خبرگزاری کار ایران

خرید لوازم خانگی با اقساط ویژه، از شهر لوازم خانگی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۶۵۵

زمانی که صحبت از خرید وسایل منزل به میان می آید، خرید لوازم خانگی با اقساط ویژه یکی از موضوعاتیست که طرفداران زیادی دارد.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که تمایل به خرید لوازم خانگی به صورت اقساطی دارید ولی از چند و چون آن بی اطلاعید، پیشنهاد می کنیم که حتما این مقاله را بخوانید تا با بهترین شرایط خرید اقساطی لوازم خانگی بیش از پیش آشنا شوید.

 

چرا خرید لوازم خانگی به شکل اقساطی رواج پیدا کرده است؟

 

طی سال های اخیر بسیاری از فروشگاه و مراکز عرضه ی لوازم خانگی اقدام به فروش محصولات خود به صورت اقساطی نموده اند.

اقساط کوتاه مدت، بلند مدت، همراه با پیش پرداخت، بدون پیش پرداخت، با کارمزد، بدون کارمزد و ... .

دلیل این امر را می توان در رشد چشمگیر قیمت لوازم خانگی طی یک دهه ی گذشته جستجو کرد. این افزایش قیمت تا جایی پیش رفت که بسیاری از خانواده ها به خصوص کسانی که قصد خرید جهیزیه داشتند را با مشکلات زیادی مواجه نمود.

به همین خاطر برخی از فروشگاه ها به تدریج شروع به فروش اقساطی محصولات خود نمودند تا از این طریق قدرت خرید مطلوب تری را برای خریداران فراهم آورند.

شهر لوازم خانگی بزرگترین فروشگاه لوازم خانگی در تهران افتتاح شده است، که بهترین شرایط اقساطی را برای خانواده های ایرانی فراهم آورده و شما میتوانید با مراجعه به این هایپرمارکت بزرگ که واقع در سه قدمی شعبه مرکزی شهر فرش است و یا با مراجعه به وبسایت شهر لوازم خانگی به آدرس www.shahrkhanegi.com از این شرایط مطلع شوید و با خیال راحت بهترین خرید لوازم منزل خود را تجربه کنید.

 

آیا تمامی شرایط خرید اقساطی لوازم منزل به نفع خریداران است؟

به تدریج و با افزایش خیل فروشگاه های عرضه ی لوازم خانگی به شکل اقساطی، به مرور برخی از خریداران با شرایطی مواجه شدند که در ازای خرید به صورت اقساطی می بایست هزینه های هنگفتی را پرداخت نمایند.

به شکلی که هزینه ی تمام شده ی محصول در اختلافی آشکار با قیمت نقدی کالا لحاظ می شود.

به همین خاطر مدتیست که خریداران در مقابل پیشنهاد خرید اقساطی لوازم خانگی قدری مردد مانده و تصمیم گیری درباره ی این موضوع برایشان دشوار شده است.

 

خرید لوازم خانگی با اقساط ویژه چگونه است؟

با شرایطی که مطرح شد، برخی از فروشگاه های بزرگ عرضه ی لوازم خانگی نظیر شهر لوازم خانگی اقدام به عرضه ی لوازم خانگی با اقساط ویژه نمودند.

به این معنا که شرایط متنوع و متعددی برای خرید اقساطی به مشتریان عرضه شده و مشتری می تواند با توجه به قدرت خرید خود، مناسب ترین گزینه را انتخاب نماید.

خرید لوازم خانگی با اقساط ویژه، از شهر لوازم خانگی

در این شرایط خریداران رضایت بیشتری از خرید داشته و علاوه بر این که برای بازپرداخت اقساط دچار مشکل نخواهند شد، می توانند کالاهایی اصیل و با کیفیت را انتخاب نموده و از بابت کارکرد و طول عمر مفید محصول آسوده خاطر باشند.

خرید لوازم خانگی با اقساط ویژه با وجود وضع اقتصادی جامعه بسیار اهمیت پیدا کرده است به همین جهت مجموعه ی شهر لوازم خانگی، شرایطی را برای خانواده های ایرانی فراهم آورده که بتوانند انواع لوازم خانگی، برقی و حتی اقلام مختلف جهیزیه را با قیمتی مناسب و ایده آل تهیه کرده و هزینه آن را طی اقساط مناسب، پرداخت نمایند.

از سوی دیگر گستردگی و تنوع محصولات به مشتریان اجازه می دهد که تمامی اقلام مورد نیاز خود را از یک مجموعه خریداری کرده و بدون نیاز به پرداخت هزینه حمل و نقل و باربری، کالاهای خریداری شده را در شهر محل سکونت خود دریافت نمایند.

تنوع محصول، یک اصل مهم در خرید لوازم خانگی با اقساط ویژه

یکی از نکاتی که در هنگام خرید لوازم خانگی با اقساط ویژه بایستی مورد توجه قرار بگیرد، بحث تنوع در محصولات است.

به این معنی که در موقع خرید تنها نباید به موضوع پرداخت هزینه فکر کنید و موضوعاتی نظیر ویژگی های محصول و همچنین کیفیت آن از مسائلیست که بایستی مورد توجه تان قرار گیرد.

زمانی می توان از کیفیت و کارایی محصول اطمینان حاصل کرد که در یک فروشگاه تنوع کالاها به حدی باشد که به شما اجازه ی مقایسه بدهد.

در واقع شما تنها به کمک مقایسه است که می توانید یک کالای ایده آل را برای استفاده طولانی مدت و مداوم انتخاب کنید.

خرید لوازم خانگی با اقساط ویژه، از شهر لوازم خانگی

فروشگاه های بزرگ عرضه لوازم خانگی نظیر شهر لوازم خانگی با ارائه ی متنوع ترین لوازم برقی و الکترونیک منزل، امکانی را برای خریداران فراهم می سازند که نه تنها با مقایسه محصولات بتوانند بهترین و مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب نمایند، بلکه به کمک اقساط ویژه، به راحتی از پس پرداخت هزینه ها برآیند.

 

کلام آخر

خرید لوازم خانگی با اقساط ویژه اگرچه یک پیشنهاد جذاب برای هر خریداری به شمار می آید اما توجه به موضوعاتی نظیر نحوه ی بازپرداخت اقساط، هزینه ی تمام شده و همچنین کیفیت، اصالت، کارایی و ماندگاری محصول هم موضوعاتی هستند که بایستی مورد توجه خریداران قرار بگیرد.

شهر لوازم خانگی به عنوان بزرگترین مرکز عرضه ی لوازم خانگی در پایتخت همواره با اجرای طرحهای مختلف فروش اقساطی در کنار عرضه ی محصولات معتبر از برندهای اصیل و نام آشنا، موقعیت مناسبی را برای خرید اقساطی در اختیار تمامی هم وطنان عزیزمان قرار داده است.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز