خبرگزاری کار ایران

کدام کارخانه ارزانترین پروفیل زد را تولید می کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۴۶۱

پروفیل یکی از مهم‌ترین مقاطع فولادی است که فعالیت بسیاری از صنعت‌ها وابسته به وجود آن می‌باشد. پروفیل‌ها بسیار متنوع بوده و محصولات فولادی زیادی را شامل می‌شوند. به همین دلیل کاربرد زیادی در صنایع مختلف به خصوص صنعت ساخت و ساز دارند.

یکی از انواع پرمصرف آن، پروفیل زد یا پرلین Z است. پرلین زد که از انواع پروفیل باز به حساب می‌آید، ظاهری شبیه به حرف Z انگلیسی دارد. علت نام‌گذاری آن نیز به همین جهت است. در این مقاله به چگونگی تولید این پروفیل و اهمیت استفاده از پرلین زد خواهیم پرداخت.

نظر به کاربرد گسترده و اهمیت به‌کارگیری این پروفیل، قصد داریم مرکزی را به شما معرفی کنیم که پروفیل زد را با کیفیت بالا و قیمتی مقرون به صرفه، تولید و به مشتریان گرامی عرضه می‌دارد. افزون بر آن، در این شرکت قیمت پروفیل زد، همواره به متقاضیان آن ارائه می‌گردد.

پروفیل زد چگونه تولید می‌شود؟

ابتدا رول‌های ورق آهن به کارخانه ارسال و توسط دستگاه‌های رشته‌بری برش داده می‌شوند. پس از خم‌کاری و شکل‌دهی، تایید نهایی را دریافت می‌کنند و وارد مرحله تولید پرلین زد می‌شوند. درنهایت در صورت نیاز مشتری، پروفیل را پانچ‌کاری می‌کنند.

استاندارد ساخت پروفیل Z چیست؟

در ایران همانند دیگر کشورها، برای ساخت پروفیل‌ها از استانداردهای مشخص پیروی می‌شود و تحت استانداردهای ایران و اروپا انجام می‌گیرد. ساخت پروفیل زد یا با ورق گرم و مطابق با شماره استاندارد 3694 صورت می‌گیرد و یا با ورق روغنی با نورد سرد و براساس شماره استاندارد 5722 انجام می‌شود.

انواع پروفیل زد کدام است؟

پروفیل‌های زد از لحاظ شکل ظاهر و اندازه، در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند که در ادامه به شرح آن‌ها خواهیم پرداخت:

انواع پروفیل زد از لحاظ شکل ظاهر

کدام کارخانه ارزانترین پروفیل زد را تولید می کند

پرلین زد از لحاظ شکل ظاهری آن، در 3 دسته‌بندی مختلف قرار می‌گیرد و به صورت موارد زیر است:

-         پروفیل زد ساده و بدون لبه

-         پروفیل زد لبه‌دار

-         پروفیل زد پانچ‌دار

انواع پروفیل زد از لحاظ اندازه

در تقسیم‌بندی دیگری، پروفیل‌های زد را از لحاظ سایز و اندازه مورد بررسی قرار می‌دهند. پرلین زد در سایزهای زیر تولید و عرضه می‌گردد:

·        16 و 18 ( در ضخامت‌های 2، 2.5 و 3 میلی‌متر )

·        20 و 22 ( در ضخامت‌های 2، 2.5، 3 و 3.5 میلی‌متر )

وزن پروفیل زد

یکی از حائز اهمیت‌ترین نکاتی که در ساختمان سازی، همواره دغدغه کارشناسان و متخصصان بوده است، افزایش مقاومت ستون‌ها و پی اصلی بنا و کاهش وزن کلی ساختمان است. با به‌کارگیری پروفیل Z در ساختمان، میزان بار وارده بر سازه تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می‌کند. به طور کلی وزن پروفیل زد مابین 4 تا 10 کیلوگرم است.

موارد مصرف پرلین زد چیست؟

پروفیل زد را در موارد بسیاری مورد استفاده قرار می‌دهند. این کاربردها شامل موارد زیر می‌شود:

کدام کارخانه ارزانترین پروفیل زد را تولید می کند

  • سوله سازی

مطالعه این مقاله را برای چگونگی خرید پروفیل Z سوله از تولیدکننده، پیشنهاد می‌کنیم.

  • کاربرد در ساخت اسکلت‌های فولادی
  • تهیه ریل‌ها
  • کشتی سازی
  • ساختمان سازی

عوامل موثر بر قیمت پرلین زد چیست؟

عوامل بسیاری همچون قیمت مواد اولیه، هزینه حمل و نقل و سوخت وسایلی همچون کشتی‌ها و کامیون‌ها، نوسانات ارز و تورم، افزایش یا کاهش میزان تقاضا، کارخانه تولیدکننده و وجود واسطه در خرید، بر روی قیمت پروفیل زد تاثیرگذار است.

در این مقاله با عوامل تاثیرگذار بر قیمت پروفیل زد بیش‌تر آشنا شوید.

استفاده از پرلین زد چه مزیت هایی دارد؟

شماری از مزیت‌هایی که به‌کارگیری پرلین زد برای مصرف کننده خواهد داشت، به شرح زیر هستند:

  • تحمل بالای پروفیل زد در بارهای کششی
  • امکان استفاده در مناطق زلزله‌خیز به علت افزایش مقاومت کلی ساختمان
  • سازگاری پرلین زد با محیط زیست به علت آسانی بازیافت
  • عدم نیاز به تجهیزات ویژه برای نصب آن، به علت سادگی ساختار
  • حمل و نقل ساده و عدم آسیب‌دیدگی در جابه‌جایی

شاهین فلز سپاهان؛ تولید ارزانترین پروفیل زد

در کارخانه شاهین فلز سپاهان، تولید و عرضه پروفیل زد با کیفیتی قابل توجه و با مناسب‌ترین قیمت انجام می‌گیرد. همان‌طور که ذکر شد، یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت این پروفیل، وجود واسطه در خرید است. در کارخانه شاهین فلز سپاهان، خرید پروفیل بدون هیچ‌گونه واسطه انجام می‌گیرد که همین امر منجر به کاهش قیمت تمام شده پرلین زد می‌شود.

کدام کارخانه ارزانترین پروفیل زد را تولید می کند

کارخانه شاهین فلز سپاهان، به کمک متخصصین مجرب خود، به یکی از مراکز بزرگ و مطرح تولید پروفیل زد و دیگر انواع پروفیل در ایران مطرح شده است. کارخانه شاهین فلز سپاهان، علاوه بر تولید و ارائه انواع پروفیل همچون زد، خدماتی مانند پوشش‌دهی با پوشش ضدخوردگی زینک فلیک، نواربری ورق و غیره را نیز به مشتریان محترم عرضه می‌دارد.

کلام پایانی

در این محتوا به بررسی مزایای استفاده و چگونگی تولید پروفیل زد پرداختیم. به‌جز آن، مرکزی صنعتی را معرفی کردیم که این مقطع فولادی را با کیفیتی قابل توجه، تولید و عرضه می‌کند.

کارخانه شاهین فلز سپاهان، پروفیل‌های فولادی همچون پروفیل زد را با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت، به خریداران ارائه می‌دهد. اگر شما نیز قصد خریداری و یا استفاده از محصولات برتر شرکت شاهین فلز سپاهان را دارید، کارشناسان متخصص این مجموعه، همه‌روزه آماده پاسخگویی به مشتریان محترم هستند.

تلفن:  03145273010

وب‌سایت: www.shahinfelezsepahan.com

آدرس کارخانه: اصفهان، شهرک صنعتی بزرگ، بازارچه، خیابان اندیشمندان ۱۶، خیابان کارآفرینان، نبش کارآفرینان 14/1

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز