خبرگزاری کار ایران

در هنگام خرید دوربین مداربسته هایک ویژن توجه به نکاتی ضروری است ؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۱۸۱

 

در دنیای امروز، دوربین های مداربسته به عنوان عاملی بازدارنده در وقوع جرایم و ایجاد آرامش و امنیت بیشتر در زندگی روزمره ما عمل می کنند. اغلب افراد تمایل دارند تا محیط پیرامون خود را با استفاده از سیستم های دوربین مداربسته پوشش دهند تا بتوانند حتی در مواقعی که در محیط حضور ندارند، اماکن مورد نظر خود را تحت نظارت و کنترل خود قرار دهند. برند هایک ویژن، یکی از برندهای مطرح دنیای نظارت تصویری است که با توجه به تنوع محصولات، کارآیی و کیفیتی که محصولات آن دارند، یکی از محبوب ترین برندها در سراسر جهان محسوب می شود. در این مقاله نکات حائز اهمیتی را در خصوص خرید دوربین مداربسته هایک ویژن، ارائه می شود.

چرا خرید دوربین مداربسته هایک ویژن ضروری است ؟

همانطور که اشاره شد سبد کالای هایک ویژن، آنقدر متنوع و کاربردی است که می تواند در هر کاربرد و نیازی مورد استفاده قرار گیرد، بنابراین با خرید دوربین مداربسته هایک ویژن، می توانید امنیت محیط پیرامون خود را تامین نمایید.

محصولات هایک ویژن، شامل : دوربین ها و دستگاه های ذخیره ساز بستر کواکسیال ( تکنولوژی TVI) و تحت شبکه می شود که می توان به محصولات اقتصادی، Ultra، Pro، IoT، WebCam، ColorVu، دوربین های ضد خوردگی و ضد انفجار، PTZ، پلاک خوان و ... اشاره کرد.

در ادامه به مزیت های خرید دوربین مداربسته هایک ویژن، می پردازیم :

  • امکان دریافت تصاویر از راه دور و هزاران کیلومترها آن طرف تر : قابلیت انتقال تصویر یکی از نیازهای ضروری کاربران برای دیدن تصاویر محیط پیرامون خود و بدون حضور در محل و با استفاده از اینترنت می باشد. شرکت فراگستر با ارائه روش ساتا، موجب تسریع در دریافت تصویر از راه دور برای کاربران شده است. روش ساتا، با هدف حفظ حریم خصوصی کاربران و تسریع در فرآیند انتقال تصویر ارائه شده است و هیچ وابستگی به اینترنت خارجی ندارد و در صورت قطع اینترنت بین الملل، می توانید بدون هیچ دغدغه و نگرانی تصاویر محیط پیرامون خود را از راه دور مشاهده نمایید.
  • با خرید دوربین مداربسته هایک ویژن از نوع پلاک خوان و کنترل ترافیک و نصب آن در سطح شهر، می توان رفتار رانندگان را تحت کنترل و نظارت قرار داد و رفتارهایی چون پارک در فضای غیر مجاز، گردش غیر مجاز، رانندگی معکوس، عبور وسایل نقلیه موتوری در مسیر وسایل نقلیه غیر موتوری و ... را تشخیص داد. همچنین این نوع دوربین ها، می توانند تعداد سرنشینان موتور سیکلت ها و عدم استفاده آن ها از کلاه ایمنی را تشخیص دهند.

در ادامه به معرفی چند دوربین از محصولات هایک ویژن با قابلیت کنترل تردد و ترافیک می پردازیم.

iDS-2VS435-F840-EY : این دوربین اسپید دام تحت شبکه هایک ویژن DarkFighter، دارای قدرت زوم 40X می باشد و قادر است تصاویر تمام رنگی مناسبی را در شب ها ارائه نماید، همچنین انتخابی عالی برای نصب شرایط سخت محیطی چون گرد و غبار، باران و برف و محیط های آزمایشگاهی می باشد چرا که از استانداردهای IP67 و NEMA X4 پشتیبانی می کند.

در هنگام خرید دوربین مداربسته هایک ویژن توجه به نکاتی ضروری است ؟

 

iDS-TCD403-BI : این دوربین تحت شبکه بولت هایک ویژن 4MP، از سری دوربین های کنترل ترافیک هایک ویژن می باشد و می تواند تصاویر دید در شب تا مسافت 100 متر را ارائه نماید. بدنه این دوربین در مقابل ضربات خارجی بسیار مقاوم است و از استاندارد IK10 پشتیبانی می کند. همچنین در مقابل باران و برف، رطوبت، گرد و غبار ( استاندارد IP67 ) مقاومت بسیار بالایی دارد.

در هنگام خرید دوربین مداربسته هایک ویژن توجه به نکاتی ضروری است ؟

  • با خرید دوربین مداربسته هایک ویژن با قابلیت های VCA ( هوشمند )، حفاظت پیرامون، تشخیص و شناسایی چهره، می توان با دقت بیشتری محیط پیرامون خود را تحت کنترل و نظارت قرار داد. بر مبنای قابلیت VCA و حفاظت پیرامون، می توان خط فرضی (Line Crossing)، محدوده فرضی (Intrusion) و ... می توان از جزئیات اتفاقات محیط پیرامون مطلع شد.

DS-2CD2046G2-IU/SL : این دوربین بولت 4MP تحت شبکه هایک ویژن، از قابلیت های عبور از خط فرضی و محدوده فرضی ممنوع، تشخیص ورود و خروج، تشخیص چهره و ... پشتیبانی می کند و کیس ( بدنه ) آن بر مبنای استاندارد IP67 طراحی شده است. با خرید دوربین مداربسته هایک ویژن مذکور می توانید امنیت محیط پیرامون خود را تامین نمایید.

فاکتورهای مهم در خرید دوربین مداربسته هایک ویژن

همانطور که می دانیم، فاکتورهای مختلفی در خرید دوربین مداربسته هایک ویژن، تاثیرگذار می باشند که می توان به رزولوشن تصویر، قابلیت ها، امکان ارائه تصاویر دید در شب تمام رنگی و سیاه و سفید، قابلیت های هوشمند، گارانتی محصول و ... اشاره کرد.

  • همیشه نیاز است که پیش از خرید دوربین مداربسته، مشخص نمایید که چه قابلیت هایی نیاز است و یا با استفاده از چه امکاناتی می توانید محیط پیرامون را تحت نظارت و کنترل خود قرار دهید تا بر آن مبنا محصول خود را انتخاب نمایید، یا نصاب و فروشنده را از سطح انتظارات خود مطلع سازید تا بتوانند محصولی کاربردی و کارآمد را به شما معرفی نمایند و خریدی آگاهانه داشته باشید.
  • یکی از مهم ترین نکات در خرید دوربین مداربسته هایک ویژن، توجه به گارانتی محصول می باشد. محصولات هایک ویژن توسط شرکت های گوناگونی در ایران عرضه می شوند که همه آن ها محصولات با اصالت و دارای خدمات پس از فروش را عرضه و ارائه نمی کنند. در میان، شرکت فراگستر الکترونیک بزرگترین عرضه کننده، ارائه دهنده محصولات هایک ویژن در ایران، به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان گرامی، تمام محصولات هایک ویژن را با خدمات گارانتی 25 ماه و پشتیبانی فنی 24 ساعت ارائه می نماید. بنابراین شما هیچ دغدغه و نگرانی پس از خرید محصولات فراگستر در خصوص خدمات پس از فروش نخواهید داشت.

از کجا می توان محصولات هایک ویژن را تهیه کرد؟

شما می توانید با مراجعه به وب سایت فراگستر و یا تماس با شماره 02153862 و ارتباط با کارشناسان فروش، از نزدیک ترین نمایندگی در شهر محل سکونت خود مطلع شوید تا بتوانید در کمترین زمان ممکن خرید خود را انجام دهید.

کلام آخر در خصوص خرید دوربین مداربسته هایک ویژن

با خرید دوربین مداربسته هایک ویژن و محصولات دزدگیر و خانه هوشمند مکسرون، می توانید امنیت محیط پیرامون خود را تامین نمایید و از جزیی ترین وقایع در حال رخداد محیط پیرامون خود مطلع شوید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز