خبرگزاری کار ایران

5 نقطه عالی برای نصب دوربین مداربسته در خانه و فروشگاه

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۴۷۵

انتخاب موقعیت دوربین مداربسته، عنصر مهمی برای کسب نتایج بهتر از سیستم نظارت است. بررسی و بازدارندگی، دو دلیل اساسی برای نصب دوربین مداربسته در خانه یا فروشگاه محسوب می شوند. اگر سیستم نظارتی شما قادر به ارائه تصویر واضح و توالی حوادث به شما باشد، به هدف نصب دوربین مداربسته دست یافته اید. در این رابطه، باید مکان های مناسب برای نصب دوربین ها را در نظر بگیرید. انتخاب محل مناسب برای نصب دوربین مداربسته را می توانید از طریق متخصصان دیجی داهوا دنبال کنید.

 

انتخاب محل مناسب نصب دوربین مداربسته برای خانه

امروزه با عرضه سیستم های امنیتی حرفه ای به بازار دیگر نگران امنیت خانه یا محل کار خود نباشید.دوربین های مداربسته در مدل ها و ویژگی های متفاوتی وجود دارد که دوربین داهوا میتواند بهترین انتخاب برای تضمین امنیت خانه و یا محل کار شما باشد.

اینکه دوربین های امنیتی خانه چگونه می توانند برای شما مفید باشند، به موقعیت شما بستگی دارد. عوامل بسیاری همچون شرایط خانه، داشتن حیوانات خانگی و اجاره بودن ملک، می تواند در ارزیابی نیازهای سیستم دوربین امنیتی خانه شما نقش داشته باشد. در اینجا، برخی از موقعیت های مهم برای نصب دوربین مدار بسته برای خانه آورده شده است:

دوربین های امنیتی داخلی:

درب ورودی شما، یکی از اولین خطوط دفاعی برای خانه بوده و اطمینان از داشتن خط دید خوب، مهم است. برای درب جلویی ساختمان، باید یک دوربین در گوشه، رو به ورودی خانه نصب کنید. حتی اگر ورودی جلویی شما محصور نباشد، می توانید دوربین را در زیر یک گوشه در سایه بان، رو به درب ورودی نصب نمایید. در هر صورت، باید مطمئن شوید که از دوربین ضد آب استفاده می کنید.

نقاط دسترسی آسان:

درب ورودی، ممکن است تنها ورودی خانه شما نباشد که تصمیم دارید مراقب آن باشید. بسیاری از سیستم‌ های امنیتی خانه، از داشتن دوربین ‌هایی که بر روی پنجره‌ های طبقه اول، زیرزمین، درهای پشتی، درهای جانبی یا هر نوع ورودی قابل دسترسی به خانه متمرکز شده‌اند، سود می‌برند.

گاراژها و راهروها:

مطمئن شوید که وسایل نقلیه شما، با راه اندازی دوربین هایی جهت مشاهده گاراژ یا پارکینگ ساختمان محافظت می شوند. گاراژها ورودی دیگری هستند که ارزش نظارت دارند تا مطمئن شوید خانه شما محافظت میشود.

 

حیاط پشتی ساختمان:

چه بخواهید هنگام بازی بچه ها در حیاط مراقب آنها باشید یا یک حیوان خانگی داشته باشید که باید اجازه ورود پیدا کند، دوربین هایی که برای بررسی حیاط تنظیم شده اند، به شما اطلاع می دهند که چه اتفاقی می افتد. با این حال، مهم است که حریم خصوصی دیگران را با نصب هر دوربین در فضای باز در نظر داشته باشید. منطقه ای که نظارت می کنید نباید شامل مناطق بزرگ خارج از ملک شما باشد.

5 نقطه عالی برای نصب دوربین مداربسته در خانه و فروشگاه

بهترین محل نصب دوربین مداربسته در فروشگاه

تصویر واضح برای شناسایی شخص یا افراد دخیل در هر حادثه ای مفید است. علاوه بر این، ثبت شواهد، اطلاعات زیادی را برای رسیدن به هر نتیجه ای فراهم می کند. برای دستیابی به این هدف، لازم است که اصول کلی را برای انتخاب محل مناسب برای نصب دوربین مداربسته در فروشگاه خود در نظر بگیرید.

برای نصب دوربین در فروشگاه، در نقاط ثابت اصلی، دوربین‌ ها باید به جسم نزدیک ‌تر باشند تا بتوانند تصویر واضح و قابل شناسایی را ثبت کنند. در مکان وسیع تری که در آن، بر فعالیت ها نظارت می کنید، دریچه دوربین باید در زوایای بازتر نصب شوند. بنابراین، با رعایت اصول ذکر شده، مکان های زیر برای دوربین مداربسته توصیه می شود.

 

نقطه ورود فروشگاه:

نقطه ورودی دفتر یا ساختمان، اولین مکانی است که می تواند بهترین تصویر را از هدف ارائه دهد. در نقطه ورود، همه برای نگاه کردن و باز کردن درب، زمان صرف می کنند. تصویر یا فیلم گرفته شده از این نقطه برای شناسایی فرد مفید است. در نقطه ورود، دوربین مدار بسته باید در مکان نزدیک تری نصب شود. بهترین فاصله توصیه شده حدود 3-4 فوت از قد متوسط انسان است.

در پذیرش یا پیشخوان فروشگاه:

بخش پذیرش یا پیشخوان، محل مهم بعدی است که با دوربین مداربسته پوشانده می شود. این مکان همچنین تصویر واضح و قابل شناسایی از هدف را ارائه می دهد. بسته به اندازه و مکان پیشخوان پذیرش، می توانید یک دوربین نزدیک و یک دوربین گسترده تر نصب کنید.

کارکنان در محل کار فروشگاهی:

فضای کار، مکان های مهمی است که باید با دوربین های مداربسته پوشش داده شوند. سیستم نظارت دوربین مدار بسته، جهت کنترل فعالیت ها در محیط کار است. سیستم امنیتی به شما کمک می کند تا از ورود افراد غیر مجاز به محل کار مطلع شوید. علاوه بر این، دوربین مداربسته، نظارت بر کارمندان و کارکنان در فروشگاه را برای مدیران آسان کرده است.

گوشه ها و نقاط کور در فروشگاه:

برای امنیت و نظارت بیشتر، گوشه های کور و ساختمان اداری را باید با دوربین های مدار بسته پوشش داد. در این مکان ‌های مخفی، دوربین‌ هایی با زاویه باز توصیه می‌ شوند، زیرا می‌توان با دوربین داهوا نصب شده در فواصل دور، منطقه بیشتری را مشاهده نمود.

 

پارکینگ فروشگاه های بزرگ:

پارکینگ فروشگاه نیز همواره نیاز به نظارت دارد. اگرچه، منطقه پارکینگ به دوربین های نزدیک و زاویه باز مجهز می شود، با این حال، بسته به موقعیت مکانی، اگر فضا و بودجه اجازه می ‌دهد، دوربین مداربسته را در مکان ‌های دور و نزدیک به شکل همزمان نصب کنید تا هدف را شناسایی کرده و توالی حوادث را ثبت کنید.

5 نقطه عالی برای نصب دوربین مداربسته در خانه و فروشگاه

نکاتی که باید در انتخاب محل مناسب به آن توجه شود

در حالی که دوربین های فضای باز اتفاقات بیرون از خانه شما را ردیابی میکنند، دوربین های داخلی آرامش را در داخل خانه حفظ می نمایند. دوربین های داخلی نه تنها اطلاعات مهمی را پس از ورود به داخل خانه ارائه می دهند، بلکه از خانواده شما نیز به روش های دیگری محافظت می کنند.

دوربین های امنیتی داخل خانه، راهی عالی برای ردیابی کودکان بدون نیاز به حضور در یک اتاق هستند. همچنین می‌ توانید با یک سیستم امنیتی که به تلفن همراهتان وصل می‌شود، حیوانات خانگی خود را از هر کجا پیگیری کنید.

مکان های حساس در خانه، مانند اتاق خواب بزرگسالان و حمام، باید برای دوربین ها ممنوع باشد. این نه تنها نقض حریم خصوصی برای خانواده است، بلکه تجاوز به حریم خصوصی برای افرادی است که از خانه شما بازدید می کنند و از آن مناطق استفاده می نمایند. برای اینکه دوربین ‌ها جا به ‌جا نشده و یا برداشته نشوند،  باید دور از دسترس بوده یا به طور ایمن نصب شوند.

 

از کجا دوربین مداربسته با کیفیت تهیه کنیم؟

علاوه بر انتخاب نقطه مناسب جهت نصب نیز خرید بهترین دوربین مداربسته از اهمیت به سزایی برخوردار میباشد.شما برای اینکه بتوانید تصویر های با کیفیت و با وضوح بالا را ضبط کنید نیاز به یک دوربین مداربسته با کیفیت دارید که از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار باشد.دوربین داهوا میتواند انتخاب درستی در این زمینه باشد چرا که علاوه بر کارایی و کیفیت بالا قیمت دوربین داهوا نیز بسیار به صرفه میباشد.شما میتوانید با قیمتی مقرون به صرفه از دیجی داهوا محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.همچنین میتوانید قبل از خرید با مشاوران ما در ارتباط بوده تا محصول مناسب خود را تهیه کنید.برای خرید و مشاوره با شماره 91006008-021 تماس حاصل فرمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز