خبرگزاری کار ایران

تورهای مسافرتی منتخب در ترکیه برای تابستان 1401

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۵۰۰

کشور ترکیه یکی از رایج ترین مقاصد گردشگران ایرانی در سالیان اخیر بوده است. مردم ترکیه با مردم ایران اشتراکات فرهنگی بسیاری دارند. به همین دلیل بسیاری از آن ها غالباً خونگرم و مهمان نواز هستند. به همین دلیل است که نه تنها بسیاری از ایرانیان ترکیه را به عنوان یک مقصد ایده آل برای تعطیلات در نظر می گیرند، بلکه مردم زیادی آن را به عنوان مقصد مهاجرت نیز انتخاب می کنند.

به علاوه ترکیه انبوهی از جاذبه ها را در گوشه گوشه خود جای داده است که باعث می شود تور ترکیه برای تمام سنین و سلیقه ها خاطره انگیز و مهیج باشد. مراکز خرید و فروش، مساجد و موزه ها، سواحل زیبا، غذاهای مدرن و محلی با طعم فراموش نشدنی، کلوپ های شبانه و هر آنچه که از یک سفر ایده آل انتظار دارید، همه و همه را می توانید در یک تور ترکیه که چینش برنامه مناسبی داشته باشد، پیدا کنید.

این کشور به واسطه همسایگی جغرافیایی با ایران، بسیار ایده آل برای انواع سفرهای زمینی و هوایی است. تور ترکیه می تواند شامل یک یا چند شهر باشد. با توجه به این که شهرهای توریستی ترکیه متنوع هستند، بهتر است اگر به ترکیه سفر می کنید، از تورهایی استفاده کنید که مقاصد متنوعی را شامل می شوند. شهرهای بورسا، اورفا، قونیه، فتحیه، ماردین، وان، کوش آداسی، چشمه، ادیرنه، ترابزون، استانبول، آنتالیا و آنکارا جزو شهرهایی هستند که می توانید در برنامه سفرهای خود در نظر بگیرید بنابراین تور ترکیه ارزان و قیمت مناسب  همواره در صدر جدول درخواست ها قرار دارد.

چرا درخوسات برای سفر به آنتالیا زیاد است؟

"مروارید مدیترانه" لقبی است که به آنتالیا داده اند. همین نام جذاب و زیبا ذوق و هیجان زیادی برای بازدید از آن ایجاد می کند. آنتالیا یکی از بهترین نقاط تفریحی و گردشگری برای تمام مردم دنیا و به خصوص برای ایرانیان است. آنتالیا در بخش جنوب غربی ترکیه قرار گرفته است.

علاوه بر جاذبه های طبیعی فراوان در شهر آنتالیا، این شهر همه ساله پیشرفت زیادی در حوزه گردشگری دارد. هر سال تفریحات آبی متنوع تری به لیست تفریحات آبی در این جزیره اضافه می شود.

به علاوه هتل های مدرن و لوکس به قدری مجهزتر از پیش شده اند که ساعت ها و روزها زمان نیاز دارید تا از تمام خدمات و امکانات آن ها استفاده کنید. این شهر توریستی جاذبه های طبیعی فوق العاده چشمگیر، سواحل فیروزه ای، درختان نخل، بنادر خاطره انگیز و خانه های قدیمی است که قطعا ارزش یکبار بازدید را دارند.

این شهر در قرون وسطی یکی از پایگاه های اصلی حکومت رومیان بوده است. به همین علت برای علاقه مندان به تاریخ و به خصوص قرون وسطی، بناها و آثار تاریخی این شهر حرف های بسیاری دارند.

خرید تور آنتالیا ارزان با قیمت مناسب   : اگر می خواهید در تور آنتالیا به مشکل کمبود زمان بر نخورید، حتماً پکیج تور خود را از وب سایت هایی رزرو کنید که چینش برنامه مناسبی دارند. این پکیج ها می توانند در زمان کوتاه تجربه های بسیار بی نظیری برای شما از این سفر خلق کنند.

برای دریافت اطلاعات تور آنتالیا ارزان با قیمت مناسب می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا بهترین پکیج را با بیشترین امکانات و مناسب ترین قیمت دریافت کنید. ما همراه شما هستیم تا خاطره انگیزترین سفرها را برای شما رقم بزنیم.

تورهای مسافرتی منتخب در ترکیه برای تابستان 1401

چرا باید به استانبول سفر کرد؟

استانبول یکی از مهم ترین شهرهای توریستی ترکیه است. این شهر جذاب با پیوند دادن بخش شرقی ترکیه به بخش غربی آن، اهمیت تجاری و گردشگری زیادی در اقتصاد ترکیه دارد. در استانبول توسعه و پیشرفت تجاری به قدری زیاد است که نه فقط گردشگران بلکه مهاجران ایرانی نیز سعی می کنند این شهر ترکیه را برای اقامت انتخاب کنند.

با وجود زیباترین مراکز خرید مدرن و بازار تاریخی سرپوشیده و همچنین بازارهای هفتگی محلی، محال است که شما دست خالی از این سفر برگردید. از خوراکی و صنایع دستی گرفته تا پوشاک، می توانید خریدهای بسیاری انجام دهید و از این سفر  با چمدان های پر و حتی اضافه بار برگردید.

تور استانبول می تواند به عنوان یک تور مزه گردی لذت بخش نیز در نظر گرفته شود. با توجه به تنوع خوراکی های خوشمزه با طعم های به یاد ماندنی بهتر است وعده های غذایی خود را در هتل صرف نکنید. به جای آن صبحانه و وعده های غذایی خود را می توانید در انواع و اقسام کافه ها و رستوران های رنگارنگ استانبول نوش جان کنید.

تاریخ استانبول پر از فراز و نشیب است و آثار تاریخی به جا مانده از آن جاذبه های تاریخی ارزشمندی برای بازدید گردشگران امروزی فراهم کرده است. از پیشنهاد بازدید از مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، مسجد سلطان احمد، و بازار سرپوشیده استانبول که بگذریم، حتی قدم زدن در خیابان های شلوغ این شهر نیز پر از هیجان است. یکی از این خیابان ها خیابان مشهور استقلال است. از کافه گرفته تا مراکز خرید و خوانندگان خیابانی همه و همه جزئیاتش ارزش ساعت ها وقت گذراندن در این خیابان را دارد.

خرید تور استانبول ارزان و قیمت مناسب: برای دریافت اطلاعات تور استانبول ارزان و قیمت مناسب می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. به این ترتیب می توانید بهترین پکیج را با بیشترین امکانات و مناسب ترین قیمت دریافت کنید. ما همراه شما هستیم تا خاطره انگیزترین سفرها را برای شما رقم بزنیم: www.thedreamturkey.com

سفر به آلانیا، شهری با طبیعت دوست داشتنی

آلانیا یا علائیه (Alaiye) شهری است که در زمان امپراتوری روم باستان توسط سربازان ارتش برای مقابله با دزدان دریایی ساخته شد. در واقع این شهر در ابتدا به صورت یک دژ دفاعی بود و کم کم در گذر زمان بخش های دیگر به آن افزوده شد تا آنکه امروز به صورت یک شهر بزرگ و زیبا تبدیل شده است. اهمیت استراتژیک شهر آلانیا برای تسلط بر دریای مدیترانه بر هیچ قدرتی پوشیده نبود؛ به طوری‌که بسیاری از امپراتوری های بزرگ مستقر در مدیترانه مانند دودمان بطلمیوسی یا بطالسه، سلوکیان، رومی ها، بیزانس و امپراتوری عثمانی بیشترین تجهیزات نظامی خود را در دژ آلانیا مستقر می کردند. امروز نیز رَد پای این امپراتوری ها در قلعه یا دژ قدیمی آلانیا دیده می شود. با خرید یک تور آلانیا ارزان و قیمت مناسب می توانید زندگی مردم ترکیه را در محله های کهن با سبک مدرن ببینید و لذت ببرید.

تورهای مسافرتی منتخب در ترکیه برای تابستان 1401

ازمیر، ساحلی تمیز و نیلگون

ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه بعد از استانبول و آنکارا است که در غرب ترکیه قرار دارد. در تابستان، این شهر ساحلی زیبا مملو از گردشگران بین المللی است. ازمیر به دلیل موقعیت جغرافیایی، به‌عنوان شهری ممتاز در زمینه تجارت دریایی و صنعتی شناخته‌شده و ساحل باشکوه و درخشان آن در کنار دریای صاف و شفاف نیز طرفداران زیادی دارد. تماشای پرتگاه‌های سنگی در کنار ساحل، جنگل‌های زیتون، آب‌های معدنی و قدم زدن در خیابان‌های تاریخی محصورشده با درختان زیتون و نخل، خاطره‌های به‌یادماندنی را در ذهن هر گردشگری حک خواهند کرد. این شهر دیدنی‌های متعددی دارد همچنین در ازمیر از هیاهو و شلوغی‌های استانبول خبری نیست و آرامش و سکوتی لذت‌بخش در تمام شهر و سواحل آن حاکم است. از آنجایی که تابستان بهترین فصل سفر به ازمیر محسوب می شود همین حالا می توانید برای رزرو تور ازمیر ارزان ترکیه اقدام کنید.

سفر به وان، سفر مورد علاقه ارزان پسندان

وان در شرق کشور ترکیه قرار دارد و وسعتش کم است و فاصله‌ی زیادی تا ایران ندارد. مردم این شهر مسلمان هستند و بیشتر بانوان ساکن در وان حجاب را به خوبی رعایت می‌کنند و آن‌هایی که مسلمان نیستند نیز از پوشش مناسب استفاده می‌نمایند. مردم شهر وان مهربان و خونگرم هستند و با ایرانی‌ها رابطه خوبی دارند. این شهر ایرانیان بسیاری دارد و خرید تور وان ارزان زمینی و هوایی قیمت مناسبی برای ایرانیان دارد و دیدن آن در فهرست مقاصد پر طرفدار خارجی جای تعجب ندارد.

تورهای مسافرتی منتخب در ترکیه برای تابستان 1401

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز