خبرگزاری کار ایران

معرفی مراکز اجاره سند و وثیقه در کشور !

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۹۵۶

متقاضیان زیادی روزانه جویای  اجاره سند ملکی هستند، در مواردی اجاره سند وثیقه توسط افرادی تحت عنوان سندگذار سطح در کشور ارائه میشود این روزها بازار اجاره سند بسیارداغ شده است بطوریکه در شرایط عادی اجاره 6 ماهه سند و اجاره 1  ساله سند نیازمند پرداخت کمیسیون 10 الی 15 درصدی برای متقاضیان است .

خدمات اجاره فوری سند  و وثیقه:

 اجاره سند استان ، شهرستان ، کلان شهر ها در حال حاضر مورد پذیرش مراجع قضایی و بانک ها میباشند که امروزه در دادسراها و دادگاه ها و بانک ها به وفور شنیده میشوند، افرادی که به دنبال مشتری هستند و با معرفی مشتری و مالک به یکدیگر کارمزد بسیار بالایی دریافت میکنند. روند اجاره وثیقه یا سند معمولا برای متهمانی است که در مرحله رسیدگی در دادسرا یا دادگاه مطابق با شرایط و بر اساس قانون تحت قرار وثیقه کیفری و تامین کیفری قرار میگیرند ، قرار تامین وثیقه موضوعی است که در قانون مجازات اسلامی برای جلوگیری از تضییع خق و حقوق شاکی در صورت فرار متهم در نظر گرفته و میزان و مبلغ قرار وثیقه بطور مستقیم با عنوان اتهام رابطه دارد . برای مثال اتهام کلاهبرداری به مبلغ 10 میلیارد تومان موجب صدور قرار وثیقه به مبلغ 12 الی 20 میلیارد تومان برای متهم میشود .

پس از صدور وثیقه در جلسه رسیدگی درصورتیکه متهم دارای سند ملکی باشد آنرا بعنوان وثیقه به دادگاه یا دادسرا ارائه میکند . آنرا تامین و همان لحظه آزاد میشود ، در غیر اینصورت تا زمان تودیع وثیقه در بازداشت خواهد بود که در این حالت به نزدیکترین زندان محل اعزام میشود . یکی از موضوعاتی که در دادسراها و دادگاه بسیار به گوش میخورد موضوع اجاره سند و وثیقه برای تودیع به دادگاه یا دادسرا است  که در برخی مواقع  به دلیل عدم رعایت برخی نکات تبدیل به یک مشکل اساسی برای متهم و خانواده او میشود .

معرفی مراکز اجاره سند و وثیقه در کشور !

محل های ارائه سند اجاره ای و وثیقه:

در این بین، اشخاص و موسساتی وجود دارند که در ازای دریافت کارمزد یا اجاره بهای سند و همچنین اخذ تضمین ، سند مورد نیاز را برای متقاضی تامین میکنند. از آن جا که استفاده از سند وثیقه  و یا سند اجاره ای، نیازمند پرداخت قیمت و مبلغ اجاره آن برای مدت معلوم میباشد و لذا دریافت آن، با ریسک و خطرات بسیار برای متقاضی و مالکین همراه است ، کسب اطلاع از ریسک هایی که اجاره سند و وثیقه دارد قبل از هرگونه اقدام ضروری می باشد . به همین منظور  در این گزارش ، ابتدا به بیان معنای وثیقه و سند برای تامین قرار از دیدگاه قانونگذار پرداخته و همچنین نکات مهم  آن را از منظر قانون کشور بررسی میکنیم .

***  یکی از بهترین موسسات حقوقی معتبر برای اجاره سند و وثیقه که دارای سابقه بالایی در این زمینه است ، موسسه حقوقی تهران بزرگ بوده که هم اکنون در تمامی استان ها و شهرستانهای کشور سند اجاره ای فوری تامین میکند .

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز