خبرگزاری کار ایران

جدیدترین مدل‌های انگشتر طلا

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۸۵۶

امروزه مدل های مختلفی از انگشتر طلا به بازار عرضه می شود و هر کدام از آن ها طرح های زیبایی دارند که نظر هر ببینده‌ای را به خود جلب می کنند. طرح‌های جذاب و خیره کننده انگشتر توسط طراحان حرفه‌ای و خلاق در گالری طلا یاسمین گلد به مرحله اجرا میرسند که همین امر سبب ایجاد مدل های متنوع در گالری شده است. در طراحی و دیزاین انواع اکسسوری طلا، سنگ های تزئینی شیکی از جمله سنگ نیمه قیمتی زیرکونیا،  سنگ ارزشمند و فاخر فیروزه و ... به کار برده می شود که هر یک جذابیت ویژه ای دارند و در نهایت تاثیر مستقیمی در قیمت زیورآلات خواهد داشت.

گاهی ممکن است در حین خرید انگشتر طلا در بازار مدل های خاصی توجه شما را جلب کند و بعدها متوجه شوید که تمامی مدل ها توسط یک نفر طراحی شده، این مهارت ها سبب می شود که برخی طراحی ها به برند تبدیل شوند و جایگاه ویژه ای در دنیای جواهرات به خود اختصاص دهند. یاسمین گلد یکی ازلوکس‌ترین و مشهورترین برندها در زمینه فروش طلا واقع در خیابان فرشته تهران بوتیک مال ملل است؛ که با ارائه محصولاتی خارق العاده، مشتریان مخصوص خود را دارد. در ادامه با معرفی انواع مدل انگشتر شیک و جذاب با ما همراه باشید.

معرفی انواع انگشتر طلا

همانطور که عنوان شد مدل‌های مختلفی از انواع انگشتر به بازار عرضه می شوند که پاسخگو نیاز تمامی سلیقه‌ها است. این مدل ها با داشتن جذابیت‌های خاص به سادگی می توانند توجه افراد را جلب کنند. در ادامه به معرفی مدل‌های خاصی خواهیم پرداخت که برخی دارای طرح‌های ساده و برخی دیگر نیز با تجملات خاصی در انگشت قرار می گیرند.

انگشتر بدون نگین

یکی از محبوب‌ترین مدل‌های انگشتر طلا رینگ‌های ساده است که بدون هیچ گونه طرح و شکل خاصی به بازار عرضه می‌شوند، این مدل از رینگ‌ها همیشه مد هستند و از بدو ورود اولین انگشتر به بازار طلا فروشی همیشه روی بورس بوده اند و معمولاً مشتریان خاص خود را دارند.

در طراحی و تولید این مدل از رینگ ها هیچ طرح اضافه وجود ندارد،  البته در سال‌های اخیر این مدل از انگشتر طلا با تغییراتی همراه بوده که توانسته توجه افراد بیشتری را به خود جلب کند، گاهی چند رینگ حلقه ساده در کنار هم قرار می گیرند و یا با اشکال مختلف یا برش‌ها تراش های زیبا جلوه خاصی پیدا می کند. گاهی نیز بنا به خواست مشتریان برخی از رینگ ها با نگین های ریز دیزاین می شوند که نحوه قرار گرفتن آن ها نیز با طراحی های خاصی همراه است.

انگشتر نگین دار

نمونه دیگری از انگشتر های طلا که با داشتن طراحی های متفاوت توانستند بخش عمده‌ای از فروش بازار را به خود اختصاص دهند انواع مدل انگشتر طلا نگین دار است که در اشکال مختلف به بازار عرضه می شود. البته در میان این مدل از انگشتر نمونه پر نگین جذابیت خاصی دارد و معمولاً یک انتخاب ایده آل برای مراسم نامزدی است.

جدیدترین مدل‌های انگشتر طلا

طراحی این انگشترها بنا بر سلیقه کاملا متفاوت است، برخی اوقات شاهد این هستیم که یک انگشتر تمام نگین نمای خاصی داشته باشد. این در حالی است که برخی افراد تنها به داشتن چند نگین ریز اکتفا می‌کند. انواع مدل نگین انگشتر نگین دار شامل: رینگ های سراسر نگین، خوشه ای، تک نگین و ... هستند که در ادامه به بررسی مدل های متنوع آن خواهیم پرداخت.

انگشتر تک نگین (Solitaire)

انگشتر تک نگین که به سولیتر نیز شهرت دارد یکی از زیباترین مدل های انگشتر بوده که در تمام نقاط جهان نیز بسیار پر طرفدار است. انگشترهای سولیتر به شکل حلقه ای که تنها یک تک نگین دارد، طراحی شده و زیبایی خاصی را به نمایش می گذارد.

جدیدترین مدل‌های انگشتر طلا

 اگر جواهراتی که برای این نوع انگشتر به کار رفته باشد، الماس باشد به آن تک تخمه الماس نیز گفته می شود البته در طراحی این نوع از انگشتر ها انواع جواهرات مورد استفاده قرار می گیرد.

انگشتر ازدواج و نامزدی

مدل های انگشتر ازدواج و نامزدی همان طور که از نامشان پیداست برای پیوندهای عاطفی کاربرد دارند. این حلقه ها دارای تنوع بالایی هستند و اکثر آن ها دارای نگین های مختلفی اند؛ البته حلقه‌های ازدواج گاها نیز به صورت رینگ های طلای ساده بدون هیچ نگینی طراحی می شوند. انگشترهای ازدواج و نامزدی خود دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

این انگشترها به شکل طلا، نقره و یا پلاتین در بازار موجود هستند و ممکن است دارای سنگ‌های قیمتی نیز باشند. معمولا برای ساخت حلقه‌های نامزدی از جواهراتی مانند الماس استفاده نمی کنند، اما در صورت سفارش مخاطب الماس نیز بر روی آن ها قرار داده می شود و این موضوع به سلیقه و بودجه فرد بستگی دارد. در سال های گذشته برای طراحی و دیزاین این نوع انگشترهای طلا معمولا از سنگ های رنگی استفاده کرده اند.

انگشتر کارتیه

یکی از محبوب‌ترین و پر طرفدارترین مدل‌های انگشتر طلا جدید، مدل کارتیه است که پس از گذشت چندین سال هنوز قدیمی و دمده نشده و دلیل آن نیز سادگی در زیبایی متفاوت آن است . انگشترهای کارتیه را بر اساس طرح بافت مانند کارتیه می سازند و به همین دلیل به یک انگشتر خاص و محبوب تبدیل شده است.

انگشتر سنگ رنگی

از دیگر مدل‌های انگشترهای نگین دار می توان به رینگ‌هایی با نگین رنگی اشاره کرد که این نوع انگشترها ممکن است با توجه به سنگ و نگین استفاده شده قیمت بالا و یا متوسطی داشته باشند.

جدیدترین مدل‌های انگشتر طلا

سنگ‌های رنگی که برای ساخت این انگشترها به کار می رود تنوع بالایی دارند و بسیار زیبا و چشم نواز هستند. معمولا آن ها را به صورت نگین بر روی انگشترهای طلا قرار می دهند.

انگشتر پینکی

انگشتر پینکی انگشترهایی هستند که در کوچک ترین انگشت دست پوشیده می شوند. در برخی موارد به آن ها انگشتر پنجم نیز می گویند. این انگشترها را می توان از جنس های مختلف مانند طلا، نقره، پلاتین و حتی آهن و استیل نیز ساخت. انگشترهای پینکی برای اولین بار در کشور انگلستان محبوب شدند و در زمان ویکتوریا مردان و زنان از این انگشترها به این منظور استفاده می کردند که علاقه ای به ازدواج ندارند اما با گذشت زمان این تصور از بین رفت و امروزه تنها نماد زیبایی است.

سخن پایانی

مدل انگشتر طلا منحصرا به یک طرح خلاصه نمی شود و همه روزه در حال آپدیت شدن است پس نمی توان آن را مختص به یک مدل معرفی کرد؛ البته گاهی برخی طرح ها را تنها می توانید از یک مارکت خاص بیابید. گالری طلا یاسمین گلد با ارائه شیک ترین مدل های انگشتر طلا شرایطی را فراهم می کند که بتوانید یکی از شیک و لاکچری ترین انگشتر ها را داشته باشد. همچنین می توانید با مراجعه به وب سایت این مجموعه به آدرس https://yasminegold.ir از دیگر مدل‌های جذاب از انواع انگشتر طلا بازدید نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز