۵۳

درمان افتادگی پلک در تهران مناسب همه کسانی است که به‌دلایل مختلف دچار پف پلک یا افتادگی پلک شده‌اند. اگر شغلی دارید که شما را در ارتباط مستقیم با مردم قرار می‌دهد، بهتر است چهره‌ای تاثیرگذارتر داشته باشید. البته اگر شغل شما ارتباط زیادی با مردم ندارد هم حق دارید دارای چهره‌ای زیباتر باشید. شاید هم یک خانم خانه‌دار یا مردی بازنشسته باشید.

در این صورت هم زیباتر و جذاب‌تر بودن حق طبیعی شما است. خوشبختانه با پیشرفت دانش پزشکی، درمان افتادگی پلک در تهران  و رفع پف پلک‌ها آسان شده است و بسیاری از آنها در ‌کلینیک VIP در دسترس شما است.

افتادگی پلک چیست و درمان افتادگی پلک در تهران چگونه است؟

افتادگی پلک نوعی ناهنجاری در پلک‌ها است که به‌دلیل شل شدن و کش آمدن پوست پلک‌ها پدید می‌آید. دلیل اصلی افتادگی پلک، بالا رفتن سن است، اگرچه مسائل مختلف دیگری هم می‌تواند باعث این ناهنجاری یا تشدید آن شود. با بالا رفتن سن، توانایی پوست در کلاژن‌سازی کمتر می‌شود و این مسئله شل شدن و افتادگی پوست در همه نقاط بدن را به دنبال دارد. پلک‌ها نیز یکی از اعضای حساس بدن، و مستعد چین‌وچروک هستند. این اعضاء همواره در معرض تابش آفتاب و لمس دست هم قرار دارند که این عوامل افتادگی آنها را سرعت می‌بخشد.

همه موارد یادشده به شل شدن و افتادگی پلک‌ها کمک می‌کند و افتادگی پلک‌ها نیز زیبایی چهره را تحت تاثیر قرار می‌دهد. کمترین تاثیرگذاری این مسئله روی چهره افراد، کاسته شدن از شادابی و جذابیت پیشین چهره است. بسیاری از افرادی که دچار افتادگی پلک‌ها شده‌اند، دوست دارند حالت چهره آنها فرم سابق را پیدا کند. خبر خوب این است که درمان‌های مختلفی برای افتادگی پلک وجود دارد که به‌طور حتم یکی از آنها متناسب شرایط و مقدار افتادگی پلک شما است.

ویژگی‌های درمان افتادگی پلک در تهران:

از بهترین ویژگی‌های درمان پف و افتادگی پلک در تهران به یک نکته مهم باید اشاره کرد. تهران به‌عنوان پایتخت ایران در جدیدترین و پیشرفته‌ترین روش‌های درمانی هم در بین همه شهرهای ایران مرکزیت دارد. شهر تهران در زمینه درمان پف و افتادگی پلک سرآمد همه شهرهای ایران است. البته افتادگی پلک درمان‌های متفاوتی دارد. انتخاب بهترین روش درمانی مناسب برای شما در کلینیک درمان افتادگی پلک VIP، پس از معاینه چهره و پلک‌های شما صورت می‌گیرد.

روش‌های مختلف درمان افتادگی پلک در تهران:

موراد مختلفی جزو روش‌های درمانی افتادگی پلک در کلینیک VIP است:

  1. درمان با پماد و کرم:

اگر افتادگی پلک در مراحل اولیه آن باشد، درمان افتادگی پلک در تهران با پماد و کرم امکان‌پذیر است. کرم‌های رفع افتادگی و پف پلک‌ها به‌طور معمول شب‌ها روی پلک مالیده می‌شوند که تا صبح روی آنها بماند و تاثیر خود را نشان دهد. بسیاری از این کرم‌ها و پمادها در صورت استفاده طولانی‌مدت اثرگذارند و در زیباتر کردن چهره شما نقش موثری بازی می‌کنند. اما در این میان نکته‌ای وجود دارد. اگر افتادگی پلک‌های شما شدید باشد، با این روش قابل‌درمان نیست. در این صورت باید از روش‌های تاثیرگذارتر و ماندگارتری مانند جراحی بلفاروپلاستی برای درمان استفاده کنید.

2. تزریق چربی:

از روش‌های درمان افتادگی پلک در تهران، تزریق چربی به زیر پلک‌ها است. تزریق چربی از بی‌خطرترین روش‌های درمان افتادگی و پف پلک‌ها است. کلینیک VIP چربی مورد نیاز برای تزریق به زیر پلک‌ها را از بدن خود شما می‌گیرد. به همین دلیل این روش یکی از بی‌خطرترین روش‌های درمان پف و افتادگی پلک‌ها به شمار می‌رود.

تزریق چربی به پشت پلک‌های بالا نتیجه‌های مختلفی در بر دارد. افزایش حجم پلک‌ها، رفع گودی و کبودی پشت پلک‌ها و برجسته نشان دادن چشم‌ها از کارکردهای تزرق چربی در پشت پلک‌های بالا است.

تزریق چربی به زیر پلک‌های پایین هم گودی زیر چشم‌ها را درمان می‌کند و از چروک زیر آن کم می‌کند. اگر درمان پف و افتادگی پلک شما با تزریق چربی برطرف شود، نیازی به جراحی پلک‌ها ندارید و تزریق چربی در یک جلسه در کلینیک VIP برای شما انجام خواهد گرفت.

3. لیفت شقیقه:

یکی دیگر از روش‌هایی که کلینیک VIP برای درمان افتادگی پلک در تهران انجام می‌دهد، لیفت شقیقه است. جراحی بالا کشیدن یا لیفت شقیقه گوشه‌های ابروی شما را بالاتر می‌برد، درنتیجه چین‌وچروک دور چشم‌ها هم تاحدودی برطرف می‌شود. لیفت شقیقه ابرو‌های شما را بالاتر می‌برد و پف و افتادگی پلک‌ها را هم درمان می‌کند.

4. تزریق ژل:

درمان افتادگی پلک در تهران با تزریق ژل یا فیلر هم امکان‌پذیر است. این کار در کلینیک VIP به دو دلیل مهم انجام می‌شود. گاهی برخی افراد دوست دارند زیبایی چهره خود را نمایان‌تر سازند و به تزریق ژل رو می‌آورند. اما دلیل دیگری هم برای تزریق ژل وجود دارد و آن هم درمان اختلالاتی است که در پلک‌ها وجود دارد.

5. درمان با لیزر:

با لیزر هم می‌شود افتادگی و پف پلک‌ها را درمان کرد. اگر افتادگی پلک‌های شما شدید نباشد و پلک‌ها روی چشم‌ها را نپوشانده باشد، لیزر هم در درمان آن کاربرد دارد. به‌طور معمول لیزر درمانی در کلینیک VIP و هر کلینیک دیگری بیش از یک جلسه طول می‌کشد. با تابش پرتو لیزر به پوست پلک‌ها، آنها برای ترشح کلاژن و بازسازی پلک‌ها تحریک می‌شوند. استفاده از پرتو لیزر برای رفع افتادگی پلک‌ها از روش‌های آسان درمانی است.

بهترین کلینیک درمان افتادگی پلک در تهران

 

بهترین روش درمان افتادگی پلک در تهران:

موثرترین روش برای رفع افتادگی پلک‌ها، جراحی بلفاروپلاستی است. هرگاه افتادگی پلک‌ها به‌اندازه‌ای زیاد باشد که با روش‌های دیگر درمانی در کلینیک درمان افتادگی پلک نتیجه ندهد، بلفاروپلاستی راه حل نهایی است. بلفاروپلاستی توانایی برطرف کردن افتادگی و پف پلک‌های بالا و پایین را دارد. البته نیازی نیست که این جراحی هم‌زمان روی پلک‌های بالا و پایین شما انجام شود، اما در صورت نیاز، این کار شدنی است.

جراحی بلفاروپلاستی پلک‌های بالا در کلینیک VIP پوست شل‌شده پلک‌ها را جدا می‌کند، چربی و مایعات پشت پلک‌ها را خالی می‌کند، ماهیچه‌های آن را سر جای خود قرار می‌دهد و در نهایت پلکی بدون چین‌خوردگی و پف برای شما بر جای می‌گذارد.

بلفاروپلاستی پلک‌های پایین هم پف زیر پلک‌ها را برطرف می‌کند، افتادگی آنها را درمان می‌کند، اندکی از چروک زیر آنها کم می‌کند و پلکی جوان‌تر و زیباتر برای شما باقی می‌گذارد.

بهترین کلینیک درمان افتادگی پلک در تهران کجاست؟

در همین نزدیکی‌ها، کلینیکی در غرب تهران وجود دارد که در مدت فعالیت چندساله خود لیستی بلندبالا از جراحی‌های موفق زیبایی از خود به یادگار گذاشته است. درمان پف و افتادگی پلک در این کلینیک با رو‌ش‌های مختلفی صورت می‌گیرد. تزریق ژل، تزریق بوتاکس، تزریق چربی و روش‌های دیگری که هریک می‌توانند در درمان نوعی از افتادگی پلک تاثیرگذار باشند. اما یک روش درمانی موثر و همیشگی هم برای پف و افتادگی پلک در این کلینیک وجود دارد. این روش درمان قطعی افتادگی پلک، و جراحی بلفاروپلاستی است. کلینیک موفق ما هم کلینیک ‌ VIP است.

ویژگی‌های بهترین کلینیک درمان افتادگی پلک در تهران:

کلینیک یا هر مرکز درمانی مکانی برای درمان بیماران است. اما توجه به برخی نکته‌ها، این مکان را خاص و ماندگار می‌کند. از ویژگی‌های بهترین کلینیک درمان افتادگی پلک در تهران به چند مورد اشاره می‌کنیم:

  • بهره بردن از پزشکان ماهر و باتجربه:

آنچه کلینیک VIP را در شمار بهترین کلینیک‌های درمان پف و افتادگی پلک‌ها قرار داده، پزشکان آن است. در این کلینیک بهترین پزشکان درمان افتادگی و پف پلک‌ها، با تجربه بالا به درمان این ناهنجاری چشمی مشغولند. تجربه این پزشکان در کنار تخصص آنها، مهم‌ترین قدم را در درمان پف پلک‌های شما برداشته است.

  • بهره‌گیری از کادر درمانی توانمند و دلسوز:

ویژگی ‌دیگر بهترین کلینیک درمان افتادگی پلک در تهران، پرسنل متخصص درمان آن است. درمان پف پلک در بسیاری از موارد نیاز به جراحی بلفاروپلاستی دارد . این جراحی باید به دست افراد متخصص، و در شرایط استریل و بهداشتی انجام گیرد. پرسنل توانای کلینیک VIP هرآنچه نیاز است یا یک تیم جراحی داشته باشد را در خود جمع کرده است.

  • فضای استریل و دوستانه کلینیک:

فضای کلینیک نیز باید در درجه اول بهداشتی، و پس از آن آرام و دوستانه باشد. در اینجا باید خیال شما را درباره درمان افتادگی پلک در تهران راحت کنیم. فضای آرام، دوستانه و بهداشتی کلینیک VIP جای شکی برای شما باقی نمی‌گذارد و درمانی که در جست‌وجوی آن هستید را پیدا خواهید کرد.

شماره تماس: 44158011-021

مشاوره مجازی و رایگان: 09120634472

آدرس: ستاری جنوب، بلوار فردوس غرب، خیابان ورزی جنوبی، کوچه هفدهم شرقی، ساختمان پزشکان رامیار، طبقه چهارم

کلینیک VIP، بهترین کلینک درمان افتادگی پلک در تهران:

بهترین کلینیک درمان افتادگی پلک در تهران روش‌های مختلفی برای درمان پف و افتادگی پلک ارائه می‌دهد. البته پیش از تعیین هر روشی برای برطرف ساختن افتادگی پلک، بهتر است پلک‌های شما به‌صورت دقیق به‌وسیله پزشکان ما معاینه شود. ما در کلینیک VIP تصمیم‌گیری اولیه برای تعیین نوع درمان را می‌توانیم با دیدن تصویر چهره و چشم‌های شما هم انجام دهیم. تصمیمی که در معاینه حضوری، و دیدن و معاینه پلک‌های شما به قطعیت می‌رسد.

سخن پایانی:

داشتن چهره زیبا حق طبیعی شما است. پس اگر افتادگی پلک‌های بالا حالت پف‌آلود و خواب‌آلوده به شما داده، یا افتادگی و پف زیر پلک‌های پایین از زیبایی شما کاسته است، شاید درمان قطعی مشکلاتتان در بلفاروپلاستی پلک‌ها باشد. بلفاروپلاستی پلک بالا حالت جوانی و شادابی را به چهره شما بازمی‌گرداند. جراحی زیبایی پلک‌های پایین هم پف و افتادگی زیر پلک‌ها را برطرف می‌کند. دستیابی به همه این‌ها با درمان افتادگی پلک در تهران و در کلینیک VIP امکان‌پذیر است.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز