خبرگزاری کار ایران

سیم کارت رند حروفی چه سیم کارتی است؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۵۷۱

با نگاهی گذرا به شماره های روی تلفن همراه و حتی تلفن ثابت، مشاهده می کنید که از قدیم تا به امروز، در کنار شماره های عددی همیشه حروف وجود داشتند؛ حتی تلفن همگانی‌های قدیمی نیز از ویژگی برخوردار بودند.

شاید شما هم تا الان فکر می‌کردید این حروف فقط برای ارسال پیامک هستند! از این حروف علاوه بر ارسال پیامک برای تماس با شماره سیم کارت های رند  استفاده می‌شود. وجود این حروف روی تلفن‌های قدیمی بیانگر قدمت سیم کارت های رند حروفی در جهان است.

سیم کارت رند حروفی (Phoneword) در سراسر دنیا از مرغوب‌ترین‌ و گران‌ترین نوع سیم کارت به شمار آید.  خرید سیم کارت رند حروفی به دلیل نمایش و شماره ‌گیری به صورت حروف، راحت‌تر در ذهن ثبت می‌شوند. این مزیت آسان به خاطر سپرده شدن، دلیل محبوبیت و فروش سیم کارت های رند در دنیاشده است. بر طبق آمارهای به دست آمده اغلب برندهای مشهور از خط رند حروفی در تبلیغات شرکت خود استفاده می‌کنند. برای مثال 0912simkart در این روش دیگر نیاز به حفظ کردن شماره نیست فقط کافی است اسم یا برند محصول یا شغل را بدانید، که این کار امروزه در کل دنیا باب شده است. اشخاص یا اسم و فامیل خود را و یا حرفه شغلی خود را انتخاب میکنند با این روش دیگر کسی شماره آنها را فراموش نخواهد کرد و فقط کافی است روی کیبورد را نگاه کرد و اعداد را روی کیبورد شماره گیری کرد بسادگی همان طوری که برای کسی مسیج ارسال میکنید حالا بسته به نوع اینکه اسم که عام باشد یا خاص قیمت این نوع سیم کارت ها فرق دارد.

سیم کارت رند حروفی چه سیم کارتی است؟

درباره سیم کارت رند حروفی

شماره‌ای که تمام یا بخشی از ارقام آن، بعد از تطابق با حروف موجود روی تلفن با موبایل، کلمه‌ای معنا‎دار نمایش می‌دهد. مثل نام و نام خانوادگی یا کلماتی از این قبیل…

یک نمونه شماره رند حروفی:

 شماره 2647254 0912 که با کلمه Amirali مطابقت دارد.

با کنار هم قرار دادن حروف می‌توان یک کلمه ساخت. برای مثال اگر بخواهید سمیه را شماره‌گیری نمایید این شماره حروفی شما 7662934 می‌شود. اگر در کلمه شما به طور مثال 2 بار حرف A وجود داشته باشد، باید 2 بار 2 را بگیرید.

قدمت شماره‌ های رند حروفی

روی تلفن‌های ثابت و گوشی‌های موبایل از قدیم تا امروز، همیشه حروف وجود داشتند؛ حتی تلفن همگانی‌های قدیمی نیز از ویژگی برخوردار بودند. شاید شما هم تا الان فکر می‌کردید این حروف فقط برای ارسال پیامک هستند! از این حروف علاوه بر ارسال پیامک برای تماس با شمارهسیم کارت های رند استفاده می‌شود. وجود این حروف روی تلفن‌های قدیمی بیانگر قدمت سیم کارت های رند حروفی در جهان است.

در موبایل‌های هوشمند امروزی به راحتی می‌توان به جای شماره، خود کلمه مورد نظر را وارد کرد. این گونه خیلی آسان‌تر با شماره رند حروفی مورد نظر خود تماس می‌گیریم. جالب است بدانید در برخی کشورها مثل ترکیه و امارات، پلاک خودروها نیز به صورت حروفی صادر می‌شود.

مزایای سیم کارت رند حروفی

استفاده از شماره رند حروفی در تبلیغات، اصلی‌ترین مزیت این سیم کارت ها به شمار می‌رود. هدف یک شرکت از تبلیغات، شناساندن برند و محصولات خود به مخاطبان است. علاوه بر این آن‌ها به برقراری تماس با مخاطبان خود نیاز دارند. مخاطبان نیز خواهان برقراری تماس با شرکت هستند. با ایجاد یک راه ارتباطی بی دردسر می‌توان تا حدودی مشتری را از خود راضی نگه داشت.

این راه ارتباطی راحت و بی دردسر می‌تواند از طریق شبکه‌های اجتماعی، وب سایت یا شماره تماس باشد. اکنون تصور کنید آیدی اکانت، آدرس سایت و یا شماره تماس شما طولانی یا غیر رند باشد! قطعاً در ذهن مخاطب ثبت نخواهد شد. با داشتن یک سیم کارت رند حروفی، فقط با یک کلمه شماره تماس شما به خاطر مخاطب سپرده می‌شود. یک کلمه که حتی می‌تواند نام برند شما باشد!

فرض کنید نام برند شما VENOUS است. کافیست در تبلیغ خود بزنید:

۸۳۶۶۸۷**۰۹۱۲

فرض کنید تبلیغ برند و محصولات خود را روی یک بیلبورد در اتوبان نصب کرده‌اید. یعنی فقط چند ثانیه وقت دارید در ذهن مخاطب ثبت شوید. اینجا اهمیت داشتن یک سیم کارت رند (به ویژه از نوع حروفی) مشخص می‌شود.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز