خبرگزاری کار ایران

معرفی ۵ برند برتر ساعت بچه گانه در جهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۴۰۷

خرید یک ساعت بچه گانه برای فرزندمان می‌تواند یک هدیه دوست‌داشتنی باشد و به کودک کمک کند تا با مفهوم زمان راحت‌تر آشنا شود. اما در این بین هزاران برند آشنا و ناآشنا به تولید محصولاتی برای کودکان مشغول هستند و انتخاب از میان آن‌ها می‌تواند کمی دشوار به‌نظر برسد. برای برخی قیمت یک ساعت بچه گانه می‌تواند دلیل اصلی برای خرید باشد و برای برخی دیگر کیفیت از همه چیز مهم‌تر است.

ما در این مطلب سعی داریم تا شما را با برترین و باکیفیت‌ترین برندهای تولید ساعت مچی برای کودکان آشنا کرده و ویژگی‌های هریک را نیز باهم بررسی کنیم. این مطلب شامل ساعت‌های هوشمند نمی‌شود و تنها به تولیدکنندگان برتر ساعت‌های آنالوگ و دیجیتال مخصوص کودکان می‌پردازد. هم‌چنین اگر قصد خرید ساعت مردانه در مشهد را دارید به گالری متنوع ساعت شادمهر سری بزنید و از بین صدها مدل این مجموعه، بهترین را برای خود انتخاب کنید.

ساعت بچه گانه فری استایل Freestyle

برند ساعت فری استایل برای هر کودکی مناسب است. این ساعت‌ها که در رنج وسیعی از رنگ‌های سرد نظیر سبز و آبی طراحی شده‌اند، بسیار راحت بوده و با بندهایی قابل تنظیم برای هر سایز مچی مناسب هستند. ساعت‌های فری استایل خصوصا برای شنا و استخر کودکان مناسب است و در برابر نفوذ آب نیز بسیار مقاوم هستند. کمپانی فری استایل یک نمونه ورزشی از انواع ساعت مچی دیجیتال مخصوص کودکان تولید کرده است که هدیه‌ای مناسب برای کودکان تا سنین ۱۰ سالگی محسوب می‌شود.

ساعت بچه گانه تایمکس Timex

برند ساعت تایمکس یکی از برترین برندها در رده ساعت‌های ارزان قیمت برای کودکان است. ساعت‌های این برند نه‌تنها قیمت بسیار مناسبی در سطح جهانی دارند، بلکه مجموعه‌ای متنوع از ساعت‌های رنگارنگ در اختیار شما قرار می‌دهند. در این مجموعه از ساعت‌های آنالوگ عجیب و غریب گرفته تا ساعت‌هایی با صفحه نمایشگر دیجیتالی پیدا خواهید کرد. تایمکس از شخصیت‌های مختلف کارتونی برای ساعت‌های خود استفاده می‌کند و یکی از برترین برندها برای آموزش زمان به کودکان است.

برخی از مدل‌های آموزشی این برند دارای عقربه‌هایی هستند که زمان و دقیقه را به‌وضوح برای کودک مشخص می‌سازد و همین امر به کودک کمک می‌کند تا بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن خواندن ساعت را فرا بگیرد.

معرفی ۵ برند برتر ساعت بچه گانه در جهان

ساعت بچه گانه کاسیو Casio

احتمالا برای خرید ساعت مردانه و زنانه با برند کاسیو تاحدی آشنا هستید. اما بسیاری از مدل‌های این برند برای کودکان نیز مناسب و قابل استفاده هستند. ساعت‌های کاسیو دیجیتالی دارای چندین مدل با رنگ‌بندی شاد از آبی گرفته تا صورتی هستند که گزینه خوبی برای هدیه به کودکان به‌شمار می‌روند. البته مدل‌های کلاسیک کاسیو سفید یا مشکی نیز هدیه خوبی برای کودک شمرده می‌شوند.

برخی از مدل‌های کاسیو دارای ویژگی‌های مفید و کاربردی زیادی هستند که کودک شما ممکن است به آن‌ها نیاز داشته باشد. ازجمله این ویژگی‌ها می‌توان به زنگ هشدار، کورنومتر یا نور پس زمینه اشاره کرد که برای خواندن ساعت در تاریکی به‌کار می‌رود.

ساعت بچه گانه جیشاک G-shock

ساعت بچه گانه جیشاک که از برندهای زیرمجموعه شرکت کاسیو است، رنج وسیعی از ساعت‌های درشت و مقاوم در برابر ضربه را شامل می‌شود. جیشاک از سال ۱۹۸۴ به تولید ساعت‌های باکیفیت و مقاوم مشغول است و در این زمینه یکی از بهترین برندها در سطح جهان محسوب می‌شود. این غول ساعت‌سازی در جهان با معرفی مجموعه Baby-G توانست به دنیای ساعت‌های مچی بچه‌ها وارد شود.

انواع ساعت‌های جیشاک مخصوص کودکان با بندهای قابل تنظیم برای مچ‌های کوچک‌تر ساخته شده‌اند و دوام و استحکام بسیار بالایی نیز دارند و دربرابر ضربه و آب نیز مقاوم هستند.

ساعت بچه گانه فلیک فلاک Flak Flak

فلیک فلاک یک برند سوئیسی معتبر و از شرکت‌های زیرمجموعه سواچ است که به تولید محصولاتی باکیفیت برای کودکان مشغول است. این شرکت که فقط محصولاتی مختص کودکان تولید می‌کند، با به‌کارگیری دانش تخصصی سوئیسی توانسته است تا به یکی از معتبرترین برندها در زمینه محصولات کودک تبدیل شود. خواندن ساعت‌های این برند برای کودکان بسیار ساده است. در طراحی این ساعت‌ها نیز از انواع رنگ‌های جذاب و سرگرم‌کننده استفاده شده است و یکی از بهترین گزینه‌ها از نظر کیفیت، برای آموزش خواندن ساعت به کودکان شمرده می‌شود.

جمع‌بندی

انتخاب بهترین مدل ساعت بچه گانه براساس فاکتورهای مختلفی انجام می‌شود. در این مطلب انواع این ساعت‌ها را از نظر دوام و کیفیت بررسی کردیم و لیستی از بهترین آن‌ها در سطح جهانی را در اختیار شما قرار دادیم. اما ممکن است از نظر قیمتی تهیه این ساعت‌ها برای همه مقدور نباشد. در این صورت هنگام انتخاب یک ساعت ارزان‌قیمت برای کودک خود چند نکته را مورد توجه قرار دهید.

در درجه اول ساعتی را انتخاب کنید که از نظر ظاهری جذاب باشد و کودک شما آن را دوست داشته باشد. نکته مهم بعدی میزان خوانایی ساعت برای کودک است و باید ساعتی را انتخاب کنید که زمان را به‌روشنی و وضوح به کودک نشان دهد. در نهایت به نوع بند و راحتی استفاده از ساعت نیز دقت داشته باشید. درپایان اگر سوالی در رابطه با این مطلب داشتید، آن را به‌صورت کامنت زیر همین مطلب با ما در میان بگذارید.

منبع

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز